Miksi miestä ei kiinnosta seksi ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mä en tajuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mä en tajuu

Vieras
Huokasu suuri....
Mutta olen miettinyt kaikki miksiei kiinnosta ukkoa seksi.

Ei voi olla toinen koska on aina kotona jos ei töissä ja jos on t,öissä niin siellä ei ole naisia eikä hän voi noin vaan lähteä sieltä pois.

Joskus käy baarissa mutta harvoin ja yöksi tulee jo kotiin 23. 1.00 aikaa , pelaavat kaverinsa kaa pleikkaa alkuillasta siis mieskaverin...

Vaihan kohta ukkoa kun ei tästä tule mitään...

Minua ei kiinosta, mies haluaa n. kerran päivässä. Ei ole minulla toista, en vaan jaksa eikä huvita. Kerta vk olis hyvä.
Mikseihän nuo halut koskaan kohtaa? =(

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Sillä on Suuria Ajatuksia, jotka vaatii täydellistä keskittymistä, niin seksikin unohtuu.
Kyllä se siitä taas innostuu, kun saa Suuret Ajatuksensa ajateltua.

Tää oli kyllä hyvä! Mistä sä tään hokasit :laugh: Pitääpä muistaa

sama vika rahikaisella. varsinkin nyt yrityksen aikaan oon alkanu miettimään mikä helvetti on ku ei voi tempoa nostaa.... systemaattisesti neljä päivää väliä :kieh:

kuulemma ku töissä on niin rankkaa (fyysistä työtä) ja siihen vielä salilla käynti päälle, niin seksi tuntuu siltä kuin sitä olisi PAKKO harrastaa... mitä lie se meinaa?

lihava ja ruma en kuulemma oo...nii vissii

Meillä huomaa että mies on innokkaampi petipuuhiin silloin kun hän syö riittävän hyvin, siis hedelmät ja vihanneksetkin eikä vaan nakkeja ja ranskiksia. Nukkuu hyvin ja ulkoilee.
Ja tietenkin itse aina huomaan kun hän jotain kotityötä on oma-aloitteisesti tehnyt, eli kehullakin kulkee aika pitkälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Sillä on Suuria Ajatuksia, jotka vaatii täydellistä keskittymistä, niin seksikin unohtuu.
Kyllä se siitä taas innostuu, kun saa Suuret Ajatuksensa ajateltua.

Tää oli kyllä hyvä! Mistä sä tään hokasit :laugh: Pitääpä muistaa

Koska tää on totta ja 18 vuoden aikana käytännösä koettu. Mies on kertonu mulle :D J mä olen uskonu :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksette te ota teidän miehiä väkisin?

yritetty on. se on vaan niin liukas!

sit se on ihan tyhmä, ei tykkää ees seksikkäistä alusvaatteista. mä yritän saada sitä mukaan valkkaamaan mulla alkkarit ja rintaliivit ja hää on ihan "aivan sama lattialle ne joutuu kumminkin" :headwall:

seksilelutki kiinnostaa vaan kännissä..yleensä.

ainoo ehkä että ens kerralla kun se alkaa kiehnäämän mua niin mä sanon että ei! harmi vaan että ei sit tuu lapsiakaan jos mä alan selibaattiin.

Joo, ei tunnu kiinnostavan. En tiedä sitten, et pelkääkö se alitajuisesti et se satuttaa tätä sikiötä, vai mikä helvetti sitä rassaa. Olen yrittänyt vaikka mitä, niin ei. Kuulema ajatukset pyörii päässä ja kun mä kysyn et mitkä ajatukset, niin se sanoo et kaikki. Ei osaa kuulema selittää.
Oon aika romuna :(

ja se on kumma miten sitä alkaa heti itteään syyttämään. "mussa on varmasti jotain kamalan oksettavaa ja vastenmielistä" kuitenkaan mies ei oo muuten näyttänyt että näin olisi....ihan selvästi vielä rakastaa ja tykkää että oon viehättävä, mutta.... sanoista tekoihin on kait vaikee ryhtyä?

ai tää on näin yleistä..minä kun luulin että vaan meillä...
mulla tekee koko ajan mieli...ukolla kerran viikkoon..tai sitten luulee velvollisuudekseen kerran viikkoon pakko antaa kun akka on kinunnu koko viikon. :)

tänäkin aamuna heräsin megaorgasmiin..niitä tulee nyt sitten uniinkin, kun on niinku puutteessa koko ajan...
Mutta sitten kun saa, niin se on kyllä maailman parhainta seksiä..sitten annan peppuseksiä ja kaikkee mitä mies vaan keksii haluta...
yks kaveri neuvoi pihtaamaan, mutta sittenhän en saa ikinä...miestä...
nuo "puput" kun ei aja samaa asiaa kuin mies...:D

Nibbler: just..kyllä itseä on syynätty peilen ja vaikka miten että missä vika kun ei kiinnosta...
mutta kaipa kaikki on ok...kun muut miehet tuntuu huomaavan kuitenkin...ihan vaan kun kaupassa käy...
Mutta omaa ei kiinnosta eikä innosta...

Sillähän tää onkin niin raivostuttavaa, kun ennen raskautta kyllä harva se päivä jaksettiin vaakamamboilla ja nyt on mennyt jo useempi viikko ilman :'(
Väkisin tulee mieleen vieraat naiset ja muut, vaikka ei sillä ole edes mahiksia vieraissa käydä. Silti välillä mietityttää, et missä on nyt se vika...

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksette te ota teidän miehiä väkisin?

yritetty on. se on vaan niin liukas!

sit se on ihan tyhmä, ei tykkää ees seksikkäistä alusvaatteista. mä yritän saada sitä mukaan valkkaamaan mulla alkkarit ja rintaliivit ja hää on ihan "aivan sama lattialle ne joutuu kumminkin" :headwall:

seksilelutki kiinnostaa vaan kännissä..yleensä.

ainoo ehkä että ens kerralla kun se alkaa kiehnäämän mua niin mä sanon että ei! harmi vaan että ei sit tuu lapsiakaan jos mä alan selibaattiin.

Eikse nuku ikinä? Kuka ny alkkareista välittää... No ei kai ny lapsia kannata ajatella jos ei parittelukaan onnistu :o

Yhteistyössä