Miksi mies ei peseydy??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuvaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miesystäväni huolehtii huonosti hygieniastaan. Kun sanon hänelle suoraan,että haisee likaiselle,vaikka olisi käynyt edellisenä päivänä saunassa,niin suuttuu ja inttää vaan,ettei muka voi haista.Kuvottava haju hänestä lähtee usein ja joudun vaihtamaan ahkerasti hänen petivaatteitaan ja muitakin vaatteita sekä peitteitä,tyynyliinoja sillä en vaan kestä lian hajua.Seksiä meillä ei myöskään ole,eikä oikeastaan ole koskaan ollutkaan,kun mies on kyvytön.Suuttuu, jos seksistä puhutaan.Voisikohan kyvyttömyys ja nuukuus vaikuttaa hänen haluttomuuteensa peseytyä, sitä olen miettinyt.Maalta kotoisin ja mitä todennäköisimmin eroamme melko pian,koska en kestä paskaista,nuukaa ja kyvytöntä miestä jatkossa, joka on vielä apaattinenkin,laiskan oloinen.

Pistä miehesi juoksemaan nopea Cooperin testi 12 minuuttia joka ilta, niin varmasti siitä itsestäänkin on kiva sen jälkeen käydä suihkussa. Siinä nimittäin tulee hiki, mutta olo on autuas endormorfiinien liikunnan ja suikun jälkeen. Sujuu seksikin sitten paremmin.

Eino. Omasta kokemuksesta vaan kerron. Olen laiska käymään minäkin suihkussa, mutta pienen juoksu- ja tai kävelylenkinkin jälkeen on pakko käydä ihan omasta vapaaehtoisesta halusta ja tahdosta.

Pistä miehesi juoksemaan nopea Cooperin testi 12 minuuttia joka ilta, niin varmasti siitä itsestäänkin on kiva sen jälkeen käydä suihkussa. Siinä nimittäin tulee hiki, mutta olo on autuas endormorfiinien liikunnan ja suikun jälkeen. Sujuu seksikin sitten paremmin.

Eino. Omasta kokemuksesta vaan kerron. Olen laiska käymään minäkin suihkussa, mutta pienen juoksu- ja tai kävelylenkinkin jälkeen on pakko käydä ihan omasta vapaaehtoisesta halusta ja tahdosta.

Mitä nuo on?

Ei tuo peseytymättömyys taida nykyään olla pelkkä miesten juttu :D Eikös se ole trendikästä huljutella vedellä maks.kerran viikossa nykyään ettei vaan tule kemiallisia aineita iholle ja ettei se ihon luonnollinen suojaava rasva häviä? Alapäätäänkään ei enää pestä, vesi kuivattaa limakalvoja jne.. dödöäkään ei naiset tarvitse kuulemma enää kun eivät hikoile, koska ovat saaneet elimistön luonnolliseeen haisemattomaan tilaan?
Mulla on toki hajuaistissa vikaa kun alkaa melkein päätä särkemään näiden haisulinaisten läheisyydessä ja vessaan kun menet tälläisen jälkeen niin.. yyh. Siis eltaantunut alapää se siellä tuoksahtaa, on kuulemma feromoneja? Maalla peseydytään nykyään kyllä päivittäin ja lapsuudessani oli lähes joka ilta sauna..

[QUOTE="...";30666253]Ei tuo peseytymättömyys taida nykyään olla pelkkä miesten juttu :D [/QUOTE]

Ja aikoinaan Aurinkokuninkaan Ranskassa hovissa se ei ollut kenenkään juttu. Vain rahvas ja talonpoikaisto peseytyi.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Minulla mies kävi Muurolassa tarkkailtavana, kun oli epäilys mielenterveydestä ja oli hänellä myöskin vaikea kipulääkevierotus käynnissä. Kertoi saaneensa Muurosta terveen paperit, mutta ei ole käynyt esim pesulla kuin viimeksi tämän vuoden helmikuussa. Vaihtaa vaan kerran viikossa jos silloinkaan puhtaat vaatteet likaiseen nahkaan. Mielestäni haiseekin aika ajoin tosi pahalle vaikkakin olen onneksi jo kaiketi turtunut ja tottunut pahimpaan hajuun enkä sitä itse niinkään huomaa. Mutta onko tämä ihan normaalia? Mies on muutenkin epäsiisti. Olohuoneen pöytä on kuin kaatopaikka jossa tupakan muruja, likaisia astioita ja roskaa. Vieressä miehen nojatuoli. Lattialle jättää vaatteet lojumaan oli likaisia tai puhtaita. Huomasinkin jännästi, että talo pysyy puhtaana ja siistinä aina, kun mies on pois kotoa. Eikä tarvitse paljoa edes silloin siivota. Kerta siivous riittää.
Nykyään meille ei voi edes pyytää ketään käymään ja hävettää jos joku äkkiä tulee. Talo on niin sekaisin koko ajan vaikka miten siivoan ja järjestelen.
Olen paikallisessa terveyskeskuksessakin kertonut miehen likaisuudesta. Eivätkä pidä sitä normaalina käytöksenä. Mutta kun sai jo ne terveen paperit hullujen huoneelta, niin..
Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa? Mitä teitte?

Ää Täällä sama ongelma. Mies pesee hampaat ja leikkaa kynnet kun olen käskenyt monta kertaa. Omatoimisesti tekee nämä vain harvoin. Suihkussa käy 3 kertaa viikossa. Tuntuu kuin seuruselisin lapsen kanssa jolle joudun erikseen sanomaan, että mene pesemään hampaasi ne on likaiset. Olen jo vuoden valittanut tästä, mutta tilanne ei muutu. Ennen seksiä kyllä pesee vehkeensä jne, mutta ei pidä riittävästi huolta hygieeniastaan. En haluaisi erota, mutta en haluaisi myöskään kahta lasta. En kestä enää. Pitääkö tälläinen mies vain jättää? Hän on muuten ihana, mutta itsestään ei vain osaa huolehtia.

Löytyipä osuva ketju. Ällöttää tuo mies, haisee niin pahalta.

Mies käy suihkussa kerran viikossa, pisin aika kolme viikkoa! Jalat haisee hirveältä, ei voi edes niitä pestä. Kainalohiki ei hänellä koskaan kyllä haise, mutta muuten haisee paskalta. Todella epäkunnioittavaa ettei peseydy kun vaihdan lakanat. Joskus pitää lattiaa pyyhkiä sen hikijalkojen jälkeen.

Seurustelun alussa pesiytyi joka päivä. Nykyään ei enään välitä vaikka huomautan. Monesti toteaa että on likainen olo, mutta inhoaa käydä suihkussa kun sen jälkeen palelee! Ja hiukset on märät. Voi luoja miten oksettavaa

Yhteistyössä