miksi mies ei halua minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaisko sitä muutosta yrittää ensin oman ittensä kohalla?? Samaa mieltä tossa noitten aijempien kanssa että, jotain muutakin sisältöä siihen elämään, kuin vaan kotona makaaminen, kylki kyljessä.

Jos kilot häiritsee, niin, oisko niin paha juttu se että, vaikka jättäis vähemmälle sitä juomista ja roskaruokaa? Jos molemmat käytätte paljon alkoa, niin se on ihan varma, että pitemmän päälle parisuhteen hoito ja alko ei sovi yhteen. Päinvastoin lisää vaan ongelmia ja tuo mukanaan vaan turhaa pahaa mieltä. Asiat on laitettava tärkeysjärjestykseen. Pieni erossa olo, ei ois teille pahitteeks ja molemmat sais miettiä omalla tahollaan kuinka parisuhdetta vois parantaa, myös seksin saralla.

Kysyppä mieheltäsi, miksi ei seksi kiinnosta. Sano suoraan, että et pysty olemaan/ halua olla ilman seksiä. Jos mies ei halua tsempata haluamisessaan/ lähteä pariterapiaan aiheen tiimoilta,en tiedä voinko h: lökohtaisesti suositella kärvistelyä ilman seksiä. Meillä on tuon suuntaista ongelmaa myös (ja painoa + 6 kg, tosin laihdutan). Kysyin itse mieheltä suoraan,eikö vaan enää nappaa ja onko parempi erota. Mies haluaa yrittää vielä. Itse en halua pettää mutten todellakaan myöskään lakaise ongelmaa maton alle...

[QUOTE="kohtalotoveri";23288123]Kysyppä mieheltäsi, miksi ei seksi kiinnosta. Sano suoraan, että et pysty olemaan/ halua olla ilman seksiä. Jos mies ei halua tsempata haluamisessaan/ lähteä pariterapiaan aiheen tiimoilta,en tiedä voinko h: lökohtaisesti suositella kärvistelyä ilman seksiä. Meillä on tuon suuntaista ongelmaa myös (ja painoa + 6 kg, tosin laihdutan). Kysyin itse mieheltä suoraan,eikö vaan enää nappaa ja onko parempi erota. Mies haluaa yrittää vielä. Itse en halua pettää mutten todellakaan myöskään lakaise ongelmaa maton alle...[/QUOTE]

kysyin viimeksi toissa päivänä suoraan ja olen aina sillon tällön kierrellen ja kaarrellen kysellyt mutta vastaus on " en minä tiijjä, nyt vaan ei nappaa, ehkä ensi viikolle/huomenna/vähän ajan päästä. täytyy ottaa taas tänään puheeksi kuhnan tulee KOTIIN <- HUOM!!emme ole samassa paikassa !!!!!

mutta "kiva" tietää etten ole ainut jonka mies on tuollainen... turhauttavaa..

Yhteistyössä