Miksi nainen ei halua seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eetu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Pera";30266918]Onko tuolla tekemistä sukupuolen kanssa? Vai onko kyse siitä, että siinä vaiheessa kun toinen alkaa suunnitella eroa, tai on jo päätöksen tehnyt, niin jätetyksi tuleva osapuoli vielä jaksaa elätellä toivonkipinää siitä, että asiat voisivat palata entiselleen?
Yleensä eron ottaa nainen, joten kärsijän rooli jää miehelle.[/QUOTE]
No tuollaisessa tapauksessa joo ei, sukupuoli ei varmaankaan vaikuta vaan yksilöllinen tapa toimia. Mulle itselleni olis vieras ajatus vongata ja roikkua, jos toinen kaikin tavoin osoitaisi, että inhotan ja ärsytän häntä kaikin puolin. Mutta tiedän, etteivät kaikki (naisetkaan) ajattele näin vaan toimintatapa on ihan omaan henkilöhistoriaan ja persoonallisuuteen liittyvä juttu.

Tuosta, kumpi yleensä ottaa eron, en tiedä. Onko tosiaan noin että nainen? (Voishan tota tietty guuglettaa, mutta en jaksa nyt.)

No tuollaisessa tapauksessa joo ei, sukupuoli ei varmaankaan vaikuta vaan yksilöllinen tapa toimia. Mulle itselleni olis vieras ajatus vongata ja roikkua, jos toinen kaikin tavoin osoitaisi, että inhotan ja ärsytän häntä kaikin puolin.

Eihän tuommoinen tilanne päivässä kehity. Ja kun suhde on pitkä ja jos siinä on lapsia ja mahdollisesti omaisuutta jaettavana, niin kyllähän siinä molempi osapuoli roikkuu epätyydyttävässä suhteessa joskus hyvinkin pitkään.

[QUOTE="Pera";30266965]Eihän tuommoinen tilanne päivässä kehity. Ja kun suhde on pitkä ja jos siinä on lapsia ja mahdollisesti omaisuutta jaettavana, niin kyllähän siinä molempi osapuoli roikkuu epätyydyttävässä suhteessa joskus hyvinkin pitkään.[/QUOTE]

Totta tämäkin. Eipä se aina heti hahmotu, milloin ollaan vielä tavallisessa "suhdetaantumassa" ja milloin peli on jo kokonaan menetetty.

Silloin kun se seksi ei oikeasti ole hyvää ja naista huomioivaa.

Tai jos on liian väsynyt, stressaantunut tai ahdistunut, kroppakin menee tavallaan lukkoon.

Mikäli siinä partnerissa ja hänen toiminnassaan on paljon ärsyttäviä asioita, jopa niin pitkälle että seksi tuntuu vastenmieliseltä hänen kanssaan.

Yhdessä oloa noin 20 vuotta, lapsi 3 kpl (17, 14 ja 5v) vaimo ei halua seksiä juuri koskaan... väliä kertojen kanssa on 2 viikosta 2 kuukauteen... aikaisemmin valitettiin että olen kokoajan töissä ja menossa, vaihdoin työpaikkaa jossa työt vain ma-pe 7-16 enkä pahemmin poistu kotoa, vaimolla vuorotyö ja hoitaa ammattiosaston puheenjohtajan hommia, minä siis katson pienimmäisen perään... muutoksia teen sen mitä pyydetään ja yritän parhaani mutta kun ei niin ei... jos yritän lähestyä/koskea sängyssä on tilanne todella kylmä, sitten kun tähän turhautuu ja lähtee pois niin on paskajätkä, vaimolta saa odottaa aloitetta maailman tappiin saakka... pakko on runkata kun ei kotona pillua saa ja vieraisiin en ole mennyt, tästäkin runkkauksesta saa valitukset ettei vaimo kelpaa kun pitää omaa kättä käyttää...

muiden puolesta en osaa sanoa. Mun halut häviää aina jos paino laskee alle kuudenkymmenen kilon, vaikka se paino on vielä mulle ihan normaalipainon puitteissa. myös kuukautiskierto häviää täysin.
mun kroppa ei toimi kuin tuhdimmassa kunnossa vaikka miten terveellisesti yrittäisi elää :|

mikä tullu se on vastavuoroista elikkäs jos se henkinen rakastelu jää pois siis myös et nainen antaa sponttaanisti halei ja pusui ja sellasta tukevaa puhetta nii se seksikään ei oo sellasta lentävää siis kevyttä oloo hengessä niin sit on parempaa se fyysinenkin puoli. tai siis näin mä oon ajatellut sen. toki uusien asioitten kokeilu piristää. mut henki ylös ja haluaa sit kumppania kaikin tavoin lisää.

Hei, voisiko joku auttaa minua tälläisessä tilanteessa kun, itsellä on halut kuin kaniinilla ja meidän seksielämä on vähän ajautunut siihen että ei enää naista kiinnosta, tai siltä vaikuttaa, yritän antaa läheisyyttä ja muuta vastaavaa mutta tulen torjutuksi, kysyin että mikä mahtaa olla syy tälle, sain vastaukseksi että naisellani on kuulemma huono itsetunto lihavuutensa takia, näin ei kuitenkaan ole että hän olisi lihava, käyttää silti stringejä, tiukkoja farkkuja ja paitoja yms..

Emme ole olleet pariin viikkoon kosketus etäisyydellä muutakuin nukkuessa, ja jos yritän hivuttaa käteni hänen ympärilleen, saan vihaisen kommentin että olen taas kuulemma pillua vailla vaikka näin ei olisi.. kuinka voin lähestyä tilannetta ja miten kysyn että mikä mahtaa olla oikea syy?

Yhteistyössä