Välivuoto + arat rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut-6669888
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut-6669888

Vieras
Moikka. Olen syönyt samoja e-pillereitä parisen vuotta ilman mitään ongelmaa. En ole syönyt useampaa laattaa peräkkäin koskaan, vaan aina pitänyt tauon. Yaz merkkisistä pillereistä kyse, eli tauko on 4 päivää.

Edellinen tyhjennysvuoto tuli ajallaan. Nyt kuitenkin noin kaksi viikkoa ennen seuraavaa tyhjennysvuotoa, huomasin pyyhkiessä veristä vuotoa, jota on jatkunut tähän päivään asti. Ei mitään runsasta, lähinnä tummanpunaista valkovuotoa tjsp.

Tein raskaustestin viime torstaina eli viikko ennen tyhjennysvuodon odotettua alkamisaikaa siltävaralta että edellinen tyhjennys oli "valekuukautiset." Negatiivista näytti. Taukoviikko alkaa huomenna ja perjantaina aloitan uuden levyn. Rinnat olleet myös hyvin arat viimepäivinä, mutta ovat yleensäkin hieman arat viikkoa ennen kuukautisten alkua. Joten sekavaa on. Välivuotoa ei ole koskaan ennen ollut. Minulla on toinen testi varalla, jonka teen jos tyhjennys ei ala / vaikka alkaisikin, koska haluan olla varma asiasta.

Kellään vastaavanlaisia kokemuksia? Vaikeaa, kun ei tiedä milloin olisi voinut olla "riskitilanne" kun olen päivittäin pillerit syönyt mutta valemenkatkin on mahdollisia raskaudenkin aikana. Huoh.

Vuoto jatkunut vieläkin päivittäin, tänään pitäis alkaa oikea tyhjennysvuoto.. Vähän jännittää. Tein eilen raskaustestin [taas] ja negaa näyttää. Luulen, etten ole raskaana, mutta ei voi tietää. Loppuis jo tämä...

Yhteistyössä