Miksi nainen "antaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Tuli tossa yhdestä ketjusta mieleen, että miksi aina "pilkataan" sitä, että nainen "antaa"???

Ajattelevatko näin ajattelevat ihmiset, että seksi on naiselle vastenmielistä ja jokaikinen haarojen levittely on säälipillua?

Ei nyt oikeen vaan mene jakeluun, että kuka voi olla niin idiootti vielä nykypäivänä, että pitää esim yhden illan juttuja "horojen" juttuna, koska nainenhan antaa ja mies vaan saa...?

Vai onko asia tosiaan niin, että näin ajattelevat ne miehet, jotka ovat harrastaneet seksiä vain lahnojen kanssa ja naiset, jotka itse ovat niitä lahnoja?

Antamisesta puhuvat sellaiset miehet, jotka eivät ole koskaan saaneet harrastaa seksiä himokkaan, haluavan naisen kanssa, vaan joille naiset ovat vain "antaneet". Ja naiset, jotka eivät ole koskaan saaneet hyvää seksiä, vaan ovat vain alistuneena "antaneet".

Onneksi iso osa ihmisistä kuitenkin tietää paremmin :)

[QUOTE="eee";28302320]Antamisesta puhuvat sellaiset miehet, jotka eivät ole koskaan saaneet harrastaa seksiä himokkaan, haluavan naisen kanssa, vaan joille naiset ovat vain "antaneet". Ja naiset, jotka eivät ole koskaan saaneet hyvää seksiä, vaan ovat vain alistuneena "antaneet".

Onneksi iso osa ihmisistä kuitenkin tietää paremmin :)[/QUOTE]

Näin juurikin :)

[QUOTE="eee";28302320]Antamisesta puhuvat sellaiset miehet, jotka eivät ole koskaan saaneet harrastaa seksiä himokkaan, haluavan naisen kanssa, [/QUOTE]

...eli noin 99% kaikista miehistä. Itselläni on hiukan vajaa parisataa naista takana, enkä vielä tähän mennessä ole tavannut yhtäkään, joka haluaisi yhtä voimakkaasti ja usein kuin minä itse (siis miehenä). Noista ehkä viitisenkymmentä on ollut sellaisia, joita tällaisten palstojen naiset pitäisivät varmaankin "seksuaalisesti yliaktiivisina" tms., mutta ei näidenkään "sex drive" ole yltänyt keskivertomiestä korkeammalle.

Joo, helvetin turhauttavaa lukea ko paskaa. Onneksi ei kosketa mun henkilökohtaista elämääni.

Mutta tää palsta antaa pikkuisen vääristyneen kuvankin kun joka ketjuun tulee pari samaa vakkaria julistamaan typeryyksiään.

Oikeassa elämässä seksuaalisuuteni kuuluu minulle, ei tuomitsijoille. Absurdi ajatuskin mikään muu.

Höpö höpö miesnäkökulmalle. Jos ton tyyppin kanssa joutuis samaan sänkyyn, niin ei ehkä munkaan libido huipussaan olis :D :D TTuskin oot kaikkien parin sadan kanssa seurustellut? Ehkä yhteinen nimittäjä on kuitenkin sinussa....

P.S. En ole koskaan tavannut miestä joka haluaisi yhtä usein ja paljon kuin minä.

Jaa'a. Mulle sana 'antaa' on vain sana toisten joukossa, ei sitä sen kummemmin tarvi alkaa ruotimaan. Mutta ilmeisesti nämä 'antamiset' ja vauvan 'tekemiset' on monelle arka paikka. Nimittäin monihan teilaa lapsen 'tekemisen,' niitä kuulemma saadaan ei tehdä. Jessus mitä potaskaa. :D

Höpö höpö miesnäkökulmalle. Jos ton tyyppin kanssa joutuis samaan sänkyyn, niin ei ehkä munkaan libido huipussaan olis :D :D TTuskin oot kaikkien parin sadan kanssa seurustellut? Ehkä yhteinen nimittäjä on kuitenkin sinussa....

P.S. En ole koskaan tavannut miestä joka haluaisi yhtä usein ja paljon kuin minä.

