Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Joskus luin jostain, että osa lääkäreistä haluaa tehdä sen pystyyn. En muista miksi (oli kai jotain henkilökohtaisia "mieltymyksiä" miten on paras asennon ja muiden juttujen vuoksi). Mulla oli kanssa kiireellinen, mutta vaakaan tehtiin.
Alkuperäinen kirjoittaja klö:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Joskus luin jostain, että osa lääkäreistä haluaa tehdä sen pystyyn. En muista miksi (oli kai jotain henkilökohtaisia "mieltymyksiä" miten on paras asennon ja muiden juttujen vuoksi). Mulla oli kanssa kiireellinen, mutta vaakaan tehtiin.
kiireellinen ja hätäsektio on aivan eri asioita.... hätäsektiossa yleensä pystyyn ja kiireellisessä normaalisti vaakaan, poikkeuksiakin löytyy...
Alkuperäinen kirjoittaja klö:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Joskus luin jostain, että osa lääkäreistä haluaa tehdä sen pystyyn. En muista miksi (oli kai jotain henkilökohtaisia "mieltymyksiä" miten on paras asennon ja muiden juttujen vuoksi). Mulla oli kanssa kiireellinen, mutta vaakaan tehtiin.
kiireellinen ja hätäsektio on aivan eri asioita.... hätäsektiossa yleensä pystyyn ja kiireellisessä normaalisti vaakaan, poikkeuksiakin löytyy...