miksi mulla on niin hirveitä lapsia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaManna

Aktiivinen jäsen
26.07.2004
4 433
0
36
Kuopio
|O |O |O |O

1kpl 7v poika ja 1kpl 3v poika jotka kohta vie toisiltaan hengen.. kämppä on kaaoksen vallassa, molemmilla hirveä uhma. pienempi huutaa ja itkee vaan koko ajan ja tää isompi sit vaan hokee "äiti, sä et voi pakottaa mua mihinkään" ku komennan sitä.. perkele että mulla lähtee järki kohta!!

niin ja tississä onneks roikkuu (ainakin vielä ) maailman suloisin 11päivän ikäinen tuhina-erkki..

mutta siis mitä helvettiä mä teen noille isommille? tätä isompaa ei saa kirveelläkään ulos leikkimään, vaikka välillä tekis mieli heittää se niska-perse-otteella tuosta ovesta ulos, että edes hieman rauhoittuisi tilanne kotona.. mä olen niin täynnä tätä |O |O

Täh? Onko jotkut pojatkin sisällä (äitin tissillä) nysvääjiä? Luulin sitä tyttölasten kiroukseksi, että ei voi ilman äitiä lähteä pihalle edes isot lapset...

niinhän siinä monesti käy että kun vauva syntyy niin se on maailman ihanin tuhisia jota on ihana sylitellä rauhassa ja imettää rauhassa käskien muut lapset pois.
ja ne isommat on vaan edessä,mölyää niin että pitää koko ajan komentaa kun äiti haluaa olla rauhassa vauvan kans,melu ja vauhti ja sotku häiritsee,äiti haluaa köllätellä sängyssä. olis niin helppo pistää ne isommat hoitoon tai pihalle päineen kun niistä yhtäkkiä tulikin kamalia kun on se maailman sulosin syntyny,jota muistetaan kaikille hehkuttaa <3

ihan oikeesti: ei muutakun mukulat pihalle,äiti myös. lapset fillaroimaan,retkelle tai puistoon ja niin että äiti touhuaa siinä mukana. kyllä ne hirviöt sielä purkaa energiaansa vieläpä kun tekee tuon saman monta kertaa päivässä,näkee vähän vaivaa siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja virpi:
minä kerron yksinkertaisen syyn: sie olet lellinyt ne piloille! :whistle:

tämä on kyllä niin totta :headwall: :headwall:

miten mä saan peruttua tän pilalle-lellimisen?? :headwall:

nyt et lelli sitten yhtään... ehkäpä se auttaa. Hengitä syvään ja laske kymmeneen. Tsemiä!

Yhteistyössä