Miksi mies ei peseydy??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuvaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuvaa

Vieras
Mieheni lapsuuden perheessä oli tapana käydä saunassa kerran viikossa. Ja se oli ainut pesupäivä koko viikkona. No hän on jatkanut tuota tapaa sitten läpi aikuisiän. Hän käy siis suihkussa vain kerran viikossa jolloin vaihtaa kaikki vaatteet. Hän ei vaihda sukkia tai alusvaatteita kuin silloin kerran viikossa. Eikä tee "pikkupesuja" viikolla. Hän tekee fyysisesti raskasta (=hikoilee) ja likaista (=vaatteet pölyssä) työtä eikä silti peseydy. Parran ajaa kun huvittaa. Tukan leikkuuseen saan maaniteltua 2 kertaa vuodessa kun on jotkut juhlat tiedossa
:( Hän ei ole minkään puliukon näköinen kun itsestään huolehtii.
Muuten kyllä näyttää vaikka on alle 40v.

Eilen hänellä oli suihkupäivä. Edellinen oli 3 viikkoa sitten! Eli rikkoipa ennätyksensä. Yritin vihjailla hänelle monena päivänä että lämmitetäänkö sauna? Tai mä käyn nyt suihkussa niin jätänkö lattian kuivaamatta jos menet mun jälkeen jne. Ei mitään.

Miksi aikuinen mies ei huolehdi hygieniastaan? Voitte uskoa että sänkyhommia ei meillä järin usein ole :( Ja suihinottoa on turha odottaa muina kuin suihkupäivinä...

Mä ainaki sanon mun miehelle suoraan, jos se haisee paskalta. Se ei kyllä odota siihen asti vaan luojan kiitos käy joka ikinen päivä töitten jälkeen suihkussa.

Pakko kysyy, jos teillä on seksiä, niin eikö se sen vehje haise ihan kuselta?

Niinpä juuri :( Huoh. Meillä on seksiä ainoastaan kun hän käy pesulla. En mä muuten siihen pysty :(
Siis ite tulee käytyä joka päivä suihkussa. Siis en mä halua hikisenä ja rasvasen tukan kanssa olla.
Mua loukkaa tuo miehen välinpitämättömyys. Sitä kait se on???

Tai mä käyn nyt suihkussa niin jätänkö lattian kuivaamatta jos menet mun jälkeen jne. Ei mitään.

Apua! Noin kaukaa haettu hienovarainen vihjailu ei ainakaan mulla soittaisi vähääkään kelloja sen suhteen, että mitä sulla on mielessä! :O Kuulemma miehet tajuavat vihjailua vielä erityisen paljon naisia huonommin.. Ennen kuin mietit mitään muuta niin sano miehelle suora kehotus, että suihkussa pitää käydä vähintään 2-3 kertaa viikossa (ja joka päivä silloin, kun on tehnyt hikistä työtä).

Mun mies oli suhteen alussa samanlainen, että 1-2 kertaa viikossa kävi suihkussa...mikä ei kyllä aikuiselle hikoilevalle ihmiselle riitä. Itse käyn joka päivä, siitä on tullut tapa. Mies kai oli tuon tavan oppinut jo kotoaan, sillä hänen vanhempansa ovat tuollaisia.

Äkkiä mä sen kuitenkin koulutin suihkussa käymään, sanoin asiasta suoraan... meni muutama kuukausi, niin mies oli oppinut tavoille ja nykyään käy suihkussa joka päivä tai ainakin joka toinen päivä, riippuen siitä onko hikoillut. Pesee hampaansakin 2 kertaa päivässä, kun ennen pesi vain kerran.

[QUOTE="niinpä";23260826]Sama juttu meillä....Eikä ole tuottanut tulosta vaikka kuinka mainostaisin puhtauden puolesta![/QUOTE]

Siis kohtalotoveri! Wau. Mä luulin että mä olen ainut jota tää vaivaa. Mites sitä sais tuon ukon pesulle useemmin? En mä viittis ruveta haukkumaan ja räyhäämään. Kyllä nyt aikuisen ihmisen pitäis itestään pitää huolta.

Minä en kestäis päivääkään tuollaista! Oma mies käy pesulla 4-6 kertaa viikossa ja aina tietysti jos tekee jotain hikihommaa(tulee luistelemasta ym. harkoista) Eikö teillä jo sänkykin lemua kun ukko nukkuu paskossaan??!! Nyt sanot sille miehellesi, ettet kestä katsoa enää yhtään haisevaa miestä ja selität sille että IHAN OIKEASTI ihmiset käy suihkussa monta kertaa viikossa ja on enemmän kuin kohteliasta pukea puhdasta ja haista muullekin kuin paskalle. Onnea yritykseen!

[QUOTE="vieras";23260915]Mun mies oli suhteen alussa samanlainen, että 1-2 kertaa viikossa kävi suihkussa...mikä ei kyllä aikuiselle hikoilevalle ihmiselle riitä. Itse käyn joka päivä, siitä on tullut tapa. Mies kai oli tuon tavan oppinut jo kotoaan, sillä hänen vanhempansa ovat tuollaisia.

Äkkiä mä sen kuitenkin koulutin suihkussa käymään, sanoin asiasta suoraan... meni muutama kuukausi, niin mies oli oppinut tavoille ja nykyään käy suihkussa joka päivä tai ainakin joka toinen päivä, riippuen siitä onko hikoillut. Pesee hampaansakin 2 kertaa päivässä, kun ennen pesi vain kerran.[/QUOTE]

Siis sie suoraan käskit että nyt suihkuun? Vai miten sie sait tuon tilanteen muuttumaan?

Siis sie suoraan käskit että nyt suihkuun? Vai miten sie sait tuon tilanteen muuttumaan?

