Miksi mulle ei ikinä käy huutiksessa näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://salattu.huuto.net/kohteet/h-i-e-n-o-kesapaketti-neidille-116-122cm-next-hm-lindex/129593668?ref=gl

Siis tossakin kohteessa... ei juma että toiset saa rahaa noista paketeista ja mulla oli pojalle paljon parempi paketti kesäksi myynnissä ja sain siitä helvetti alle 30e. :(

Hurja määrä vaatteita :o kuka oikeesti haluaa ostaa noin paljon yhdelle lapselle? Ja miten jollain voi olla noin paljon siistikuntoisia vaatteita myytävänä, kun sit on ollut vielä niitäkin iso kasa joissa on tahroja ym vikaa?!

Kyllä mäkin ottaisin mieluusti rahat takaisin käytetyistä vaatteista :) mulla ollut paketti myynnissä eikä yhtään huutoa tullut, nollasta lähti ja ihan tuollaisia perus pikkutytön vaatteita.

Vaatteiden määrä, kunto, ulkonäkö, merkki.

Ajankohta milloin myy (esim. nyt hyvä aika myydä kevät-kesävaatteita)

ilmoituksen nosto esiin eri tavoin, huudetuimmat paketit on aina ilmoitustaululla tms.

Nää nyt ekan tuli mieleen.

Mistäs sen muuten tietää, monelleko lapselle vaatteita huudetaan ;)

Noi on kuitenkin ihan valtaosaltaan perus HM-kamaa, toisaalta hassua että ovat valmiita maksamaan noin paljon. Nuo tavallisimmat trikoomekot uutenakin olleet 2,90e, ja trikoo-caprit saman verran.

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Noi on kuitenkin ihan valtaosaltaan perus HM-kamaa, toisaalta hassua että ovat valmiita maksamaan noin paljon. Nuo tavallisimmat trikoomekot uutenakin olleet 2,90e, ja trikoo-caprit saman verran.

Sitä minäkin just ihmettelin. Mullakin oli tota samaa H&M kamaa, mutta pojalle ja poikien kesäkamat ei oo ihan yhtä edukkaita henkkamaukalla mitä noi likkojen trikoohässäkät.

Ja kuvannut ole samalla tavalla ja nostin kohteen näyteikkunaa ja se oli mulla just nyt myynnissä eli kun joku kommentoi noita niin ihan täytän nämä kriteerit.

:o

Oon kattonu huuto.netissä ihan samaa, että tollasta crappiä (siis H&M ja Lindex -osastoa) myydään kamalilla hinnoilla! Koitas myydä jotain hyvälaatuista design vaatetta, ni ei mee, ei edes parilla eurolla! Toi kertoo jotain suomalaisten mammojen tyylitajusta!

Oon myös hymähdellyt miten jostakin Lindexin perusbodyistä maksetaa käytettyinä eurotolkulla kun sattuu olemaan 'uusretroa' tms. Halvemmaksi tulisi matkustaa lähimpään Lindexiin ja ostaa kerralla kamaa vähäksi aikaa.

Musta tuntuu, että poikien äidit ei oo ihan niin höpösöjä ostaa tota vaatetta ku tyttöjen.. Ainaki ku kattelee noita huutiksen vaatepaketteja ni tyttöjen paketeista maksetaan aina ihan hirveitä jos vähänkään kivempaa vaatetta... Mä sain pojalle ihan uudenveroisen ison paketin alle 50 eurolla, mut tytön vastaavanlainen paketti nous reilusti yli 100 egen ni se jäi sitte siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:

Oon kattonu huuto.netissä ihan samaa, että tollasta crappiä (siis H&M ja Lindex -osastoa) myydään kamalilla hinnoilla! Koitas myydä jotain hyvälaatuista design vaatetta, ni ei mee, ei edes parilla eurolla! Toi kertoo jotain suomalaisten mammojen tyylitajusta!

Tai sun tyylitajustasi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:

No ehkä me tavalliset suomalaiset äiti-ihmiset ostamme kuitenkin käyttövaatetta lapsille kuin sitä desingiä. Eiköhän desing-tietoiset osta kuteensa sieltä myymälästä uutena, eikä vaivaudu meidän köyhien suomalaisten spurgujen sekaan huuto.nettiin niitä jahtaamaan kahdella eurolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajankohta milloin myy (esim. nyt hyvä aika myydä kevät-kesävaatteita)

Gee, mulla kaapit pursuaa tytön kesä-söpöstelymekkoja ja ajattelin, että joskus huhti-toukokuussa alan iskeä niitä myyntiin. Silloinko olen jo auttamattomasti myöhässä? :o

Mikä tuossa oikein maksoi? :o
Mä en maksais noista edes sitä 30euroa.

Väritkin näyttivät kuvissa haalistuneilta eikä tuossa ollut yhtäkään erityisen hienoa tuotetta eikä edes haalaria tms. joka ois omiaan nostamaan hintaa. Toi yksikin järkyttävä mekko maksoi h&m:n alessa yhden euron. Mä ostin niitä kaksi tytölle yökkäreiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mikä tuossa oikein maksoi? :o
Mä en maksais noista edes sitä 30euroa.

Väritkin näyttivät kuvissa haalistuneilta eikä tuossa ollut yhtäkään erityisen hienoa tuotetta eikä edes haalaria tms. joka ois omiaan nostamaan hintaa. Toi yksikin järkyttävä mekko maksoi h&m:n alessa yhden euron. Mä ostin niitä kaksi tytölle yökkäreiksi.

Aivan samaa mieltä. Siellä oli mun mielestäni tasan kaksi siedettävän näköistä vaatetta, ne caprit ja se M&S:n hame. En kyllä sataaviittäkymppiä noista maksaisi, koska uutenakin ostettuna sillä rahalla saa jo hyvän kasan vaatetta ja nuo eivät vaan olleet mitään järin nättejä.

Ja mua ärsyttää ihan ylipäätään myyjät, jotka viljelevät törkeitä ylisanoja myyntiartikkeleistaan. Tälläkin myyjällä joka toinen vaate oli "uskomattoman upea" tai "mielettömän kaunis". Joopati joo. Mitä "kaunista" on jossain markettitasoisissa Disney-paidoissa yms.?

Yhteistyössä