Miksi mulle taas jälleen kerran kävi näin? On ilmeisesti parempi unohtaa haaveet parisuhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas hylätty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas hylätty

Vieras
Olin eilen baarissa. Tulin vessasta ja menin baaritiskille missä kaverini oli. Hän alkoi mulla supattaa, että häntä ärsyttää kun tuo yks mies taas kyttää häntä. On kuulemma kytännyt jo pari kuukautta eikä mun varattua kaveria kiinnosta tuo mies ollenkaan. Hän ei tykkää siitä miehestä lainkaan.

Ikävä kyllä tuo mies on se johon olen ollut ihastunu pari vuotta jo. Siinä meni taas mun haaveeni. :(

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun mies kiinnostuukin jostakin mun kaverista. Näin on vuosien varrella käynyt monesti. Mä en vain taida olla kiinnostava. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olet ollut pari vuotta ihastunut. Mitä teit asian eteen?

Mulla ei ole rohkeutta tehdä mitään kun en edes tiedä mitä toinen ajattelee. Mä en ole sellainen, että menen noin vain iskemään miehen. Mä voin kyllä jutella heidän kanssaan ja heittää läppää, mutta jos pitäisi iskeä niin ei onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olet ollut pari vuotta ihastunut. Mitä teit asian eteen?

Mulla ei ole rohkeutta tehdä mitään kun en edes tiedä mitä toinen ajattelee. Mä en ole sellainen, että menen noin vain iskemään miehen. Mä voin kyllä jutella heidän kanssaan ja heittää läppää, mutta jos pitäisi iskeä niin ei onnistu.

Ja sitten suutut, kun mies katsookin kaveriasi. Entäs jos se on ensin vuoden katsonut sinua, mutta kun ei saa vastakaikua, niin siirtyy seuraavaan. Mieskin voi olla ujo. Minkäs teet...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mitä, jos se mies kyttäskin sua eikä kaverias? :heart:

No kaveri kyllä sanoi, että se mies on häntä kytännyt pari kuukautta. Enkä mä nyt aina hänen seurassaan ole. En tiedä sitten mistä kaveri on näin päätellyt, mutta ainakin hänen mielestään se mies on hänen peräänsä ja se ärsyttää kaveria. Mun kaveri ei tiedä mun ihastuksesta mitään ja oli eilen sitten kiva näyttää pokerinaamaa kun kaveri kertoo tuollaisia. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljainen:
No jollei ole rohkeutta tehdä koskaan aloitetta, niin tosiaankin voit unohtaa haaveet parisuhteesta. En vaan tajua ajatusta, että miesten pitäisi olla aina se aloitteen tekijä.. |O

No minkä mä sille voin jos en uskalla?!

Mitä sä pelkäät että siinä tapahtuu? Mikä on pahinta mitä voisi siis tapahtua? Aivan. Mies sanoisi, ettei häntä kiinnosta. Eikä siihen kuole :)
Nyt rohkeasti vaan juttusille ja jos tulee pakit niin sitten tulee, siinä tapauksessa vaan katse kohti uusia miehiä! Miehetkin tosiaan voivat olla ujoja ja lopputuloshan tiedetään jos kaksi ujoa vaan tuijottelee salaa toisiaan pari vuotta.. |O KÄY KIINNI SIIHEN! :hug:

Mitä sä pelkäät että siinä tapahtuu? Mikä on pahinta mitä voisi siis tapahtua? Aivan. Mies sanoisi, ettei häntä kiinnosta. Eikä siihen kuole :)
Nyt rohkeasti vaan juttusille ja jos tulee pakit niin sitten tulee, siinä tapauksessa vaan katse kohti uusia miehiä! Miehetkin tosiaan voivat olla ujoja ja lopputuloshan tiedetään jos kaksi ujoa vaan tuijottelee salaa toisiaan pari vuotta.. |O KÄY KIINNI SIIHEN! :hug:

Tämä on pieni paikkakunta enkä halua, että jutut leviää "tuokin yritti pokata sitä tyyppiä, mitähän oikein kuvitteli". Typerää ehkä pelätä tuollaisia puheita, mutta se on niin inhottavaa kun juorutaan. Täällä juorutaan aivan täysin perättömiäkin, olen sellaisen kohteeksi joutunut ja kyllä piti monet itkut itkeä sen vuoksi.

No sitten en voi enää muuta neuvoa antaa..Mutta on kyllä turha surkutella miten ei koskaan saa parisuhdetta. Tokihan miehetkin tekevät aloitteita, mutta niihin täytyy sitten reippasti vastata takaisin, että ymmärtävät kiinnostuksen olevan molemmminpuolista. Toisinsanoen jos mies flirttailee sulle niin uskallatko vastata siihen?
Eikä aina tarvitse edes puhua, että saa näytettyä miehelle, että on kiinnostunut. Oletko yrittänyt flirttailla tälle ihastuksellesi? Näyttää sitä kautta, että pidät näkemästäsi?

No sitten en voi enää muuta neuvoa antaa..Mutta on kyllä turha surkutella miten ei koskaan saa parisuhdetta. Tokihan miehetkin tekevät aloitteita, mutta niihin täytyy sitten reippasti vastata takaisin, että ymmärtävät kiinnostuksen olevan molemmminpuolista. Toisinsanoen jos mies flirttailee sulle niin uskallatko vastata siihen?
Eikä aina tarvitse edes puhua, että saa näytettyä miehelle, että on kiinnostunut. Oletko yrittänyt flirttailla tälle ihastuksellesi? Näyttää sitä kautta, että pidät näkemästäsi?

Kyllä mä kai vähän osaan flirttailla, mutta en mä tuolle miehelle ole sitä tehnyt. Hän tulee mua monesti autolla vastaan (mä kävellen tai pyörällä ) ja kyllä hän aina katsoo suoraan muhun. Mutta siitä nyt ei tiedä onko tämä vain hänen tapansa. Kerran menimme samalla tilataksilla ja mies istui mun vieressä 30km:n matkan jalka aivan kiinni mun jalassa. Mulla ei ollut tilaa väistää, mutta miehellä olisi ollut tilaa.

ap:
Et uskalla mitä? Mennä ja sanoo, että "moi, mites menee..."
Ei kai sitä nyt heti tarvii (saati kannata) paukauttaa, että mä oon kuule rakastunut suhun!

Ei kaikilla vain ole rohkeutta tehdä aloitetta. Hienoa jos se teillä onnistuu noin vain.

ap:
Ei kai sitä nyt heti tarvii (saati kannata) paukauttaa, että mä oon kuule rakastunut suhun!
Ei kaikilla vain ole rohkeutta tehdä aloitetta. Hienoa jos se teillä onnistuu noin vain.
Entäs jos mies on samanlainen?

ap:
Entäs jos mies on samanlainen?

No sitä mä en voi tietää.

Mä tässä mietin, että miksi mies edes olisi musta kiinnostunut. Mä ylipainoinen yh-äiti joka miestä muutaman vuoden vanhempi ja kaverini hoikka, simpsakka lapseton nuori nainen. Mitkä muka mun mahdollisuudet olisi.

No baarissahan nämä asiat aina selviääkin, paras ympäristö viritellä romantiikkaa... Mitäs jos tutustuisit miehiin ihan jossain baarien ulkopuolella? Saattais löytyä vähän parempaa tavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
No baarissahan nämä asiat aina selviääkin, paras ympäristö viritellä romantiikkaa... Mitäs jos tutustuisit miehiin ihan jossain baarien ulkopuolella? Saattais löytyä vähän parempaa tavaraa.

Kyllä siellä baareissa käy ihan tavallisia asiallisia miehiä.

Yhteistyössä