Miksi mun rinnat on arat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei raskaana

Vieras
Olleet jo lähes kaksi viikkoa,tuntuu samalle,kuin tuntunut molemmissa raskauksissa.Koskaan ei muutoin kuin raskaana ole ollut näin arat rinnat ja tuntuu,että vähän isontuneetkin(?).MUTTA minulla on mirena-kierukka,ollut jo yli kaksi vuotta ja raskaustestinkin tein eilen eikä ollut plussa.Eli-mistä rintojen arkuus voi johtua?

Alkuperäinen kirjoittaja ei raskaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Ovulaatio :)

Ikinä ei ole ollut,ikää kuitenkin jo yli 30v...voiko tulla vasta nyt ekan kerran?Ja kestänyt tosiaan jo lähes kaks viikkoa,voiko ovulaatiokaan kestää nuin pitkään?

Siis ovulaatio on kyllä ollut,mutta ei rinnoissa tämmöistä tunnetta sen aikana =)

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Mirena tekee mulle aivan samaa. Jopa maitoa tuli tippa kun puristi. Rinnat ovat ajottain arat ja tuntuvat jopa kasvaneen (turvonnut). Nyt taas kipu ja turvotus poissa.

Ihmeen myöhään kyllä tullut,jos tuosta mirenasta johtuu,kuitenki se ollut jo yli kaks vuotta... Pitää varmaan kysyä tarkistuksessa,pitäis kohta varata vuositarkastukseen aika...

Mirena tekee mulle aivan samaa. Jopa maitoa tuli tippa kun puristi. Rinnat ovat ajottain arat ja tuntuvat jopa kasvaneen (turvonnut). Nyt taas kipu ja turvotus poissa.

Ihmeen myöhään kyllä tullut,jos tuosta mirenasta johtuu,kuitenki se ollut jo yli kaks vuotta... Pitää varmaan kysyä tarkistuksessa,pitäis kohta varata vuositarkastukseen aika...

Mullakin tuo alkoi nyt kun on ollut vuoden. On joskus aiemminkin ollut vähän arat, mutta nyt olivat jo jokseenkin kipeät, johtunee ehkä turvotuksesta. Samoin kun tuoksahtivat maidolle, ja puristaessa sitä tulikin. Tuota ei ole ennen tapahtunut. Rinnat olivat vielä yli viikon kipeät, mutta nyt taas hävinnyt. Minäkin mietin että oisko pitänyt asiasta jo kysyä ammattilaiselta, mutta nyt kun se taas katosi, niin tuskin mitään vaarallista. Itse olen täysin varma että johtuu nimenomaan hormoonikierukasta nuo oireilut. Kannattaahan se kysyä jos vaivaa mieltä, ja kiva ois jo kertoisit sitten mitä asiantuntijat olivat asiasta mieltä. Jos tuo ei kuulu asiaan, pitänee sitten itsekkin käydä lääkärin puheilla.

Mullakin tuo alkoi nyt kun on ollut vuoden. On joskus aiemminkin ollut vähän arat, mutta nyt olivat jo jokseenkin kipeät, johtunee ehkä turvotuksesta. Samoin kun tuoksahtivat maidolle, ja puristaessa sitä tulikin. Tuota ei ole ennen tapahtunut. Rinnat olivat vielä yli viikon kipeät, mutta nyt taas hävinnyt. Minäkin mietin että oisko pitänyt asiasta jo kysyä ammattilaiselta, mutta nyt kun se taas katosi, niin tuskin mitään vaarallista. Itse olen täysin varma että johtuu nimenomaan hormoonikierukasta nuo oireilut. Kannattaahan se kysyä jos vaivaa mieltä, ja kiva ois jo kertoisit sitten mitä asiantuntijat olivat asiasta mieltä. Jos tuo ei kuulu asiaan, pitänee sitten itsekkin käydä lääkärin puheilla.

Ok,kiitos tiedosta,että muillakin tämmöistä on ollut.Ei ole tosiaan vieläkään "helpottanut" esim. vatsallaan ei pysty nukkumaan ollenkaan. Kun vaan muistais sitten kysäistä tarkastuksessa (kun ekanaki muistais tilata sen tarkastusajan ;) )... Mut jos jotain kantaa ottavat niin tulen kertomaan =)