En todellakaan ole "seurustellut" kaikkien naisteni kanssa (ainakaan siten, kuin itse tuon sanan ymmärrän). :D

Yhteinen nimittäjän minussa... Ainakin siinä mielessä, että hämmentävän moni naisistani on vielä jälkeenpäinkin kehunut saaneensa elämänsä parasta seksiä minun kanssani. Jos tästä nyt lasketaan normikohteliaisuus ja iskuyritykset pois, niin edelleen tulokseksi jää se, että keskivertoa parempi olen ihan satavarmasti.

Voi toki olla, että et ole tavannut itseäsi halukkaampaa miestä. Toki voit sitten miettiä tykönäsi sitäkin, kertooko se enemmän sinusta vai tapaamistasi miehistä...

[QUOTE="aapee";28302262]Tuli tossa yhdestä ketjusta mieleen, että miksi aina "pilkataan" sitä, että nainen "antaa"???

Ajattelevatko näin ajattelevat ihmiset, että seksi on naiselle vastenmielistä ja jokaikinen haarojen levittely on säälipillua?

Ei nyt oikeen vaan mene jakeluun, että kuka voi olla niin idiootti vielä nykypäivänä, että pitää esim yhden illan juttuja "horojen" juttuna, koska nainenhan antaa ja mies vaan saa...?

Vai onko asia tosiaan niin, että näin ajattelevat ne miehet, jotka ovat harrastaneet seksiä vain lahnojen kanssa ja naiset, jotka itse ovat niitä lahnoja?[/QUOTE]

Kysymys on väärin asetettu ja mustavalkoisuudessaan tyypillinen suomalaisessa yhteydessä. Yhden illan juttujen harrastamattomuus ei todellakaan tarkoita, että ko. henkilö olisi lahna tai aseksuaalinen.

Tästä huolimatta nainenhan sen seksin viimeisenä hyväksyy, ellei raiskausta oteta mukaan, joka tehdään vastoin naisen tahtoa tai naisen tiedostamatta tämän kroppaa hyväksikäyttäen.

Alkuperäinen kirjoittaja Miesnäkökulma;28302365:
En todellakaan ole "seurustellut" kaikkien naisteni kanssa (ainakaan siten, kuin itse tuon sanan ymmärrän). :D

Yhteinen nimittäjän minussa... Ainakin siinä mielessä, että hämmentävän moni naisistani on vielä jälkeenpäinkin kehunut saaneensa elämänsä parasta seksiä minun kanssani. Jos tästä nyt lasketaan normikohteliaisuus ja iskuyritykset pois, niin edelleen tulokseksi jää se, että keskivertoa parempi olen ihan satavarmasti.

Voi toki olla, että et ole tavannut itseäsi halukkaampaa miestä. Toki voit sitten miettiä tykönäsi sitäkin, kertooko se enemmän sinusta vai tapaamistasi miehistä...

Mutta sinä et voi miettiä tykönäsi sitä, että kertooko sinun "tutkimustuloksesi" enemmän sinusta vai tapaamistasi naisista? :D

MIES (pahin haukkumasana minkä tiedän, anteeksi sen käyttö)!

[QUOTE="vieras";28302384]Mutta sinä et voi miettiä tykönäsi sitä, että kertooko sinun "tutkimustuloksesi" enemmän sinusta vai tapaamistasi naisista? :D
[/QUOTE]

Helppo. Tapaamistani naisista.

Alkuperäinen kirjoittaja Miesnäkökulmaa asiaan;28302334:
...eli noin 99% kaikista miehistä. Itselläni on hiukan vajaa parisataa naista takana, enkä vielä tähän mennessä ole tavannut yhtäkään, joka haluaisi yhtä voimakkaasti ja usein kuin minä itse (siis miehenä). Noista ehkä viitisenkymmentä on ollut sellaisia, joita tällaisten palstojen naiset pitäisivät varmaankin "seksuaalisesti yliaktiivisina" tms., mutta ei näidenkään "sex drive" ole yltänyt keskivertomiestä korkeammalle.

Mitä siitä jos nainen haluaa harvemmin? Eikö se tärkeä asia ole, että seksiä harrastaessaan hän on halukas? Jos on kyse seksisuhteesta, niin joutuuko siinä nainen harrastamaan seksiä velvollisuudentunnosta? Tietysti, jos seksisuhde tarkoittaa sitä, että nainen on miehen pompoteltavissa, eikä nauti seksistä eikä halua seksiä, vaan painostuksen alla joutuu antamaan seksiä väkisin, niin ymmärtäisin silloin sen, miksi nainen olisi se hyväksikäytetty osapuoli.

Yhteistyössä