Miksi monien hoikkien on vaikeaa myöntää, että naiselliset MUODOT on isommilla kauniimmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Äksy";28519652]Pidän hoikista naisista. Isot rinnat tai leveä takapuoli voivat olla kivan näköisiä, mutta ihannenaisellani on pienet rinnat ja tanssijan kroppa.[/QUOTE]

Hahaa! Kerrankin minulla on jonkun unelmakroppa. Eikös tanssijan kroppa ole kroppa joka on tanssivalla ihmisellä.:saint:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Ehkä siksi että muodot eivät ole missään automaattisessa suhteessa painoon?

Itse olen BMI 19-20 huomattavasti muodokkaampi kuin BMI 23-24. BMI 30 ei olisi muodoista kyllä enää mitään jäljellä.

Tietysti joku ihan anorektinen -tai siis huomattavan alipainoinen- ei voi enää muodokas olla, mutta jo normaalipainon alarajoilla voi naisella olla ihan selkeät muodot. Jollain nuo tulevat sitten paremmin esille siellä normaalipainon ylärajoilla, riippuu kropan mallista, ja jollain ei oikeastaan missään painossa. Mutta ei se ylipaino mikään edellytys muodoille ole, usein ne jopa katoavat kun tulee ylimääräistä painoa. Pitäisin harvinaisempina heitä jotka normaalipainon ylärajoilla ovat "tikkuja" ja BMI 30 on sitten kilot osuneet juuri kohdalleen.

Mikähän siinäkin on kun läskäreillä on löysät viivavärkit? En tiedä yhtään läskisäkkiä jolla olisi tiukka huulireva vaan kaikilla on huuleton jättifjoosa.

Mahtaa olla köyhä elämä sellaisella joka tuhlaa päivänsä tällaisen miettimiseen. :( Ap, tee elämällesi jotain NYT! Ennen kuin olet vielä katkerampi vanhus joka ei ole elänyt yhtään ja katuu sitä.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194778645350/artikkeli/henry%20laasanen%20kertoo%20tama%20on%20naisten%20vartalon%20suurin%20ongelma.html

Miehet ja normaalipainoiset naiset pitävät ihannevartalona hoikkaa muodokasta naista. Miehet ja normaalipainoiset naiset toteavat, että VAIN lihavat naiset yrittävät väittää lihavuutta muodokkuudeksi, vaikka miehet ja normaalipainoiset naiset ovat ihan eri mieltä. Läskihän näyttää monesti muodottomalta tynnyriltä ja michelin-ukolta, hoikalla muodokkaalla on monta aaltoilevaa kurvia vartalossa.

Tarkoittaako muodot vaan tissejä? Multa löytyy kyllä muotoja mitoilla 85-64-95 mutta tissit on pienet :D Treenillä saanut hartiat, kapean vyötärön ja pyöreän pyllyn, täydellinen X ainakin melkein ;) Mutta ilmeisesti olen kuitenkin muodoton koska löllötissejä ei ole?

Täytyy vielä lisätä että jos miesväki tietäisi sen että kuinka kuutamolla naisväki on omista ullkonäköasioistaan niin vienti olisi ihan eri luokkaa.
Tuo naisten itsensä väheksyminen ja epävarmuus ulkonäköasioissa vaan ei taida olla yleisesti tiedossa. :D

Jos googlen kuvahakuun pistää "beautiful women" niin tuleeko sieltä läskejä naisia vai muodottomia kukkakeppejä? Vai tuleeko sieltä kenties hoikkia naisia joilla ON muotojakin?

En jaksanut lukea ketjua läpi, mutta piti tulla kysymään, että ihan oikeastiko teistä BMI30 on SAIRAALLOISEN LIHAVA?

Itselläni on BMI juurikin tuon 30, mutta en mä mielestäni mitenkään sairaalloiselta näytä, vaan olen sopusuhtainen. Myönnettäköön, että olin mielestäni paremman näköinen silloin kun mun BMI oli 25, mutta en mä haluaisi olla paljoa tuota pienempikään, ei tuntuisi enää omalta kroppa. Mulla henk. koht. parhaiten ne muodot tulisi ilmi juurikin tuossa BMI 24-26.

Eikä mulla ole mitään painosta johtuvia sairauksia, enkä koe millään muullakaan tavalla olevani "taakka yhteiskunnalle" niinkuin joku tuolla aiemmin ystävällisesti sanoi.

Mutta ei se taida paino aina kertoa kaikkea siitä miltä kukakin näyttää, kun aika paljon on kiinni siitäkin mihin ne kilot sijoittuu.

tää ainainen painosta kiitsely on ihan turhaa.. se on valitettava fakta, että jos olet ylipainoinen, et näytä niin hyvältä kuin normaalipainoin, sama pätee alipainoista ihmistä.

[QUOTE="mii";28523931]Ei, vaan ainoa fakta on että kauneus on katsojan silmissä :) Kaikenkokoisille ja näköisille löytyy joku tykkääjä <3[/QUOTE]

löytyy toki, mutta ainainen kilpailu siitä, että onko hoikka vai lihavampi kauniimpi on ihan turhaa :)

tää ainainen painosta kiitsely on ihan turhaa.. se on valitettava fakta, että jos olet ylipainoinen, et näytä niin hyvältä kuin normaalipainoin, sama pätee alipainoista ihmistä.

Onhan minullekkin niin paljon täällä valitettu kun olen niin lihava. Silti niitä ottajia olisi...toinen tykkää hoikasta toinen muhkusta...ei sen pitäisi ketään haitata, ei pitäisi mutta ehkä joku pelkää, että niitä miehiä ei jää kun valinnan mahdollisuuksia on joka kokoluokassa.

[QUOTE="Äksy";28520756]Tarkoitan kroppaa, jollainen on tyypillinen ammatikseen balettia tai nykytanssia tanssivilla: hoikka, kohtuullisen pitkä, jäntevä, hyvä ryhti. Vatsatanssit ja tanhut sitten erikseen.[/QUOTE]

Pitihän se arvata etten mahdu tähänkään kategoriaan, enkä taaskaan ole hyvä.

[QUOTE="Äksy";28524032]Onko hyvyytesi mielestäsi kiinni siitä, mahtuuko kehosi jonkun tuntemattoman Internet-ihmisen ihanteisiin? Aika surullista, jos näin on.[/QUOTE]

En mä niin kovin vakavasti kuule tänne kirjota.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä