Miksi mies on aina niin himokas kun tulee esim. kaupungilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elbaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elbaa

Vieras
Alkaa tulla hieman mustasukkaisia ajatuksia kun aina kun mies on ollut jossain tapahtumassa ,kaupungilla jne. iltamenoissa niin aina se tulee hirveän himokkaana kotiin ja haluaa seksiä heti tai vähintään vetää käteen :( . Mistä johtuu?

- Alkoholi tekee halukkaaksi
- Miehesi näkee kutevia pariskuntia ja tulee halukkaaksi
- Miehesi nussii kaikkea joka liikkuu kun on kaupungilla ja vaihde jää päälle

Kenties saa sieltä jonkinlaisia ärsykkeitä, jotka saavat hänet haluamaan seksiä? Ei kai tuosta oikein ongelmaa saa väännettyä, kun hän kuitenkin tulee sinun (tai itsensä) kanssa toteuttamaan halunsa.

Mulla on ainakin ihan sama juttu, ja olen siis nainen. Osasyynä on varmaan alkoholi, osasyynä se että on hyvä fiilis ja osasyynä se, että tulee oikeasti ikävä sitä toista ja poissaollessa taas tajuaa, miten ihana se kotona oleva puoliso onkaan. :) En olisi siis huolissani.

Mulla on ainakin ihan sama juttu, ja olen siis nainen. Osasyynä on varmaan alkoholi, osasyynä se että on hyvä fiilis ja osasyynä se, että tulee oikeasti ikävä sitä toista ja poissaollessa taas tajuaa, miten ihana se kotona oleva puoliso onkaan. :) En olisi siis huolissani.

Krapuloissaan on herkkänä ja himokkaana, jostain syystä. Sama mulla. Ihan sama ollaanko oltu yhdessä humputteleen vai erikseen.

Mieheni kertoi tämän: hyvä ystävänsä tajuaa nimenomaan baari-illan jälkeen, kaikenlaisten naispuolisten kanssa seurusteltuaan (baaritiskillä), että onpa se oma vaimo oikeastaan aika ihana ja hyvännäköinen jne. Eli näkökulma muuttuu ja voipi olla positiivinenkin vaikutus!

No riippuu tietysti vähän tilanteesta, missä on ollut. Jos on strippibaarissa ollut, niin tottakai panettaa. Mutta kyllähän sitä baarissakin katsoo sillä silmällä vastakkaista sukupuolta, ja yleensä baarissa ihmiset ovat enemmän panostaneet ulkonäköönsä, joten on sitä katsottavaa enemmän, eli alkaa panettamaan.

Yhteistyössä