Miksi mies ei soita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettynyt

Vieras
Ollaan vietetty kaksi ihanaa iltaa yhdessä, ei seksiä. Baarissa ollaan kohdattu, mutta silti. Mä menin jo ihastumaan, mutta miehestä ei vaan kuulu mitään. Jopa jäähyväiset erotessa oli suloiset, halailtiin, suudeltiin.. :( Mä en voi ymmärtää, olinko mä sittenkin vaan joku hauskanpidon kohde enkä enempää? Oisin tän ymmärtäny, jos tokalla kerralla mies ois ollut kylmempi mua kohtaan. Mut ei. Tunnelma oli entistäkin kiihkeämpi ja ihanampi. Ja silti näin :( Tuommoisiako ne miehet onkin? Olinko sittenkin hetken huvitusta enkä mitään muuta? :(

Ei sillä mitään vaimoa eikä lapsia ole, on takuuvarmasti sinkkumies. Ja sinkku olen itsekin.
Mä en halua antaa itestäni tyrkkyä kuvaa, tai typerää. En halua että se naureskelee partaansa että "onpa tyhmä nainen kun kuvittelee että tässä ois mitään suurempaa".. Joo, mulla on todella huono itseluottamus, en uskalla olla se eka, joka ottaa yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt:
Joo, mulla on todella huono itseluottamus, en uskalla olla se eka, joka ottaa yhteyttä.

JOspa se tuntee samalla tavalla. Pistä sitten tekstari "moi menen lauantaina *kello silloin sinne* tuletko mukaan" Ei ole tyrkkyä, on vaan toteamus, jonka voi kaverille heittää. Silloin vastuu jää hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Ei se nyt jouda sinulle soittelemaan;)
On minun luona kotona ja nuo 6 muksuaki haluaa isin joskus kotona pitää . Oli kuulemma ollut antosa työmatka miehellä :D

Sori vaan, mutta olet erehtynyt ketjusta. Ikävää, jos sun miehes on tuollainen. Tämä josta puhun, ei ole. Enkä ole minäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Ei se nyt jouda sinulle soittelemaan;)
On minun luona kotona ja nuo 6 muksuaki haluaa isin joskus kotona pitää . Oli kuulemma ollut antosa työmatka miehellä :D

Sori vaan, mutta olet erehtynyt ketjusta. Ikävää, jos sun miehes on tuollainen. Tämä josta puhun, ei ole. Enkä ole minäkään.

Niinhän sä luulet, kunnes totuus paljastuu sinullekin :(

Alkuperäinen kirjoittaja ¨lkdj:
Valitettavasti tähän on vaikee vastata. Joko olit hetken hurma tai sit se pitää sua helppona.

Jos se pitäis mua helppona, tuskin se ois vaivautunut mua kotiin saattamaan ja vielä hyvästelemään pitemmän kaavan mukaan. Ja ei, sillä ei ollut toiveita päästä mun luo yöksi koska sanoin jo aiemmin että seksiä ei sinä iltana valitettavasti seuraa.

Mä oon niin pettynyt :( Ihastuin turhaan. Ja mua vituttaa että mä en ikinä opi tulkitsemaan miehiä oikein. Mä oon aina ihan pihalla niitten kanssa. Aina.

No jos sitten olit sellainen mukava fiilistelyjuttu, hetken huuma? Mitä sitten? Niinhän se usein menee, nauti siitä. Tai sit voit itse soittaa ja kysyä, jos kiinnostaa noin paljon, sillä se ehkä selviää.

Pari kertaa tapaamista ei muuten ole mikään lupaus mistään vakavammasta, eikä mies ole velvollinen tarjoamaan sinulle muuta. Asiat selviää puhumalla, et voi olettaa mitään mieheltä ennen kuin olette jutelleet tilanteen läpi. Ei kaikki välttämättä halua edes vakavampaa, eikä se ole väärin. Kysy, niin et tuhlaa aikaasi.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
No jos sitten olit sellainen mukava fiilistelyjuttu, hetken huuma? Mitä sitten? Niinhän se usein menee, nauti siitä. Tai sit voit itse soittaa ja kysyä, jos kiinnostaa noin paljon, sillä se ehkä selviää.

Pari kertaa tapaamista ei muuten ole mikään lupaus mistään vakavammasta, eikä mies ole velvollinen tarjoamaan sinulle muuta. Asiat selviää puhumalla, et voi olettaa mitään mieheltä ennen kuin olette jutelleet tilanteen läpi. Ei kaikki välttämättä halua edes vakavampaa, eikä se ole väärin. Kysy, niin et tuhlaa aikaasi.

En mä oletakaan, että mies ois jotain luvannut tai velvollinen yhtään mihinkään. Mä kuvittelin että kiinnostus ois ollut molemmin puolista, siis tutustumista toiseen lisää ja uusia tapaamisia. Miestä en syytä todellakaan mistään, itseäni syytän siitä että olen typerä sinisilmäinen hölmö.

Alkuperäinen kirjoittaja ¨lkdj:
Valitettavasti tähän on vaikee vastata. Joko olit hetken hurma tai sit se pitää sua helppona.

Jos se pitäis mua helppona, tuskin se ois vaivautunut mua kotiin saattamaan ja vielä hyvästelemään pitemmän kaavan mukaan. Ja ei, sillä ei ollut toiveita päästä mun luo yöksi koska sanoin jo aiemmin että seksiä ei sinä iltana valitettavasti seuraa.

Mä oon niin pettynyt :( Ihastuin turhaan. Ja mua vituttaa että mä en ikinä opi tulkitsemaan miehiä oikein. Mä oon aina ihan pihalla niitten kanssa. Aina.

Vähän hölmöä yrittää vain tulkita toista jotenkin mystisesti, se ei johda mihinkään, korkeintaan väärinkäsityksiin. Asiat selviää puhumalla reilusti. Rajoita vähän sitä cosmon lukemista;)

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

En mä oletakaan, että mies ois jotain luvannut tai velvollinen yhtään mihinkään. Mä kuvittelin että kiinnostus ois ollut molemmin puolista, siis tutustumista toiseen lisää ja uusia tapaamisia. Miestä en syytä todellakaan mistään, itseäni syytän siitä että olen typerä sinisilmäinen hölmö.

No soita/laita viestiä sille ja kysy äläkä arvaile ja märehdi! Kyllähän sä nyt jotain oletat, ainakin arvailet miehen fiiliksiä tietämättä mitään siitä, onko se kiinnostuntu vai ei. Se voi mahdollisesti odottaa, että soitat sille tai sitten sillä voi olla kiirettä elämässä eikä ole ehtinyt ajattelemaan koko juttua pitemmälle. Kysy. Puhu.

Yhteistyössä