Miksi naisen kaunis ulkomuoto ärsyttää toisia naisia? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauneus on katoavaista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on jotain kavereita jotka kertoilee jonkun miehen katsoneen, tai sanoneen jonkun imartelevan kommentin. Itse en yleensä tälläisiä kertoile, itse otan kommentin tai katseen vastaan joku imarreltuna tai sitten en, mutta unohdan tämän. Joskus oikein itsekeskeisellä päällä saatan muistellä näitä yksipuolisesti ihastuneita, roikkumaan jääneitä yksilöitä, jotka jahtavasivat minua. Joskus se puistattaa, joskus on aika hauskaa. Mutta yleensä tästä itsekorostuksesta kasvetaaan yli jollain tapaa, siirretään se huomio ihastuneiden saldosta muihin asioihin, oman navan ympäriltä löytyy muutakin. Joidenkin kauniiden ihmisten seurasta voi olla miellyttävää, joidenkin ei. Käyttäydytkö eri tavalla miesten kuin naisten läsnäollessa? Flirttailetko, huomaamattasi ehkä? Kuinka paljon kiinnität toisten tunteisiin huomiota, annatko toisten, omasta mielestäsi vaikka itseäsi rumempien ihmistenkin loistaa ja arvostatko heitä, pidät toisia, vertaisiasi, jopa kauniina? Koska kauneus on katsojan silmässä. Sisäinen kauneus voi paistaa niin että pääset eroon viekottelijan roolista. tai sitten ei. voihan olla että kateus on sellaista että sinun on vain kestettävä se. Kuitenkin tärkeintä on että läheiset tietävät että olet luotettava etkä vain pinnallinen omaan peilikuvaansa ihastunut miestennielijä.

Ei mua ole ikinä ärsyttänyt kauniimmat naiset. Tuntuu jopa että tulen tai yritän tulla heidän kanssaan toimeen enemmän kuin muut naiset. Joissain kauniissa naisissa olen kyllä huomannut sen piirteen, että ottavat heti sen asenteen, etteivät he voi olla kavereita muiden naisten kanssa vaan viihtyvät paremmin miesten seurassa, koska miehet kohtelevat heitä paremmin. Eivätkä halua tehdä poikkeuksia, ellei se toinen nainen ole esim. jotenkin samalla tasolla kuin he itse. Ovat siis hyvin valokoivia naisystäviensä suhteen. Ovat kai tottuneet ystäviin, jotka lähes palvovat heitä, eikä tylsät toiset naiset kiinnosta seurana. Monet naiset varmasti aistivat tuon asenteen ja jättävät rauhaan.

No tuosta tekstistä päätellen, mä ymmärrän miksi susta ei ehkä tykätä. Sä selvästi asetat itse itsesi muiden yläpuolelle ja luulet olevasi kaikkein kaunein ja muut ei oikein mitään. Lueppa tekstisi oikein ajatuksella ja ajattele, että voisko omassa käyttäytymisessä ja asenteessa olla jotain ärsyttävää. Mua lähinnä naurattaa nää ihmiset, jotka ajattelee olevansa kaikista kauneinta maailmassa koska ovat hoikkia ja luulevat kaikkien miesten vahtaavaan ja naisten kadehtivan. Ja en ole kateellinen, mulla on montakin kaunista ja hoikkaa ystävää. Olen itsekin sinut itseni kanssa. Eikä ole tarvetta olla huolissani, että mieheni vahtaa sinua ja pitää minua rumana, joten kyse ei ole siitä.

