Miksi nainen on susi naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääh

Vieras
Oikeasti, kellä on rankinta se on voittaja.

Jos, et jaksa narista joka asiasta olet täydellisyyttä tavoitteleva idiootti, josta sietääkin vähän puhua paskaa.
Sitten jos käykin jotain ikävää, sillä sitten mässätään.

Mikä naisia oikeasti riivaa??

Eikö voisi mennä sitä keskitietä ja kannustaa/kehua toista sekä tarvittaessa olla tukena.

Mulla on palanu kiinni tähän koko touhuun. En ymmärrä mistä näitä ihmisiä on ystäväpiiriin siunaantunut.

Juuri oli (Metro-lehdessä?) juttu siitä miten naisten on usein vaikea tulla toimeen keskenään. Jotain siinä oli syistäkin. Ainakin se, että nainen ei siedä pomotusta toiselta naiselta (useinkaan) ja että naiset haluaa olla samalla viivalla toistensa kanssa, eivät kestä sitä jos joku on jossain parempi tai pidetään parempana kuin itse.

Juu, on vaan hieman hankala olla tekemisissä edes satunnaisissa tapaamisissa tälläisten ihmisten kanssa. Mulle on aivan sama mitä ajattelevat mun tekemisistä, mutta en myöskään jaksaisi sitä teennäistä läpi näkyvää touhua.

Naiset ei vaan kestä, jos toisella on asiat kunnossa. Silloin, jos menee huonommin, niin kavereita riittää. Mut sit jos muuttaa vielä hienoon taloon ja saa lapsen, niin sit se on kai vaan liikaa...

Yhteistyössä