Miksi monille hoikille taviksille on kova paikka jos pulleampi on kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mies"

Vieras
Eikai se toisten elämästä ole pois jos joku on kauniimpi? Miksi te rumat/tavikset luulette olevanne kauniimpia hoikkina? Kai jokainen teistä on nähnyt uhkea tukevampia naisia kaduilla jotka hehkuu naiseutta ja erotiikkaa? Luuletko sinä lautarinta siinä vieressä olevasi "nainen" vaikka olisi kevyempi vaa'an mukaan?

taitaa olla toisinpäin. Jatkuvasti joku pullukka on täällä haukkumassa hoikkia naisia ja kertomassa että "ylipainoiset on paaaaljon kauniimpia!!!!".. Joopajoo. Kaunis tai ruma voi olla hoikkana ja pulleana. Mutta kauneimmillaan ihminen on ihan siinä normaalipainossa.

en ole nähnyt tukevaa erotiikkaa hehkuvaa naista (tai miestä), mutta tämän ketjun aloittaja hehkuu ainakin sillä ettei todellakaan ole oikeasti mies, vaan juurikin ylipainoinen nainen jolla on nyt puolukka pimpissä kun Nutrilet dieetti kusahti taas.. Hahaa

• Tykkää
Reactions: Cassyput
[QUOTE="Mies";28779183] Kai jokainen teistä on nähnyt uhkea tukevampia naisia kaduilla jotka hehkuu naiseutta ja erotiikkaa? [/QUOTE]

No en ole nähnyt :D Tukevista ihmisistä, olivat sitten miehiä tai naisia, ei tihku erotiikka, vaan hiki.

Kelle hoikkeliinille nyt on ollu kova paikka nähdä kauniita, ylipainoisia naisia? Mistä sä moisen revit?

[QUOTE="Mies";28779183]Luuletko sinä lautarinta siinä vieressä olevasi "nainen" vaikka olisi kevyempi vaa'an mukaan?[/QUOTE]

Luuletko sinä lapsiaiheisella nettipalstalla naisia pilkkaava hyypiö olevasi kovinkin miehekäs? Mene jollekin rakennusfoorumille jotta oppisit edes, miten päin vasaraa pidellään.

Olen ikäni ollut pulska. Kasvot mulla on todella kauniit ja silmät uskomattomat, tiedän sen. Siltikään en usko yhdenkään hoikan olevan ulkonäöstäni kateellinen, eikä ole syytäkään. Nimittäin 99% miehistä valitsee mieluummin sen hoikan, vaikka naama olis kuin mopsilla. Tämä on totuus ja näillä mennään:)

[QUOTE="vieras";28779399]Siksi kun ne on kovalla vaivalla pitäneet itsensä laihoina ja sitten lihavampi nainen on kuitenkin kauniimpi, tottakai se vituttaa![/QUOTE]

Mua ei ota päähän yhtään, päinvastoin. Olen terve ja terveys on kaunista. ;) (hoikka olen)

Yhteistyössä