Miksi mies ei tajua, että juttu on loppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jilll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jilll

Vieras
Olen seurustellut tämän miehen kanssa vuoden ajan. En ole alkujaankaan kokenut mitään suurta huumaa ja suhde ei ole alusta parantunut. Olen sanonut miehelle, ettei minulla ole tarpeeksi tunteita tätä kohtaan ja etten myöskään arvosta häntä tarpeeksi. Mutta miten joku tämän kuultuaan alentuu roikkumaan vielä toisessa. Puhelimessa haukkuu minua inhottavaksi, kun en halua tavata. Olen sanonut, että saa etsiä vapaasti muuta seuraa jotka ei ole minunlaisia.
Henkinen puoli ei toiminut yhtään. Mies ei ole kiinnostunut minun elämästäni ja vähättelee ongelmiani ja puhuu vain koko ajan itsestään.

Oletko sanonut miehelle, ettet halua enää jatkaa? Pelkkä arvosteleva palaute ja tunteittesi seikkaperäinen kuvailu eivät välttämättä riitä. Joten otappa härkää sarvista ja hoida homma loppuun asti. Me ihmiset olemme niin erilaisia ja joillekin on osattava puhua selkokielellä.

Olen sanonut, etten halua jatkaa tapailua. Mies kuitenkin soittaa parin viikon päästä ja tuntuu unohtaneen mitä olen sanonut ja kinuaa nähdä minua. Vikaa on myös minussa, kun olen joskus suostunut tähän ja antanut toiselle väärää toivoa. Minun pitää nyt katkaista kaikki langat lopullisesti itse, kun toinen ei pysty sitä tekemään.

ja miksi et sano juuri vaikka noin, ettet halua antaa väärää toivoa?

Nyt ryhtiä ruotoon ja toimi kuin mies ( nainen siis ) :)

Ensimmäisenä noissa asioissa kannattaa katsoa peiliin. Ei kannata järjestää mitään kohtausta, vaan keskustella, koska kohtaukset aiheuttaa yleensä sovitaan tää nyt- reaktion ja homma vaan pitkittyy ja mutkittuu.

ASiallinen homman lopetus ilman riitelyjä, koska riitelyistä jää aina joku "syy" jatkaa.

Menkääs itteenne,kuvitelkaa miltä tuntuu jätetyksi tuleminen?Toinen on todella rakastunut,toinen haluaa päästä irti suhteesta.Tiedän omasta kokemuksesta miltä tuntuu jätetyksi tuleminen.Kuin heittäisi jonkun esineen pois mihin on kyllästynyt.Siksi suhtaudun naisiin kuten suhtaudun.Voin irvailla heille näin ellien kautta kaikista typeristä naisten touhuista.Sen hylkäämisen jälkeen todella näen naisten touhun mitä se todellisuudessa on.En koskaan alistu naiselle,en koskaan anele naista,tule luokseni,olet niin kaunis,jne plääääpläää.Olen senverran ylpeetä sorttia.Kun nainen alkaa oireilla,hän joutaa mennä.Parempi sinkkuna kuin jonkun narisevan ykslahkeisen orjana.

Ap, ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat. Ei ne miehet tajua, vaikka kuinka sekokielellä, nätisti, rumasti, suoraan, selittäen, rauhallisesti, raivoten, ymmärtäväisesti, päättäväisesti, itkien tai nauraen asian sanoisi, niin ei. Ei mene kaaliin, että häviä elämästäni.

Kohdalleni on osunut kaksi tällaista jästipäätä, enkä kertakaikkiaan ymmärrä mistä kiikastaa. Miksei aikuinen ihminen ymmärrä puhetta?

Rakastunut ihminen on sokea,kuuro ja tyhmä.Jos jätetyksi tuleminen alkaa häämöttää,rakastunut ,jätetyksi tuleva takertuu vaikka viimeiseen oljenkorteen,ÄLÄ JÄTÄ MINUA,LUPAAN OLLA PAREMPI.Jne.Säälittävää mutta totta.Tätä saavat kokea sekä miehet että naiset,lähes tasapuolisesti.

Niin, itsekin olen joskus jätetyksi tullut ja ollut se roikkuja. Kuinka säälittävää.

Mutta kyllä ohjeeni on, että sanomalla suoraan, asia menee perille (näin mulla ainakin..)

Sanot vaan että USKO JO, MUTTA MUA EI KIINNOSTA, EN HALUA OLLA SUN KANSSAS, ÄLÄKÄ ENÄÄ IKINÄ OTA MUHUN YHTEYTTÄ.

Yhteistyössä