Miksi minä olen näin paska?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jokainen mies kohtelee minua kuin roskaa. Pitkästä aikaa löysin miehen johon rakastuin.
Pari kuukautta mennyt ja olen löytänyt itseni tilanteesta jossa ajetaan ulos keskellä yötä n. 10 kertaa. Äsken hieroi käytettyjä nenäliinoja naamaani
Käski häipyä, mutta olen käyttänyt säästöni hänen kanssaan, eikä ole varaa taksiin.
Miten voi olla että kaivan aina kaikista psykon esiin? Mikä minussa on vikana kun aina näin käy?

Se soitti poliisit kun itkin, kyllä nyt jo tyhmempikin oppii. Ne ei tulleet ihan tuolla perusteella että mies halusi minut pois ja itkin kun haukkui ja hieroi roskia naamaani.
Aamulla on yritettävä saada kyyti. Sattuu niin helvetisti kun rakastin tuota.

• Surullinen
Reactions: Elena777
Miksen vain voi tajuta ettei minulle muuta ole elämässä luvassa kuin juuri tuota? Miksi kuvittelen jotain ja haaveilen rakkaudesta?
Sinun pitäisi ensin laittaa oma elämäsi kuntoon niin, että pystyt seisomaan omilla jaloillasi. Romanttisen rakkauden ja onnen tavoittelu on länsimaisen yhteiskunnan luoma harha.
Jokainen alkava parisuhde tuntuu ihanalta eikä ihminen, joka on rakastunut halua nähdä toisessa mitään ikävää. Sinäkin suljit silmäsi tosiasioilta, että kaikki ei ollut hyvin mutta kun olit rakastunut niin hyväksyit epäkohdat toisessa.
Lopeta pakonomainen rakkauden etsiminen ja keskity itseesi. Sen mistä luovut niin sitä tulet saamaan.

Sehän on ihan normaalia että rakastunut ihminen hyväksyy myös toisen huonot puolet. Johonkin se raja kannattaa kuitenkin vetää. Ainakin siihen ettei hyväksy väkivaltaista tai alistavaa käytöstä.

Otsikko kertoo paljon. Sinulla itselläsi on heikko itsetunto ja siksi lankeat miehiin, joista huokuu vahvaa itsetuntoa. Ihminen rakastuu usein "itseensä" tai sitten henkilöön, jolla on ominaisuuksia, joita toivoisi itsellään olevan. Itsetutkiskelun paikka ja oman arvon noston ehdottomasti.

Yhteistyössä