Miksi naisen kaunis ulkomuoto ärsyttää toisia naisia? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauneus on katoavaista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sinä olet yksi niistä mulkoilijoista varmaan, kun keksit vääntää tuon noin. Kiitos! Tarkoitin, että miltä täytyy näyttää, miten mennikäismäiseltä tai keijukaismaiselta tai tavalliselta, että ei ärsytä ketään.

Aaah, okei.

Mutta siis niissä keijukaisissa tai menninkäisissä tai taviksissa voi ärsyttää sitten jokin muu kuin ulkonäkö, eikä kaunottarissakaan ja erikoisen näköisissä ihmisissä välttämättä juuri ulkonäkö ärsytä. Joitakin ihmisiä ärsyttää periaatteessa kaikki hengittävät oliot. Sitä kun ei voi tietää miksi joku mulkoilee... on turha pistää sitä ulkonäön piikkiin.

No mä en ainakaan ole huomannut samaa, ja kyllä mä tiedän että mun ulkonäkö miellyttää useimpia miehiä ja naisia. Mä vaan oon ihan järkyttävän ujo. En meikkaa, en käytä koruja, pukeutumisessa mukavuudenhalu menee kaiken edelle. Mulle ei ole koskaan sanottu et "sua kohdellaan nyrpeesti koska olet niin hyvännäkönen" vaan mulle on parikin kertaa sanottu "ei uskoisi et ton näkönen nainen on vielä noin mukava" ja "ihmeellistä, sun näköset naiset kun on yleensä niin itteään täynnä".
Ja ei, en pidä itseäni kauniina. En millään ymmärrä mitä muut minussa näkevät.

[QUOTE="...";25216801]Aaah, okei.

Mutta siis niissä keijukaisissa tai menninkäisissä tai taviksissa voi ärsyttää sitten jokin muu kuin ulkonäkö, eikä kaunottarissakaan ja erikoisen näköisissä ihmisissä välttämättä juuri ulkonäkö ärsytä. Joitakin ihmisiä ärsyttää periaatteessa kaikki hengittävät oliot. Sitä kun ei voi tietää miksi joku mulkoilee... on turha pistää sitä ulkonäön piikkiin.[/QUOTE]

Ehkä sen voi pistää enemmän sitten toisten yleisen epäkohteliaisuuden ja ennakkoluulojen piikkiin. Mutta kun ulkonäkö on se, minkä ihmiset kuitenkin ensin huomaa, sitä helposti miettii että mikä siinä ulkonäössä sitten on.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25217015:
Minulta. :D
Tai sitten en vain huomaa mitään mulkaisuja tms. En itsekään harrasta niitä. Muut ihmiset evvk.

En minäkään harrasta sellaista. Muiden satunnaiset mulkkaukset ovatkin siksi iso mysteeri, jota voisin lähteä selvittämään. Ryhdyn salapoliisiksi ja väijyn kaikkia mulkoilijoita. Katson, keitä muita he mulkoilevat ja teen päätelmiä.

Luulin ennen että kauniista ei ainakaan saa kaveria, kun niillä on varmaan jo niin paljon.

Nyt kun olen elänyt jo pitkään ja nähnyt jo paljon, niin olen ihan päinvastaista mieltä. Kauniilla on vähiten kavereita, koska naiset kadehtivat ja miehet eivät uskalla ähestyä.

Sama juttu kauniit lapset, saavat vähiten kehuja. Pulleanaamaiset tavikset eniten, eli vähn ylipainoiset.

Yhteistyössä