Miksi mies poistui profiilista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Satu88

Vieras
Kirjoittelin erään ihanan miehen kanssa suomi24 treffit palstalla parin viikon verran ja ilmoitin hänelle muutama päivä sitten, että palaan entisen mieheni luo. Emme olleet nähneet vielä, mutta kirjoittelumme oli todella läheistä. Hän ilmoitti, että häntä ei haittaa jos vaan olen onnellinen ja sanoi, että pystyy iloitsemaan muiden hyvistä jutuista koska on niin hyvänluonteinen.

Miksiköhän mies poistui nettiprofiilista sen jälkeen heti? Hänellä oli siellä haku tosimielellä päällä ja taatusti sai paljon vastauksia naisilta koska todella komea mies. Pettyikö nettitouhuihin, masentui vai löysikö jonkun muun? Veikkaan ehkä jälkimmäistä. Entä te? Tiedän, että kyselen tyhmiä, mutta ajatukset kiertävät kehää ja koen hieman syyllisyyttä...

Siis hän ei voinut estää minua näkemästä koska olen käynyt kaverini profiilin kautta katsomassa ja ei tiedä heitä. Ja en usko, että tehnyt uutta koska suuri määrä valokuvia profiilissa...

Siis mitä vastausta sä nyt kaipaat? Sellaista, että mies oli niin rakastunut sinuun ja sä niiiiiin spesiaali, että suistui epätoivoon, kun ilmoitit palaavasi exäsi luokse? Tänkö sä haluaisit kuulla?

Siis en halua kuulla mitään erityistä vastausta vaan vaihtoehtoja. En usko tuota edellistä itsekään, mutta ihmettelen vaan syytä. En kyselisi jos ajattelisin kuten edellinen...

Mun mielestä mies ehkä oli suhun niin ihastunut, että nettideittailu ei tuntunut miltään sen jälkeen kun poistuit hänen elämästään. siis tämä vaan yksi vaihtoehto.

[QUOTE="Eila";28860716]Mun mielestä mies ehkä oli suhun niin ihastunut, että nettideittailu ei tuntunut miltään sen jälkeen kun poistuit hänen elämästään. siis tämä vaan yksi vaihtoehto.[/QUOTE]

Ei kai ap vaan vastaile itselleen..?

Mies oli yön aikana kirjoittanut sähköpostiini ja toivotti minulle onnea suhteeseen. Lisäksi kertoi, että ei halua enää olla treffipalstalla koska siellä ei ole ketään sellaista joka olisi sykähdyttänyt kuin minä. Pitää ainakin taukoa tai etsii muuta kautta kumppanin. Sanoi, että ihastui muhun paljon koska olimme samalla aaltopituudella ja saman luonteisia viestien ja puheluiden perusteella. Piti kummallisena, että ihmiseen voi ihastua näin paljon niin lyhyessä ajassa ja näkemättä, toki kuvan on nähnyt. Pyysi ottamaan häneen yhteyttä kännykän kautta jos emme onnistukaan tässä parisuhteessa. Olen kertonut, että ihastuin häneen kovin. Mitähän vastaisin hänelle? Apua. Neuvoja kiitos!

Itselläni ollut välillä huono suhde ex-mieheni kanssa, mutta rakastan kyllä häntä paljon. En tiedä tuleeko tästä enää mitään kun samat ongelmat kummittelee edelleen. Tästä uudesta miehestä ei taas ole mitään takeita kun emme tunne toisiamme kuin komminikoinnin perusteella. Auttakaa, mitä tekisin?

:D....Kylläpä nyt vitsin murjasit. Antaisin tästä elämästäni pois suurimman osan jos voisin...Vähempikin riittäisi todellakin. Aina sama juttu miesten kanssa jo nuoresta asti...liikaa miehiä aina tarjolla vaikka en tekiskään mitään. Kaverit aina vitsailee, että mulla pörrää ympärillä aina miehiä vaikka en teekään mitään ja antaisin edes osan heille ja en ole edes flirtti:)

Muuten voisi ollakin noin, mutta profiilissa miehen kuvat ja tiedän että oikeat... Lisäksi exäni ei voinut lähettää viestejä koska oli sillä hetkellä kun viestit tuli työpaikallaan yleisellä paikalla, siitä olen varma koska soitti ja kuulin taustamelun:)

Yhteistyössä