Miksi muodokasta naista sanotaan läskiksi ja hoikkaa/laihaa normaaliksi ja kauniiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Onko kateus kaiken takana? Jos nainen on isopyllyinen, isoreisinen, isotissinen ja BMI ehkä 25-28 niin haukutaan lihavaksi, kun taas "nainen" jolla ei juuri ole naisen muotoja, on ihanan kaunis ja hoikka.

Luuleeko laihat tosiaan, että se on kaunista kun muodot ovat vaatimattomat?

En luule. En vain satu mahtamaan sille mitään, että BMI on 18 ja kuppikoko B. Ketään ei ole kyllä tullut haukuttua läskiksi, joskus toivoisin ettei minua haukuttaisi kuivan kesän oravaksi.

• Tykkää
Reactions: Rigel
Varmaan yksilöllistä se että missä painossa itse kukakin näyttää laihalta, normaalilta tai ylipainoiselta. Sanon tähän kuitenkin että mulla bmi on 24 ja vaikka niitä muotojakin löytyy niin kyllä on vatsassa, reisissä ja takapuolessa aika paljonkin ylimääräistä.

[QUOTE="Vieras";28483277]Tutkitusti lievä ylipaino ei ole haitallista toisin kuin alipaino on.

Tai hoikilla vaan näkyä kaikki punaisena kun miehet kuolaa muodokkaiden uhkeiden kaunottarien perään :)

ap[/QUOTE]

1. Jos se ei olisi haitallista, miksi sitä kutsuttaisi YLIpainoksi?

2. Juurihan aloituksessa valitettiin siitä, että hoikkia/normaalipainoisia pidetään kauniina? Eikö miehet yleensä kuolaa kauniiden naisten perään? ;)

Hoikka voi olla muodokas tiesitkö? ;) Ei tarvi olla punkero että on kaunis naisen muotoinen, silloin hyvin usein näyttää vain ylipainoiselta ja huonovointiselta jos nyt ei kovasti lihaksia ole. :D
Sellainen bmi 20-22 hiukan treenattu muodokas kroppa on todella naisellinen ja kaunis. :)

Mun bmi on 27 ja mun miehen mielestä olen nimenomaa muodokas. :D Tottakai se niin sanoo... mutta sanoo olevansa yleensäkkin sitä mieltä että tuolla painoideksillä naisessa on muotoja. Ite haluisin pienemmän pyllyn mm mutta miehen mielestä se on just ihanan muodokan. Ja tarkoituksena on kyllä tavoitella sitä pienempää pyllyä ;)

mun bmi on 19. ollut koko aikuisikäni. en tiedä voiko geenejä syyttää tästä mutta meidän suvun naiset ovat kaikki siroja ja pienikokoisia. syöminenkään ei kauheasti vaikuta kiloihin. olen kärsinyt tästä siinä mielessä että koulun terveydenhuollosta asti olen saanut selittää (aina tähän päivään asti) syönkö ja mitä syön sekä kuinka paljon. Sairastanko anoreksiaa tai bulimiaa. Raskauksien aikana minua on holhottu syömisieni suhteen että ymmärränkö mitä teen vatsassani kasvavalle vauvalle kun en syö! Ja tottatoki söin ja kunnolla. eka lapsesta tuli 9 kg ja toisesta 16 kg joten söin minä jotain. mutta tätä tämä on, selittämistä ja selittämistä jos lääkärille syystä tai toisesta joudun. jotenkin vaan tuntuu että nykyään joutuu selittämään aina kaikesta kaiken. jos olet "liian laiha tai liian lihava" niin mikäs siihen on syy? jotkut vaan ovat sellaisia, so what. pääasia että itse on tyytyväinen itseensä!

Jonkun mielestä naisellista on "muodot" (eli läski). Mun mielestä naisellista on nimenomaan hoikkuus ja sirous. Naisen kuuluu olla pienempi ja painaa reilusti vähemmän kuin mies. Eikä tämä tarkoita että ei olis ollenkaan rintoja ja takapuolta.

Tässä ihana esimerkki hoikasta muodokkaasta. :) Veikkaan bmi:ksi noin 20-21
Kaunis kaari, treenatut reidet ja pylly, ei luut paista rumasti, pehmeä lihasten, ei ihran takia. ;)

jessica-alba-2045610039.jpg

Hahhah, täällä yksi 170cm pitkä, painoa 54kg ja tissit on ihan luomut e-kupit. Lantio löytyy, samoin peppu. Joillain ne muodot vaan on oikeissa paikoissa ihan luonnostaa, ja ymmärrettävästi se herättää kateutta niissä joilla kaikki "muodot" on väärissä paikoissa=jenkkakahvoina tai etupyllynä. Aika vahvasti paistaa kyllä kateus läpi ap:n viestistä, joten vinkkinä sulle: Urheile ja elä terveellisesti, niin voit päästä normaalipainoon ja saada niitä muotoja oikeille kohdille. Tulet yllättymään :)

Ihme sitten kun mua nimenomaan sanotaan mudokkaaksi miesten puolelta ja bmi on 21,5 ;)
Rinnat B75, reisissä treenillä saatua lihasta ja sisäreisissä hieman naisille yleistä ylimääräistäkin (vähän) peppu pyöreä treenillä ja vatsa just sopivaksi treenattu, ei kuitenkaan liikaa. :)