En tiedä miksi kauneus ärsyttää toisia naisia, itse ainakin katselen mielelläni kauniita ja itsestään huolehtivia, omassa kropasaan viihtyviä ihmisiä, olivat he sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Mulla on jotain kavereita jotka kertoilee jonkun miehen katsoneen, tai sanoneen jonkun imartelevan kommentin. Itse en yleensä tälläisiä kertoile, itse otan kommentin tai katseen vastaan joku imarreltuna tai sitten en, mutta unohdan tämän. Joskus oikein itsekeskeisellä päällä saatan muistellä näitä yksipuolisesti ihastuneita, roikkumaan jääneitä yksilöitä, jotka jahtavasivat minua. Joskus se puistattaa, joskus on aika hauskaa. Mutta yleensä tästä itsekorostuksesta kasvetaaan yli jollain tapaa, siirretään se huomio ihastuneiden saldosta muihin asioihin, oman navan ympäriltä löytyy muutakin. Joidenkin kauniiden ihmisten seurasta voi olla miellyttävää, joidenkin ei. Käyttäydytkö eri tavalla miesten kuin naisten läsnäollessa? Flirttailetko, huomaamattasi ehkä?

Jep, minulla yksi tällainen kaveri joka ei muka huomaa itse käytöstään (epäilen), ja sitten valittaa kuinka kaikki miehet "rakastuvat" häneen vaikka hän ei tee mitään. Ensinnäkin hän flirttailee häpeämättä miesten kanssa, sekä sinkkujen että varattujen, myös näiden miesten vaimojen nähden. Flirttailulla tarkoitan keimailua, kehujen kerjäämistä ("eikö ookkin hieno meikki" yms), koskettelua jne, eli ihan selkeää flirttailua. Lisäksi hän meseilee diipadaapaa kaikkien miesten kanssa, ja ikävä kyllä erittäin moni ottaa sellaisen "tikusta asiaa" jutustelun kiinnostuksen ilmaisuna (en tarkoita ettei miesten kanssa voisi olla kaveri, mutta järkeään voi käyttää siinä minkä toinen voi tulkita helposti kiinnostukseksi ja pidättäytyä sellaisesta toiminnasta).

Sitten tämä tyyppi muka ihmettelee, miksi miehet kutsuvat häntä kahville, treffeille ja niin edelleen, ja miksi näiden miesten vaimot eivät oikein pidä hänestä... Nii-in, on se kumma! Lisäksi sama tyyppi tulkitsee tyyliin postinkantajan "hyvääpäivää"n niin, että miesraukka on nyt niin ihastunut häneen ja voivoi... Huoh. Naisen itsensä mielestä vaimot ovat tietysti vain kateellisia, koska hän on niin ihqu!

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
Mikä saa ihmisen luulemaan toiten olevan kateellinen heille? Mä en edes usko puolienkaan heistä huomaavan "kauneuttasi". Kauneus on katsojan silmissä ja yleensä kauniina pidetään niitä, joista pidämme ja silloin yleensä emme ole heille kateelisia.

En ole ap, mutta omaan apn kokemuksia. Tosin en väitä, että KAIKKI kadehtisivat tai tuijottelisivat minua. Ja kuljenhan itsekin joskus arkisemmissa vetimissä, eikä silloin yleensä kukaan kiinnitä niin paljoa huomiota. Joten tosiaan, se vaikuttaa että on meikattu ja hiukset laittanut.

Moni on sanonut ihan suoraan kadehtivansa joko vartaloa, hiuksia, muotojani tms, mutta he ovat sen verran hyväitsetuntoisia ihmisiä, etteivät silti suhtaudu minuun pahansuopaisesti. Joku kadehtii sitä, kun voin syödä miettimättä kaloreita, joka johtuu yksinkertaisesti siitä, että syön pääosin terveellisesti enkä yli kulutukseni. Jotkut pyöreäthän kuittaavat sen niin, että me hoikat emme muka syö kunnolla.

Onhan se ymmärrettävää, jos joku ei itse ole kokenut kateutta tai ei kadehdi muita, niin hänestä tällainen voi kuulostaa absurdilta.

Lisään vielä, että moni tosiaan tuntuu tulkitsevan flirttailuksi juttelun ja hymyilen. Eipä ihme, kun suomalaisten mielestä naistenkin kuuluisi kulkea suupielet mieluummin alaspäin ja olla juttelematta turhia kenellekään. Ihan kuin nainen muka heti hakisi miehiltä huomiota, jos niin tekee. Itse en edes tunne vetoa suurimpaan osaan miehistä, niin tuntuu naurettavalta että joku luulee ystävällisyyttäkin flirtiksi.

