Miksi mun pimppa on kipeä?! Pissatulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa nyt joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa nyt joku

Vieras
Takana on kolme pissatulehdusta. Ensimmäinen meni ohi viikossa itsestään.
Toinen alkoi siitä heti viikon päästä ja sain antibiootit. Antibioottien loputtua alkoikin jo kolmas vti ja antibiootit ovatkin aina auttaneet, mutta kun niiden teho loppuu, niin alkaa taas oireet.
Nämä oireet ovat nyt erilaisia. Koko pimppaan sattuu ja häpykumpia vihloo. Pissaaminen ei satu ollenkaan ja pissaaminen ei ole mulla kertaakaan sattunutkaan.
Eilen jo helpotti nämä oireet ja nyt taas. Sellainen vihlonta alapäässä. Häpykummulla vihloo ja emättimen suulla polttelee.

En oikeasti jaksa enää. Olen koko tämän vuoden taistellut näiden vaivojen kanssa.
kyllä olen rampannut lääkärissä.

kyllä se taas vois olla sitä vti:tä. Harmillista tuommonen tulehduskierre ! Minä olen lapsesta saakka kärsinyt toistuvista pissatulehuksista, ja sillo ku se polttelu on pahimmillaa, ni en voi ku itkeä (ei puhettakaa, että pystysin siivota tai olla töissä sillon.. ) mutta joo . Toisinaan joskus mulla on ollut ihan 100% selviä oireita, mut näyte onki ollut puhdas !! Meeppäs nyt testeihin ja testaa samalla myös se klamydia pois alta. Jos ei tulehdusta niin kokeile näitä; masturbointi, juo runsaasti karpalomehua, suihkuttele alapäätä lämpimällä vedellä, ota särkylääke.

Kiitos vastauksista.

Masturbointi? Tuli mieleen tuosta, että jos koko alapää on kipeä, niin voiko tuo vain ärsyttää sitä?
Pissaaminen ei siis satu laisinkaan, mutta koko alapäätä vihloo.

Mulla on muutenkin pientä flunssaa nyt, vaikea erottaa sitten jos lämpöä nousee, onko flunssasta vai ei.

Juu saattaa kuulostaa sairaalta, mutta minulla tuo masturbointi kivunlievityksenä toimii! Orgasmin jälkeen tulee hyvä olo joka puolelle ja kivut unohtuu. :p Kyllä kannattaa kokeilla. Ongelmana vaan mulla on ollut se ,että kun ei ole yhtään "haluja" silloin kun sattuu, mutta koittaa sitten vaan miettiä väkisin joitain eroottista, sillä se orkku auttaa aika hyvin.. ainaki hetkeksi :D

Hmm, no mutta jos kuume silti nousee, niin soita terveyskeskukseen ja mainitse, että olet kärsinyt noista tulehduksista!

Puhtailla käsillä koskettelet.
Kun kostut, niin samalla puhdistat paikkoja ja jos klitoris/emättimen suu jne ovat kipeitä, niin se kostuminen myös hiukan puuduttaa.

Yhteistyössä