Miksi mies puhuu jostain naisesta vähän väliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoo

Vieras
Siis viime viikolla känyt jonkun naisen asunnolla tekemässä töitä. Kertoi siintä silloin ja sanoi, että ei se nainen sit siinä ollut vaan lähti pois. Eilen vielä jaksoi samasta ihmisestä puhua ja sen ihanasta koirasta, joka varasti heidän hanskoja ja se nainen kiikutti niitä takaisin heille ja he kyselivät siltä sit kaikennäköistä. Olen sanonut jo oman mielipiteeni asiaan, että ei tarvitse mulle kertoa ( olen kait sit jonkun verran mustasukkainen ihminen ) mutta ei näytä menevän jakeluun. Olin jo sinällään unohtanut koko sen nais jututu, kunnes hän taas eilen piti mennä siintä muistuttamaan -.- Miehet.. mutta mikä ihmeen tarve siintä on puhua? Mulle sanoi, että ei se oikein ollut minkään näköinen, mutta kaverille puhelimes sanoi et joo oli se aika kuuma pakkaus. No pienet on ihmisen murheet, kai...

Jos se nainen vain teki jonkunlaisen vaikutuksen mieheesi,voihan olla että vähän ihastuikin. Mutta minun mielestäni ei hätää kun noin avoimesti puhuu,sitten kannattaa huolestua kun lopettaa puhumisen,välttelee...(jos on vielä jossain tekemisissä)

AIna kyttäämässä vieraita naisia ja valehtelevat vaimoilleen kuten sulle ettei se minkään näköinen ollu mutta muuttuikin kuumaksi pakkaukseksi heti kun miehen kanssa asiasta puhui.Siihen pitää vaan tottua että miehet ihastuvat välittömästi kun molo nostaa päätään.
Toisille se jää siihen ,toisille ei.

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Jos se nainen vain teki jonkunlaisen vaikutuksen mieheesi,voihan olla että vähän ihastuikin. Mutta minun mielestäni ei hätää kun noin avoimesti puhuu,sitten kannattaa huolestua kun lopettaa puhumisen,välttelee...(jos on vielä jossain tekemisissä)

Mietinkin juuri, että sitten nostasin älämölön, kun ja jos alkaa viihtymään enemmän puhelimen kimpussa näpytellen viestejä! Tai jos tuolla netissä facebookissa ilmestyy joku outo niminen nainen hänen kaverikseen. Kuitenkaan kyseistä ihmistä ei tunne mistään vaan käynyt siellä töissä. Tiedä kyllä, että käykö vielkäkin vai onko jo uusi työmaa. Mieheni työ on kyllä tuollaista, että on ihmisten kanssa tekemisissä, minkäs sille mahtaa. Eikä hän voi sille minkään mihin työmaalle hänet laitetaan töihin. Että turhaan mitään kiukkupuuskaa on tuosta laittaa aluilleen :D Häiritsee vain pienesti.

Meilläkin mies puhuu jatkuvasti työkaveri naisesta. Heti kun töistä kotiin tulee,niin alkaa selittään. Ja mä en jaksais kuunnella- enhän mäkään mun miespuolisista työkavereista puhu,vaikka ainoa nainen työpaikalla olenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Meilläkin mies puhuu jatkuvasti työkaveri naisesta. Heti kun töistä kotiin tulee,niin alkaa selittään. Ja mä en jaksais kuunnella- enhän mäkään mun miespuolisista työkavereista puhu,vaikka ainoa nainen työpaikalla olenkin.

tuntee syyllisyyttä ja tarve avautua

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:

tuntee syyllisyyttä ja tarve avautua

Just viimeviikolla mies sanos,että se nainen odottaa vauvaa- kyllä rupes mun mielikuvitus laukkaamaan :) eihän sitä koskaan tiiä!

Yhteistyössä