Sanoin, että haluan hänen käyvän pesulla useammin, koska haisee. Ihan sanoilla "mene suihkuun siitä, sä haiset"!! Sanoin etten tule lähelle, eikä saa seksiä ennenkuin alkaa huolehtimaan hygieniastaan...kyllä se suora puhe meillä tehosi...ollaan oltu yhdessä kohta 11v. ja joka päivä saan nuuhkia hyvälle tuoksuvaa miestä.

Mun mielestä toi ei ole ihan normaalia, ei vaikka olisi saanutkin tuollaisen kotikasvatuksen. Mä sanoisin suoraan, että mies etoo haisevana ja että hygienista on pidettävä huolta päivittäin. Jos ei homma muutu sais mies punkata muualla. Paskanen ihminen on hirveen hajuinen :x

[QUOTE="vieras";23260973]Sanoin, että haluan hänen käyvän pesulla useammin, koska haisee. Ihan sanoilla "mene suihkuun siitä, sä haiset"!! Sanoin etten tule lähelle, eikä saa seksiä ennenkuin alkaa huolehtimaan hygieniastaan...kyllä se suora puhe meillä tehosi...ollaan oltu yhdessä kohta 11v. ja joka päivä saan nuuhkia hyvälle tuoksuvaa miestä.[/QUOTE]

Ja tarkennusta vielä, niin mä todella huomautin suihkuun menemisestä aina jos se meinasi mieheltä unohtua, heti jos haisi, niin huomautin. Jonkun ajan päästä ei tarvinnut enää höösätä, vaan mies tuli järkiinsä ja alkoi omatoimisesti käymään suihkussa.

meillä ei myöskään mies käy kun 2 x vk pesulla.. töissä ei juurikaan hikoile ja kuiva ihoinen on... kyllähän mua kiusaa tilanne, mutta jos aikuinen ihminen ei hoida itteensä paremmin niin olkoon... hujuhaittoja ei ole ja ennen seksiä peseydytään molemmat

Voi kamala miltä kuullostaa! Mä en edes nukkuisi tuollaisen haisuläjän vieressä. Meillä mies käy suihkussa ihan oma-aloitteisesti joka päivä ja kävisi varmaan useamminkin jos meillä riittäisi lämmintä vettä varaajassa ;) Puhtaus on yksi iso kriteeri kun miestä valitaan, kuinka olet aluperin tuollaiseen ihastunut? Mun mielestä sun pitää vaan avoimesti kertoa suoraan mitä mieltä olet tuosta likaisuudesta ja vaatia peseytymään.

Iso kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille. Täytynee nyt vaan rohkeasti siis suunsa aukaista ja käskyttää mies pesulle. Kiitos teille.
Kukaan meistä ei ole täydellinen. Miehelläni se puute on hygienia. Muuten hän on todella ihana. Kauniita kevätpäiviä kaikille!

Tutulle kuulostaa, tosin nyt on mies alkanut käydä suihkussa suunnilleen sen 3krt/viikko. Ei vaan meinaa millään ikinä puhdistaa kainaloitaan kunnolla.. Saa olla aina käännyttämässä takasin suihkuun jos kainalot lemahtaa.
Suhteen alussa oli meillä ihan sama meininki, kerran viikkoon kävi suihkussa. Maalta tämä minun mies kotoisin ja ovat olleet siihen aikaan tarkkana veden kulutuksen kanssa.

Suora puhe toimii. Ei mitään hienovaraisia vihjailuja. Tuskin se mieskään tykkäisi jos sinä haisisit.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;23260994:
Anteeks mutta ootteko te tosissanne, joilla miehet ei peseydy?! Hyi helvetti, miten te ootte sellaisten völjyyn lähteny?!:eek: En voi tajuta!

Joo ei kylla uppoa minunkaan kaaliini. Oma mies kay onneksi joka ikinen paiva suihkussa. Ei ole viela minun aikanani sellaista paivaa tullut vastaan, ettei olisi kaynyt.

mie tiedän tunteen ja siitä monta vuotta natkutin, tosin mun ex kävi suihkussa n. 3pvä välein.. jollei innostunut saunomaan.. partaansa ajeli milloin huvitti ja mä rupesin leikkaamaan sen hiuksia kun ei muuten tapahtunut asialle mitään.
sanoin ystävällisesti vihjaillen, sanoin suoraan, sanoin pahasti ja lopulta se oli yksi niistä monista jutuista mitkä vaikutti siihen että rakakus loppui ja me erottiin

Meillä kans mies käy joka päivä tai vähintään joka toinen. Luinkin hänelle tämän aloituksen ja tämä oli yhtä soikeana ihmetyksestä kuin itsekin olen.

O.O

Hygieniasta huolehtiminen ei ole mikään sellainen "kukaan meistä ei ole täydellinen asia", vaan puhtaudesta huolehtimista pitää voida edellyttää kaikilta ihmisiltä. Haisevuus ja paskaisuus on toltaalinen turn of. itse kierrän tuollaiset ihmiset sadan metrin päästä ja yökkäilen kassajonossa.

hyi olkoon!!!!!!!eN KYLLÄ PYSRTYIS NUKKUMAAN SAMASSA SÄNGYSSÄ!!!3 -VIIKKOA ILMAN PESUA.jO 3 PÄIVÄÄ JA ALKAA HAISEMAAN JA KOLME VIIKKOA ON 21 PÄIVÄÄ!!!!hyi hirvitys!mIKSET SANO SUORAAN ETTÄ ALA MENNÄ SIITÄ HAISUNÄÄTÄ SUIHKUUN TAI VIE SE SINNE VÄKISIN!hyi iljetys!!!

Yhteistyössä