Miksi minusta tuntuu aina tältä, kun kiinnostun jostain miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinkku"

Vieras
Aina silloin tällöin isken silmäni johonkin kiinnostavaan mieheen. Ongelmana on se, että en uskalla tehdä aloitteita, koska USKON vakaasti, että mies pitää minua ällöttävänä. Mielikuva itsestäni tekemässä aloitetta on se, että juoksen kuola valuen miehen perässä ja mies juoksee karkuun joko kauhuissaan tai huvittuneena. Joskus olen tehnyt aloitteen fb:ssä esim laittamalla viestiä ja/tai pyytämällä kaveriksi. Se aika, ennenkuin mies vastaa, kuluu pohtiessa, että nyt mies yökkäilee siellä kuvalleni ja ajattelee että "hyi helvetti, ei ikinä". Samoin en uskalla ottaa baarissa katsekontaktia kiinnostavan oloiseen mieheen samojen ajatusten pelossa. Eikä minua miehet juuri lähesty. Kaverit tosin sanoo, että se johtuu siitä, koska vaikutan välinpitämättömältä.

Ei minua kukaan ole rumaksi koskaan sanonut, joku harva kehunut nätiksi/kauniiksi, mutta en pidä itseäni kauniina. Olen lyhyt ja hieman plösö (bmi 24) enkä tyytyväinen itseeni. Minulla on ollut yksi pitkä parisuhde, jossa mies teki aloitteen, sekä muutamia lyhyitä tai säätöjä, joissa aloitteen tekijänä olen vaihtelevasti ollut itse tai sitten mies. Nyt olen ollut 2,5 v täysin yksin tuon pitkän suhteen päättymisen jälkeen. Olen ihan tyytyväinen sinkkuna enkä varsinaisesti etsi miestä. Nyt vain törmäsin mielenkiintoiseen mieheen kaverin kautta enkä uskalla tehdä mitään. Mikähän avuksi?

Minä kun jäin sinkuksi niin tein päätöksen et jos näen/tutustun /kohtaan mielenkiintosen miehen niin teen selväksi sille mitä ajattelen,en siksi et olisin epätoivoinen vaan siksi et muuten ei mitään tule tapahtumaan. No,muutamia kertoja on tullut pakkeja, mutta kun tarpeeks niitäkin saa niin ei se tunnu niin pahalta ja sitten kun saa vastakaikua niin tuntuu tuplasti mukavammalta.
Että ei muutakun härkää sarvista!v

[QUOTE="sinkku";27544101]No en halua, että kukaan pitää minua ällöttävänä. Siksi annan olla.[/QUOTE]

Niin kauan kun pidät ittees ällöttävänä niin muutkin pitää koska se näkyy sun olemuksesta joten lopeta se itsesäälissä jä ällötyksessä pyöriminen ja ryhdistäydy niin ehkä miehetkin huomaa sut!

[QUOTE="vieras";27544169]Niin kauan kun pidät ittees ällöttävänä niin muutkin pitää koska se näkyy sun olemuksesta joten lopeta se itsesäälissä jä ällötyksessä pyöriminen ja ryhdistäydy niin ehkä miehetkin huomaa sut![/QUOTE]

Miten se lopetetaan? Teini-iästä asti tuntunut tältä ja nyt 32 v.

[QUOTE="sinkku";27544182]Miten se lopetetaan? Teini-iästä asti tuntunut tältä ja nyt 32 v.[/QUOTE]

Hyväksyt ittes sellasena kuin olet ja sen jälkeen voit ruveta muokkaamaan ittees fyysisesti jos tunnet tarvetta siihen, teet asioita joista tykkäät ja nautit.Kampaaja,uudet vaatteet missä viihdyt,nautit ihimisistä.Noi on vaan ulkoisia asioita mutta nekin auttaa asiaa. Tutkit sisintäsi ja mietit mikä tekee sinusta kauniin niin ulkoisesti kuin sisäisesti,jätät vanhat painolastit ja keskityty tulevaan. Aloita pienen askelin niin pikkuhiljaa huomaat miten olotilasi muuttuu ja silloin se näkyy sinusta ulospäin jolloin se tekee sinusta kiinnostavan muiden silmissä.Henkinen hyvinvointi on se mikä on tärkein,sitten tulee ne muut. Älä tee mitään muiden takia vaan ensisijaisesti itsesi.

[QUOTE="sinkku";27544305]Väitätkö ettei miehet koskaa pidä aloitteen tekevää naista ällöttävänä?[/QUOTE]

koskaan on aika jyrkkä lausunto. en usko että asia noin menee.

Sattui löytymään vanha ketjuni. En ole vieläkään tehnyt mitään aloitusviestissä mainitsemalleni kiinnostuksen kohteelle. Enkä ole itsellenikään tehnyt mitään. Olen yhä ällöttävä laiska luuseri.

Älä tee aloitetta, flirttaile vain avoimesti. ;)
Et ole vakavissasi, vain hiukan kuje silmässä ja avoimin mielin. Et voi hävitä mitään, luultavasti mies saa ainakin hyvän mielen, vaikkei olisikaan kiinnostunut.

Väitän, että kärsit huomattavasti enemmän tuosta nykyisestä tilastasi (ryvet itsesäälissä ja uskottelet itsellesi olevasi ällöttävä jne) kuin siitä mitä Pahimmassa tapauksessa voisi tapahtua kun vain ottaisit reilusti yhteyttä siihen kiinnostavaan mieheen ja tekisit aloitteen häntä kohtaan. Ja mitähän järkeä tuossa nyt sitten on?

Yhteistyössä