Miksi mies on itsekäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tahtoo lisää ja enemmän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tahtoo lisää ja enemmän

Vieras
No, kysymykseen voi tietenkin tulla vastaus että hän vain on itsekäs sika ja että jätä se. Mutta mies ei kuitenkaan muilla elämän alueilla ole itsekäs (rahat laitetaan puoliksi, mies tekee kotitöitä ja kokkaa ja on arjessa huomaavainen) ja tämän vuoksi olen sitten varmaan tyytynyt tilanteeseen.

Eli viisivuotisen suhteemme parin viime vuoden aikana miehestäni on tullut sängyssä itsekäs ja passiivinen - aivan kuin minun orgsmillani ja nautinnolla ei olisi hänelle enää merkitystä. Itse olen aina ollut valmis antamaan vaikka suuseksiä vaikkei tekisi mieli yhdyntää ja muutenkin ajattelen, että parisuhteen toisen osapuolen onnellisuus on osa minunkin onneani. Eli olen kysellyt mieheni toiveita ja halunnut toteuttaa niitä.

Mieheni ei kuitenkaan ilmeisesti ajattele samoin: aloitteet seksiin ovat vähäisiä ja nekin jotenkin puolivillaisia. Minun aloitteeni hän usein torjuu. Mies laukeaa usein minulle liian nopeasti ja mies lopettaa kaiken sitten siihen (ei esimerkiksi hyväile minulle orgasmia). Esileikitkin ovat lyhentyneet minimiin, kaikki on yleensä 10 - 15 minuutissa ohi. En minä nyt joka kerta haluaisi itseäni tyydyttää seksin jälkeen, se on kuitenkin ainoa asia, mitä mieheni silloin ehdottaa jos sanon etten ehtinyt vielä saamaan. Eli että "voithan sä hoidella ittes tolla vibralla loppuun".

Kun olen puhunut miehelle, että seksiä on nykyisin liian vähän ja että toivoisin pidempiä sessioita (jos siis sanotaan että laatu korvaa määrän, niin minä en nyt saa kumpaakaan), niin hän on hermostunut ja sanonut, että painostan häntä ja että ei häntä kiinnosta seksi niin paljoa. Kuitenkin pari suhteemme ensimmäistä vuotta meni todella ihanasti (tiedän, alkuhuumaa vaan) ja sinä aikana ehdin rakastua ja sitoutua. Nyt tunnen tulleeni huijatuksi epätyydyttävään suhteeseen. Miehen mielestä seksi-/pariterapia ei tule kyseeseen, eikä hänen mielestään suhteessamme ole muuta vialla kuin "liialliset" seksihaluni.

Kysymys teille kaikille: onko teidän mielestä normaalia, että terve 30-v. mies haluaa seksiä noin 1-3 kertaa kuukaudessa ja että tuo seksi on kestoltaan 5 - 15 minuuttia, jonka aikana nainen ei ehdi laukeamaan? Olenko kohtuuton vaatimuksissani?
Mitä ehdotan seuraavaksi kun mikään (se, etten tee aloitteita tai että teen niitä aktiivisesti, lelut, asusteet, yllätykset, pidättäytyminen...you name it) ei ole toiminut? Olen tyytymätön ja niin puutteessa, etten edes aina saa unta kun vaan levottomana ja kiimaisena pyörii kuumat ajatukset mielessä.. Ei kai nyt tämä suhde voi tähän kaatua..:(

Tuossa vaiheessa itse jo menisin vaikka alastonsuomeen laittamaan profiilikseni hyvän alastonkuvan ja valkkaisin kiinnostuneista kookkaimman munan. Nimittäni tasokasta seksiä on jaossa vaikka kuinka, jos vaan tarvitset. Ei kannata jumiutua frigidiin "mieheen" seksin saralla.

Tämä ei tietenkään päde, jos olet mies, mutta naiselle kyllä. Seksi tässä yhteiskunnassa toimii niin, että se yksi alfauros "siittää" pari tusinaa naista ja ne loput nörttijäbät jäävät kyllä nuolemaan omaa munaansa tai ainakin kurottelemaan, jos eivät taivu :)

Mellinannalla edellisessa aloitteessa oli vahan saman suuntaisia ongelmia. Ei ole normaalia, etta tahtoo seksia vain kerran pari kuussa ja kesto on noin lyhyt. Ala jaa karvistelemaan silla silloin piina vain jatkuu. Pista mies kovan paikan eteen ja sano etta jos et saa seksia hanelta, niin heat sita muualta. Miehen pitaisi hyvaksya se tai sitten avautua kunnolla mista kenka puristaa. Eikohan siina ala keskustelu aukeamaan ja syita loytymaan kun vain olet kovana etka anna periksi.

Vittumaista kun ei vittu maistu.

30 vuotta? Mies? Ja vain 1-3kertaa/kk?. Olen lähes viisikymppinen mies ja tarvitsisin saman verran mutta PÄIVÄSSÄ. Vaimo ei tietysti anna niin usein...

Alkuperäinen kirjoittaja Heartfull:
Ei ole normaalia, etta tahtoo seksia vain kerran pari kuussa ja kesto on noin lyhyt.
Normaalia on monenlaista. Aloittajan tilanne ei ole yhtään kohtuullinen hänelle, mutta kyllä minulle (olen nainen) riittää seksi kolme neljä kertaa kuussa, vaikka seksistä nautinkin, ja saan viidessä minuutissa ihan yhdynnässä ilman esileikkiä. Meitä on monenlaisia, pakkohan se on hyväksyä. En silti väitä, että tilanne on yhtään reilu. Ei se ole: kyllä mies voisi vähän enempään vaivautua, kiinnosti tai ei.

