Miksi miesten partahöylät ei kestä naisen sheivailua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertakäytöstä roskiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kertakäytöstä roskiin

Vieras
Miksi miesten partaterät ei kestä kuin kertakäytön, kun ajan sääret ja ns. pusikon + kainalot?

Naisten höylistä ei ole mihinkään, jo kerran käytettyäni seuraavalla kerralla jää sänki. Sama homma miesten partahöylistä. Nyt oon käyttänyt niitä oransseja Bigin höyliä jotka kestää hyvin kerran, mutta ei toista kertaa.

Mies kyllä höylää partaansa samalla useita kertoja! Onko mun säärikarvat niin kauheat että höylät tylsyy heti? Ja selvennys, ei, emme käytä miehen kanssa samaa höylää vaan molemmille omat puhtaat.

Hyvin on kestänyt gillette montakin ajokertaa.

03516.jpg

Oranssit halpis Bigit ihan paskoja! Nuo yllä olevat Gilletet käytössä mullakin. Mulla vielä se aloe vera juttu siinä reunassa, en oo varma onko se tossa yllä olevassa. Kestää useamman ajelukerran varmasti.

Miksi ihmiset tuhlaa rahaa ja luontoa ostamalla jotain muovisia halpishöyliä, jotka menee viimeistään muutaman käytön jälkeen roskiin? Kertakäyttöhöylät on laaduttomia, kai sen nyt höhläkin ymmärtää..

Mulla on käytössä joku Gilletten miesten höylä (ProGlide?), jossa on vaihtopää joka sitten vaihdetaan uuteen kun terät on kuluneet. Yksi vaihtopää kestää mun käytössä ihan helposti kuukausia, vaikka mulla on karheat ja paksut ihokarvat. Sheivaan jalat ja puskan kerran pari viikossa, kainalot lähes päivittäin ja käsivarret silloin tällöin.

Miksi ihmiset tuhlaa rahaa ja luontoa ostamalla jotain muovisia halpishöyliä, jotka menee viimeistään muutaman käytön jälkeen roskiin? Kertakäyttöhöylät on laaduttomia, kai sen nyt höhläkin ymmärtää..

Mulla on käytössä joku Gilletten miesten höylä (ProGlide?), jossa on vaihtopää joka sitten vaihdetaan uuteen kun terät on kuluneet. Yksi vaihtopää kestää mun käytössä ihan helposti kuukausia, vaikka mulla on karheat ja paksut ihokarvat. Sheivaan jalat ja puskan kerran pari viikossa, kainalot lähes päivittäin ja käsivarret silloin tällöin.

Minulle ei sovi miesten terät. olin haavoilla niiden jälkeen ja karvat alkoivat kasvaa sisäänpäin ja tuli näppylöitä. Keltaiset halpis-Bicit olet todennut toimiviksi itselleni. Kestävätkin usean kuukauden.

Minulle ei sovi miesten terät. olin haavoilla niiden jälkeen ja karvat alkoivat kasvaa sisäänpäin ja tuli näppylöitä. Keltaiset halpis-Bicit olet todennut toimiviksi itselleni. Kestävätkin usean kuukauden.

Löytyy noita laadukkaampia, vaihtoterällisiä höyliä runsain mitoin naisillekin, itsellä on ollut käytössä mm. Wilkinsonin HydroSilk joka oli ihana, höylän päästä tulee sheivatessa jotain geeliä joka helpottaa ajelua.

Kaikki Gilletten terät on paskoja, aikoinaan oli Wilkinson jolla oli ilo ajaa partaa, sitten Gillett osti sen ja sekin muuttui paskaksi, nykyisin remeli ja partaveitsi, tulee siistiä.

Mikä Martina-karva oikein olet jos ihan kertakäytöltä tylsistyy :D sun kannattas kysyä tätä kreikkalaiselta tai turkkilaiselta mitäsnytiltä. Löytyy varmasti asiantuntijoita sieltäpäin....

Kiitti vaan Martina, ei se ongelma aina ole myöskään että se terä tylsyy, vaan kun siinä on se ihme osa joka on liukas, päästääkö se iholle jotain aloe veraa vai mitä... Se menee kuprulle.

Sitten kun ajaa seuraavan kerran niin vetää ihon rikki ja höyläys sattuu! Minusta nuo gilletet on ihan kuraa, samoin naisten terät. Mieskin ihmettelee miten saan mun höylät kulumaan kerrasta! En käytä niitä keltasia bicejä vaan niitä oransseja.

Yhteistyössä