++++Miksi mua ÄRSYTTÄÄ KAIKKI.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erja

Vieras
Mistä ihmeestä tämä olo voi johtua. Tätä on monta kertaa vuodessa ja tulee niin voimakkaana monasti. Siis ärsyttää kaikkia asiat. Nyt tekisi mieli tämä tietokonekkin nakata menemään, vaikka ikkunasta ulos :) <-- tämä hymiökin ärsyttää. En tiedä onko minussa joku vika, olenko tulossa hulluksi vai mikä on. En ole tästä puhunut muille kun miehelleni, mutta hän ei ota minua vakavasti, koska olen aina maininnut samasta asiasta niin usko on kait mennyt.

Sairastan lääkärin mukaan vakavaa masennusta, mutta mieheni mielestä se ei ole sairaus. Hänen mielestään se on minusta itsestä kiinni ja oma vikani jos kaikki ei ole hyvin.

Ei taida lääkkeet auttaa jos jo viisi vuotta masentuneena. Olisiko asenteessa vikaa ja vain yleinen vitutus päällä. Pitäis tehdä muutoksia elämäänsä ettei masenna, niin itse teen.
Ero, työpaikanvaihto, uuden alan opiskelu ja nyt työttömänä mutta aina jotain sijaisuuksia löytyy.
Ei toinna vain maata jas olla masentunut.

Lapsia ei ole ja töissä jaksan käydä ja en jaksa, koskaan ei huvita töihin tulla mutta pakko mikä pakko. Minulla on oma pieni yritys tuttavan kanssa (joka ei siis tiedä tästä mitään ja tuskin ymmärtäisi sitä edes mitä mieheni) joten valinnanvaraa ei ole eikä sairaslomasta olisi puhettakaan koska meitä on vain me kaksi töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja muutosta:
Ei taida lääkkeet auttaa jos jo viisi vuotta masentuneena. Olisiko asenteessa vikaa ja vain yleinen vitutus päällä. Pitäis tehdä muutoksia elämäänsä ettei masenna, niin itse teen.
Ero, työpaikanvaihto, uuden alan opiskelu ja nyt työttömänä mutta aina jotain sijaisuuksia löytyy.
Ei toinna vain maata jas olla masentunut.

Itse muutin, ajattelin että se auttaa, huhtikuussa muutin ja vaihdoin työtä, eli aloin yrittäjäksi, ei auttanut, pahensi asiaa, nyt vituttaa entistä enemmän. Jos tämä jatkuu vielä pari vuotta niin luulen etten jaksa enään.

Olen kyllä lopettanut jos masennuslääkkeetkin pari kk sitten, kun ei nekään enään kiinnosta, tuntui ettei niistä ole apula ollenkaan, tai no silloin tällöin otan jos jaksan, mieheni mielestä ne ovat turhaa rahanmenoa.

Yhteistyössä