Miksi minun lapsi syö hiuksia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihan hukassa

Vieras
Meidän kohta 2-vuotias syö hiuksia!!!!!!! Ollaan kielletty miljoona kertaa ja ihan selvästi tietää että niin ei saa tehdä, mutta tekee sitä kuiteskin aina kun ei olla näkemässä. Alkaa pikku hiljaa huolestuttamaan kun kakan mukana on hiuksia, ei ihan mitään järjettömiä tuppoja, mutta muutamia haiveneita. Tätä menoa on suoli tukossa jos ei saada loppumaan, ihan hukassa ollaan mieheni kanssa. Tätä on jatkunut ehkä puoli vuotta ja nyt tässä kuukauden sisällä on lisääntynyt huomattavasti.

Ei vaan mene minun jakeluun, että miksi näin tekee! Lapsi saa huomiota, leikitään ja puuhastellaan yhdessä, halitaan ja tykkäillään jne. Ettei ainakaan huomion puutetta ole.

Onko meidän lapsi ainoa?! Mitä voisin tehdä että saan loppumaan?!

Eli siis omia hiuksiaan varmastikin? Minäkin tein niin pienenä eikä siihen ollut mitään syytä. Sattui roikkumaan sopivasti naaman edessä ja narskui kivasti hampaissa. En tosin kylläkään niellyt niitä koskaan. Mun tyttö on nyt alkanut tekemään samaa (3v) ja tehokkaasti loppuu aina kun muistuttaa että täytyy sitten leikata nuo ihanat prinsessahiukset lyhyeksi jos niitä pureksii. Ne katkeaa kun syöt niitä ja näytät sitten ihan rölliltä. :D (hänkään ei niitä niele) laita tytön hiukset kiinni?

Yhteistyössä