A
apuvaa
Vieras
Mieheni lapsuuden perheessä oli tapana käydä saunassa kerran viikossa. Ja se oli ainut pesupäivä koko viikkona. No hän on jatkanut tuota tapaa sitten läpi aikuisiän. Hän käy siis suihkussa vain kerran viikossa jolloin vaihtaa kaikki vaatteet. Hän ei vaihda sukkia tai alusvaatteita kuin silloin kerran viikossa. Eikä tee "pikkupesuja" viikolla. Hän tekee fyysisesti raskasta (=hikoilee) ja likaista (=vaatteet pölyssä) työtä eikä silti peseydy. Parran ajaa kun huvittaa. Tukan leikkuuseen saan maaniteltua 2 kertaa vuodessa kun on jotkut juhlat tiedossa
Hän ei ole minkään puliukon näköinen kun itsestään huolehtii.
Muuten kyllä näyttää vaikka on alle 40v.
Eilen hänellä oli suihkupäivä. Edellinen oli 3 viikkoa sitten! Eli rikkoipa ennätyksensä. Yritin vihjailla hänelle monena päivänä että lämmitetäänkö sauna? Tai mä käyn nyt suihkussa niin jätänkö lattian kuivaamatta jos menet mun jälkeen jne. Ei mitään.
Miksi aikuinen mies ei huolehdi hygieniastaan? Voitte uskoa että sänkyhommia ei meillä järin usein ole
Ja suihinottoa on turha odottaa muina kuin suihkupäivinä...
Muuten kyllä näyttää vaikka on alle 40v.
Eilen hänellä oli suihkupäivä. Edellinen oli 3 viikkoa sitten! Eli rikkoipa ennätyksensä. Yritin vihjailla hänelle monena päivänä että lämmitetäänkö sauna? Tai mä käyn nyt suihkussa niin jätänkö lattian kuivaamatta jos menet mun jälkeen jne. Ei mitään.
Miksi aikuinen mies ei huolehdi hygieniastaan? Voitte uskoa että sänkyhommia ei meillä järin usein ole