Vähän epäilen että ainakaan noin yleisen miehen mielipiteen mukaan olisin kauniimpi jos keräisin läskiä itseeni 10 kg lisää, saati enemmän! :O

Älä ole ap niin kateellinen. :)

[QUOTE="niina";28483328]mun bmi on 19. ollut koko aikuisikäni. en tiedä voiko geenejä syyttää tästä mutta meidän suvun naiset ovat kaikki siroja ja pienikokoisia. syöminenkään ei kauheasti vaikuta kiloihin. olen kärsinyt tästä siinä mielessä että koulun terveydenhuollosta asti olen saanut selittää (aina tähän päivään asti) syönkö ja mitä syön sekä kuinka paljon. Sairastanko anoreksiaa tai bulimiaa. Raskauksien aikana minua on holhottu syömisieni suhteen että ymmärränkö mitä teen vatsassani kasvavalle vauvalle kun en syö! Ja tottatoki söin ja kunnolla. eka lapsesta tuli 9 kg ja toisesta 16 kg joten söin minä jotain. mutta tätä tämä on, selittämistä ja selittämistä jos lääkärille syystä tai toisesta joudun. jotenkin vaan tuntuu että nykyään joutuu selittämään aina kaikesta kaiken. jos olet "liian laiha tai liian lihava" niin mikäs siihen on syy? jotkut vaan ovat sellaisia, so what. pääasia että itse on tyytyväinen itseensä![/QUOTE]
Olisit keksinyt uskottavammat painot vastasyntyneille..

Miksi vertailet hoikkaa/laihaa ja muodokasta keskenään, kun ne eivät ole mitenkään toisiaan poissulkevia asioita? Ylipaino ei ole sama kuin muodokkuus, ja hoikkuus ei ole sama kuin muodottomuus. Mun mielestä on sairasta, että ylipainoa pidetään nykyään "normaalina", tai ylipainoiset ainakin itse pitävät. EI se ole, se on YLIpainoa, ei NORMAALIpainoa. Ja juu, ei ole alipainokaan normaalia. Miksi, oi MIKSI se on niin vaikeaa tähdätä siihen normaalipainoon, eikä joko riuduttaa itseään anorektisen laihaksi tai elää ylipainoisena ja uskotella itselleen olevansa vain muodokas ja naisellinen....

[QUOTE="hmmm";28483315]Hoikka voi olla muodokas tiesitkö? ;) Ei tarvi olla punkero että on kaunis naisen muotoinen, silloin hyvin usein näyttää vain ylipainoiselta ja huonovointiselta jos nyt ei kovasti lihaksia ole. :D
Sellainen bmi 20-22 hiukan treenattu muodokas kroppa on todella naisellinen ja kaunis. :)[/QUOTE]

Juurikaan tuollaisen esimerkin naisella ei niitä naisellisia muotoja ole muuta kuin omassa päässään, oikeasti vaan lähinnä poikamaisia muotoja :-)

Eikä todellakaan ole aina niin että normipainoinen/hoikka söis terveellisemmin ja lihavampi epäterveellisemmin/voisi hunommin, sen olen niin monta kertaa todennut.

Mutta miksei itse kuka sais olla juuri sellainen kuin on/haluaa olla, mitä se on keneltäkään pois?

[QUOTE="Vieras";28483277]Tutkitusti lievä ylipaino ei ole haitallista toisin kuin alipaino on.

Tai hoikilla vaan näkyä kaikki punaisena kun miehet kuolaa muodokkaiden uhkeiden kaunottarien perään :)

ap[/QUOTE]

Mulla ei näkyä mikään punaisena sen perusteella, kenen perään miehet kuolaavat. En edes tiedä kenen perään he kuolaavat, koska en kulje tarkkailemassa mutta sen tiedän, että naiset ovat toisille naisille niitä pahimpia ilkeilijöitä.

Toisakseen on turha kuvitella tietävänsä, kenen perään miehet kuolaavat. Et liene haastatellut kaikkia maailman miehiä. Yllättyisit luulossasi kun kuulisit, miten asia on.

[QUOTE="mimmi";28483366]Juurikaan tuollaisen esimerkin naisella ei niitä naisellisia muotoja ole muuta kuin omassa päässään, oikeasti vaan lähinnä poikamaisia muotoja :-)

Eikä todellakaan ole aina niin että normipainoinen/hoikka söis terveellisemmin ja lihavampi epäterveellisemmin/voisi hunommin, sen olen niin monta kertaa todennut.

Mutta miksei itse kuka sais olla juuri sellainen kuin on/haluaa olla, mitä se on keneltäkään pois?[/QUOTE]
Ihme kun ammattilaisetkin ovat mulle ihastelleet muodokkuutta sitten. ;)
Miehiltä kuullut olevan juuri hyvän naisellisen muotoinen. ;)
Pullukat yleensä kuvittelee että syömällä saatu iso yksi muoto tarkoittaa kurvikkuutta. :laugh:

Yhteistyössä