Miksi mies ei kosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisten yleisin ongelma tuntuu nykyään olevan: "Miksi mies ei kosi?" No eihän se mies kosi, jos ei rakasta naista niin paljoa, että olisi valmis sitoutumaan loppuelämäkseen.

Sitten on niitä naisia jotka on kihloissa jokaisen poikaystävänsä kanssa. Olen miettinyt, että löytääkö ne vaan "helposti" kihlaavia miehiä vai ehdotteleeko ne kaikille miehille heti että ihanaa mennään kihloihin vai mikä niissä joissain vetoaa, että se sormus on sormessa joka ikisen miehen kanssa parin viikon jälkeen.

On tuttu, jolla on menossa jo varmaan kymmes sormus sormessa. Aina se viilettää baarissa, löytää miehen, parin viikon päästä on kihlajaiset ja sitten jonkin ajan kuluttua uusi kierroksessa...

yhdessä oltu kohta 10 vuotta, kihlat 2003 kesällä, 4 vuotias lapsi, kaikki todella hyvin, mutta naimisiin en ole vielä päässyt. karkausvuotta miettinyt tässä itsekkin pikkuhiljaa. =) joskus keskusteltu hieman avioliitosta, mutta koskaan ei ole ollut puhetta tarkemmin. Olen siis elämääni tyytyväinen, mutta haluaisin, että saisin toisen sanomaan tosissaan, että haluaa olla kanssani koko elämänsä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja tuikkuli:
Naisten yleisin ongelma tuntuu nykyään olevan: "Miksi mies ei kosi?" No eihän se mies kosi, jos ei rakasta naista niin paljoa, että olisi valmis sitoutumaan loppuelämäkseen.

:D

Mutta jos mies ei kosi, se ei halua naimisiin. Syystä tai toisesta. Varmaan kannattaa kysyä siltä ukolta, eikä palstalta. En mäkään halua naimisiin, mutta silti rakastan miestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:
En ymmärrä miksi emme ole naimisissa, eikä mies kosi. En saa kunnon vastausta häneltä ko kysyn. Yhessä ollan oltu 6 vuotta ja lapsikin on. Ollaan kuitenkin jo yli 30 kumpikin.
Turhaanko haaveilen avioliitosta, joka solmittaisiin rakkaudesta toiseen ja merkiksi että halutaan ola yhdessä aina? Löytyykö meidän kaltaisia pareja muita?

Tai no kihlat on, miehen käsitys kosinnasta oli silloin kysymys "haetaanko silloin ja silloin sormukset?", hölmistyneenä vastasin et haetaan vaan. Tarkasti laskettiin ja maksettiin sormukset puoliksi.

:(

Ei meilläkään mies ole tehnyt mitään aloitteita kihloja ja naimisiinmenemisen suhteen. Joten mä olen ottanut ohjat käsiin, nyt ollaan oltu jo naimisissakin 4 vuotta. Ihan vaan maistraattivihkiminen.

Mä en suostuis olemaan naimattomana lapsiperheessä. Juridinen turva, esim. jos mies kuolee jne. Omaisuus yhteistä jne.

Ja ihan sen takia että jos todella rakastaa 100% niin kyllä voi naimisiin mennä vaimon mieliksi.

Meillä onneks mies tajus kosia niin ei mun tarvinnu anella.

Yhteistyössä