• Tykkää
Reactions: mamacita_
Mikä saa ihmisen luulemaan toiten olevan kateellinen heille? Mä en edes usko puolienkaan heistä huomaavan "kauneuttasi". Kauneus on katsojan silmissä ja yleensä kauniina pidetään niitä, joista pidämme ja silloin yleensä emme ole heille kateelisia.

Pakko peesata. Mun mielestä tällaiset aloitukset on aina ihan ihmeellisiä. "Toiset naiset mulkoilevat minua", "katsovat aina tosi pahasti", "tuulipukumammat vinoilevat minulle".... Joopa joo.

Ei se hoikkuus ihmisestä tee kaunista. Kun monet tuntuvat korostavan sitä asiaa. oikeasti kaikkein eniten vaikuttaa se, mitä siellä pääkopassa on. Ja se, miten itsensä kantaa. Mä uskon, että nämä jotka puhuvat kaikkien miesten katsovan ja haaveilen hänestä ja naisten kadehtivan, on kyllä osittain omaa mielikuvitusta. Mua ei ärsytä jos nainen on kaunis, olenhan mä itsekin. Jos mun mies katsoo jotain naista, se ei tarkoita, että ajattelisi mun olevan ruma. Mua ei ärsytä myöskään naisen kauneus. Mutta en viihdy ihmisen kanssa joka kuvittelee olevansa todella kaunis ja paljon kauniimpi kuin kaikki muut. Se ei ole kateutta, mutta en viihdy sellaisen seurassa.

Minä olen hyvänä päivänä kaunis ja seksikäs ja huonona...no, sanotaan vaan etten ainakaan seksikäs ;)
Silti ainoat kommentit mitä muut naiset ovat minulle antaneet suoraan, tai epäsuorasti, ovat olleet yksinomaan kehuvia. On kehuttu ulkonäköä monin eri tavoin, joten ainakin oma kokemukseni on ettei kaunis ulkomuoto välttämättä ärsytä toisia naisia, ei vaikka vetäisi niitä miehiäkin puoleensa.

[QUOTE="jep";25215813]Pakko peesata. Mun mielestä tällaiset aloitukset on aina ihan ihmeellisiä. "Toiset naiset mulkoilevat minua", "katsovat aina tosi pahasti", "tuulipukumammat vinoilevat minulle".... Joopa joo.[/QUOTE]

Tuo on yhtä sama, kuin väittäisivät ettei kukaan kadehdi rikkaita. Itse en ole rikas, joten omaa siitä kokemusta, mutta olen kuullut monet kerrat miten ihmiset manailevat varakkaita ihmisiä, vaikka he olisivat kuinka mukavia tahansa. Lähipiiriini kuuluu miljonäärin tasoistakin porukkaa ja ovat mitä ihanampia ihmisiä, mutta todella moni puhuu heistä ikävään sävyyn vain rahojensa vuoksi (eivätkä edes tuo omaisuutta suuremmin ilmi, itsellenikin selvisi vasta vuosien ystävyyden jälkeen että sitä on, muissa asiayhteyksissä. Tiesin sitä ennen vain niistä pahansuopaisista puheista, että heitä pidetään varakkaina)

[QUOTE="Toinen";25215805]Lisään vielä, että moni tosiaan tuntuu tulkitsevan flirttailuksi juttelun ja hymyilen. Eipä ihme, kun suomalaisten mielestä naistenkin kuuluisi kulkea suupielet mieluummin alaspäin ja olla juttelematta turhia kenellekään. Ihan kuin nainen muka heti hakisi miehiltä huomiota, jos niin tekee. Itse en edes tunne vetoa suurimpaan osaan miehistä, niin tuntuu naurettavalta että joku luulee ystävällisyyttäkin flirtiksi.[/QUOTE]

Arvasin että joku tarttuu tuohon, jos minun esimerkkiäni tarkoitit. Siksi yritin selittää, ettei tuttavani käytös todellakaan ole pelkkää ystävällisyyttä, vaan seuraava askel "pahempaan" suuntaan olisi vain suora seksin ehdottaminen...

