Miksi näin on elämä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti vaan

Vieras
Minun elämä on jo niin vaikeaa että en jaksa olla, kun ukko jo määrää niin että lapset pitää olla itkemässä huoneessaan. (1v ja 2v 7 kk). minun ei sais olla noiden kanssa hyvä kun syötän tai ruoan ja vaipat muun ajan pitää olla suljetun oven takana, itse haluaisin olla lasteni kanssa paljon mutta tuo ukko p....le estää kaiken. Olen ihan täys tuota pa... ukko joka on ihan seko mitä teen että saisin olla enemmän lasten kanssa ja ym

Onpas ihme juttu. No, teetkö sitten niin kuin ukko kulta käskee ja annat lastesi olla omissa oloissaan. Tuollaiseen voisi jo puuttua ulkopuolinenkin kyllä. Ei ole normaalia ollenkaan. Menepäs lastensuojelun juttusille, että lapsesi saisivat hoitoa ja sinä itse myöskin jos siis noin alistetussa asemassa olet.

Rakastan lapsiani paljon mutta tuo seko ukko, haluaisinkin olla enemmän lasten kanssa, mutta tuo ukko piru vahtii olohuoneessa ettei menis lasten luo ja jos avaa lasten huoneen oveen niin heti että älä avaa sitä hullujen huonetta ym itse ukko makaa tuossa olohuoneessa ja valittaa että joka paikka kipeä ja tukkoinen olo. Vihaa tuota paska ukkoa en lapsiani

Yhteistyössä