Ei kaikki intohimo tietenkään ole laskelmoitua, mutta mihinkään rakkauteen en usko parin tapaamisen perusteella. Voimakkaaseen kemiaan, vahvaan kiinnostukseen ja jonkinlaiseen ihastumiseen kyllä. Jos se on molemminpuolista, niin voi silloin jotain tuollaista sydän-flirttiä tietysti harrastaa, mutta itse en vielä tekisi siitä mitään syvempiä tulkintoja. Jos ei ole vielä koskaan tavattu ja joku on jo päänsä sisällä rakastunut pakahduttavasti, niin eiköhän se silloin ole enemmän rakastumista rakastumisen tunteeseen tai johonkin omaan mielikuvaan toisesta ihmisestä. Onhan se rakastuminen rakastumiseenkin aito tunne, kohde vaan on ehkä vähän fiktiivinen

Saahan niitä kiihkeitä tunteita olla jo siinä vaiheessa, mutta kannattaa vähän katsoa, missä vaiheessa alkaa tuoda niitä esiin ja miten - useimmille varmaan toimii paremmin se, että ilmaisee olevansa todella kiinnostunut, koska "uskon että voitais olla tosi samalla aaltopituudella" kuin joku "mä oon tietsä jo ihan rakastunut vaikken tunnekaan sua".