Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onhan se julmaa, jos joku ei olekaan niin viehättävä muiden mielestä kuin on omasta mielestään, että siinä mielessä voi kyllä itsetuntokin murentua![]()
Onhan se julmaa, jos joku ei olekaan niin viehättävä muiden mielestä kuin on omasta mielestään, että siinä mielessä voi kyllä itsetuntokin murentua![]()
Mutta se on muistettava, että palsta kertoo aina totuuden
Mutta se on muistettava, että palsta kertoo aina totuuden
Hah...
saatte kyllä polvillanne anoa ja imeä mun varpaita ennen kun laitanVai keksisinkö jonkun vielä paremman jutun, johon voisin kuvani vaihtaa
Kun noin halukkaita ootte sitä näkemään...
Hah...
saatte kyllä polvillanne anoa ja imeä mun varpaita ennen kun laitanVai keksisinkö jonkun vielä paremman jutun, johon voisin kuvani vaihtaa
Kun noin halukkaita ootte sitä näkemään...
Älä PLIIS laita kuvaa!!!
Ai miksen? Kyl se on ihan mun vallassa, että laitanko kuvan ja minkä kuvan laitanMut en hel.vatassa laita...mielummin kuuntelen, kun te sitä kerjäätte
Ihan vain kiusallani jätän laittamatta
Että saatte keskenänne täällä rällätä.... mä taidan täst ainakin lähtee nukkumaan... joten hyvät yöt ja siirtykää pliide toisiin keskusteluihin täältä...jos tämä nyt ton kuvan ruinaamiseksi meni
![]()
Ai miksen? Kyl se on ihan mun vallassa, että laitanko kuvan ja minkä kuvan laitanMut en hel.vatassa laita...mielummin kuuntelen, kun te sitä kerjäätte
Ihan vain kiusallani jätän laittamatta
Että saatte keskenänne täällä rällätä.... mä taidan täst ainakin lähtee nukkumaan... joten hyvät yöt ja siirtykää pliide toisiin keskusteluihin täältä...jos tämä nyt ton kuvan ruinaamiseksi meni
![]()
Oi pakko sanoa vielä...tuli ihana textari just mieheltäJos se sanoo, et voi vaiks tykätä kaikista mun face kuvista jos sen oma ihana posliini prinsessa sitä tahtoo :heart: