Miksi mulle tulee niin huono fiilis lähteä illanviettoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämmönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämmönen

Vieras
Tuntuu vaan,että se on mulle hankalampaa kuin miehelle vaikka väittääkin,ettei hänkään niin innoissan lähde silloin kun "pitää"lähteä..

Meillä 3 ipanaa,pienin 10kk ja on huonohko nukkuja ollut aina.mulla on huono omatunto,kun lauantaina pitäis ystävän kanssa lähteä istumaan iltaa ja jätän mihen yksin kolmen aknssa..Tiedän,et se on rankkaa ja mies ei ole koskaan yksin kolmen kanssa iltaa/yötä ollut!Tarkotus oli,et pienimmäinen ois menny mummulle,mut mummulle ei vissiin sovikaan..

Mulla on ihan p.a.s.k.a olo,kun haluan jo lähteä välillä tuulettumaankin,mutta tiedän,et mies on sitten myrtsinä,enkä saa fiilistä..

no on jo korka aika miehen olla lastensa kanssa ilman sua.
mun päähän ei oikeen sovi tuo että lapset viedään hoitoon kun isä ei osaa hoitaa. tottakai se isä osaa ja oppii vasta kun sitä tekee

Sehän siinä on,että mies kyllä toitottaa,ettei tosiaankaan tarvi lapsia hoitoon laittaa,et se on joku mun väärinkäsitys.MUT KUN!Mies kerran sanoi,että 2Se on sulel helpompaa,kun olet ollut lasten kans monesti keskenään kotona,minä en"..Niin,ja kuka sit valvoi ykskin yö kaikkien kolmen kanssa,kun ukkeli vietti omaa vapaa-iltaansa.Oli helppoa juu!Nukuin hurjat 3 tuntia!

Kyllä se mies on alsten kanssa,jos lähden,mut kun mulle vaan tulee sellanen olo,et pitäs jotenkin "helpottaa"sitä hommaa ja saada ees yhdelle hoitopaikka..Luulen,et seuraavana päivänä mies on mulle äksy,eikä anna levätä..:/

Yhteistyössä