Arvelinkin,että joku ehdottaa tuota vieraissakäymisen mahdollisuutta. No se ei nyt tässä tapauksessa ole millään tavalla realistista. Olen siis niin varma kuin olla ja voi, ettei kyse ole toisesta naisesta tai miehestä. (Eli ei tarvitse enää sitä puida.)

Muut vastaukset kyllä tukivat ajatustani siitä, ettei minun näin vähään seksiin tarvitse tyytyä ja että minun haluni ovat aivan normaalin naisen haluja. Nyt kun olen enemmän asiasta yrittänyt kysellä, niin on selvinnyt, että miehen edelliset kumppanit ovat olleet melko haluttomia (halunneet vielä harvemmin kuin mieheni!) eikä hän ole siis aiemminkaan ollut niin kiinnostunut seksistä kuin alkuaikana minun kanssani. Nyt hän on siis ilmeisesti palannut sille omalle normaalille aktiivisuustasolleen, eli muutama kerta kuukaudessa riittää. Itsekkyytenä kyllä itse pidän sitä, ettei hän ole lainkaan huolissaan minun hyvinvoinnistani, vaikka olen kertonut olevani puutteessa sekä laadullisesti että määrällisesti.

Nytpä olenkin sitten aika neuvoton. Vaihtoehtoina kun on tyytyä vähäiseen seksiin, tai ehkä saada aikaan jokin "sopimus" minunkin tyydyttämisestäni, mutta eihän se millään korvaa sitä yhteisen halun ja kiiman kokemusta, jos toinen tekee asioita vain velvollisuudesta. Huokaus, tuntuu niin kurjalta, kun näin nuorena pitäisi luopua kokemasta sitä, että minua halutaan ja että mies ehdottaisi jotain, olisi aloitteellinen. Kun kuitenkin rakastan miestäni enkä haluaisi hänestäkään luopua. On niin vaikeaa tehdä kompromissejä niinkin olennaisen asian, kuin seksin suhteen..

Surettaa.

Eikös tuohon ole yksinkertaisin keino, että päästät miehen pukille, vasta kun hän on antanut suuseksillä sinulle orkun. Sanot vain, että ei vielä, älä hätäile. Eiköhän oppi mene perille, jos muuten meinaa kokonaan jäädä saamatta. Jos ei sittenkään tajua, niin kerro, että olisi reilumpaa, jos molemmat nauttisivat seksistä.

Naiselle kiihokkeeksi,et saa munaa ennenkuin olet masturboinut itsellesi parit orkut.Toivottavasti sitten olet tarpeeksi kiihottuneessa tilassa saamaan orkut oikeassa nainnissa.Saat nauttia seksistä munan kera.

Ala ihmeessa ela elamaasi surullisena!!! Mielestani suhde ei ole elamisen arvoinen, jos siitta puuttuu jotain oleellista. Sen olen ainakin itse oppinut, etta toimiva seksielama on parisuhteen edellytys. Me kun emme ole enaa 50-luvulla ja sinun ei tarvitse olla kaikkeen tyytyvainen pikkuvaimo. Joku ratkaisu sinun tilanteeseen taytyy loytya! Jos oma miehesi ei anna sinulle mita tarvit, niin sitten haet sen muualta. Vaikka se pahaa tekeekin, niin ole kuitenkin rehellinen miehellesi ja sano, etta haet itsellesi vierasta seksia. Voihan se olla, etta siinakin ero tulee, jos miehesi ei sita hyvaksy. Ero tulee kylla sittenkn jos vain alat salaa kaymaan vieraissa. Tai sitten yksin kertaisesti eroatte ja olet sina olet vapaa esimaan itsellesi sellaisen miehen, joka antaa parisuhteeseen kaiken mita tarvitset. Nykyinen tilanne on sinulle kuitenkin sietamaton, mikali oikein ymmarsin!

Enpä naisena viitsisi edes ukolle antaa jos terveen 30-vuotiaan miehen aktin kesto on säälittävät 5-15 minuuttia ja sitäkin kerran pari kuussa. Mutta hyvä kun on sentään "arjessa huomaavainen"... Tosin taitaa minulla olla asiasta vähän eri käsitys mitä on arjessa huomaavainen. Tuollainen hoitele itsesi vibralla on niin itsekeskeisen paskiaisen käytöstä, että kyllä sinä vähään tyydyt. Ja olette olleet vasta viitisen vuotta yhdessä?! Otapa hyvä nainen itseäsi niskasta kiinni! Joko todella tyydyt tai heivaat. Kyllähän halut voivat olla hyvinkin eri tasolla kumppanien kesken, mutta ei kuulosta normaalilta, että sinä riudut ja olet tyytymätön. Mutta hei, tiedäthän sanonnan niin makaat kuin petaat eli lopeta valitus jos et asialle mitään tee. Et tuskin pysty tätä herraasi muuttamaan mieleiseksi. Ja mistä syystä olet varma, ettei ukkosi jaa jollekin toiselle??? Enpä ole tiennytkään, että senkin voi varmasti tietää... vai onko se se tunne, jonka tunnet sisälläsi? No ironia ja vittuilu sikseen, mutta oikeasti jaksamista ja toimi viimein! Älä hukkaa elämääsi kun kerran et ole tyytyväinen ja olet koittanut keskustella ja olet ilmaissut ajatuksesi. Miehesi käytös osoittaa kyllä ihan muuta kuin välittämistä.