Onko mielestäsi pelkkää ystävällisyyttä (ja kaikkea näitä tehdään myös miesten puolisoiden nähden) esim...

* mennä miehen eteen ja keikistellä korsetissa ja tiukassa hameessa ja kysyä "onkohan nää mun vaatteet liian tiukkoja kun oon lihonut kilon"?

* esitellä kainaloita ja pyytää koskemaan niitä, kun on käynyt karvojen poistossa "eiks ookin sileät"?

* istua miehen syliin?

* kokeilla karateotteita miehiin eli nujuta ja painia niiden kanssa?

* kosketella miestä ja ottaa sitä hartioista kiinni kun esittelee vaikka uutta puhelintaan?

* pyytää miestä tarjoamaan baarissa drinkki, ja päälle sellainen "aneleva pikkutyttö" ilme?

Ihanko sun mielestä nämä on vain pelkkää normaalia ystävällisyyttä?

[QUOTE="Tavis";25215466]Jep, minulla yksi tällainen kaveri joka ei muka huomaa itse käytöstään (epäilen), ja sitten valittaa kuinka kaikki miehet "rakastuvat" häneen vaikka hän ei tee mitään. Ensinnäkin hän flirttailee häpeämättä miesten kanssa, sekä sinkkujen että varattujen, myös näiden miesten vaimojen nähden. Flirttailulla tarkoitan keimailua, kehujen kerjäämistä ("eikö ookkin hieno meikki" yms), koskettelua jne, eli ihan selkeää flirttailua. Lisäksi hän meseilee diipadaapaa kaikkien miesten kanssa, ja ikävä kyllä erittäin moni ottaa sellaisen "tikusta asiaa" jutustelun kiinnostuksen ilmaisuna (en tarkoita ettei miesten kanssa voisi olla kaveri, mutta järkeään voi käyttää siinä minkä toinen voi tulkita helposti kiinnostukseksi ja pidättäytyä sellaisesta toiminnasta).

Sitten tämä tyyppi muka ihmettelee, miksi miehet kutsuvat häntä kahville, treffeille ja niin edelleen, ja miksi näiden miesten vaimot eivät oikein pidä hänestä... Nii-in, on se kumma! Lisäksi sama tyyppi tulkitsee tyyliin postinkantajan "hyvääpäivää"n niin, että miesraukka on nyt niin ihastunut häneen ja voivoi... Huoh. Naisen itsensä mielestä vaimot ovat tietysti vain kateellisia, koska hän on niin ihqu![/QUOTE]

Onkohan meillä sama kaveri? :D Kuulostaa niin älyttömän tutulta.

Mulla on myös toinen kaveri, joka on mielestäni ihan oikea kaunotar. Hän ei koskaan korosta tätä puolta itsessään tuollaisilla yllä mainituilla jutuilla ja yritä tehdä itsestään numeroa joka paikassa. On nimittäin olemassa paljonkin "kaunottaria", joiden ainoa tehtävä julkisilla paikoilla liikkuessaan tuntuu olevan edellä mainittu ja sen lisäksi sitten muiden ihmisten reaktioiden seuraaminen. Se on oikeastaan aika huvittavaa ja ainakin itse huomaan tuollaisen käytöksen ns. kilometrin päähän. En mä silloinkaan kyllä mulkoile, vaan yritän pitää pokkani, etten ala nauramaan. Tällaisten ihmisten kanssa juttelu on samaa tasoa kuin tässä ketjussa, eli joutuu kuuntelemaan jatkuvaa valitusta lukuisine yksityiskohtineen siitä, miten rumat ja lihavat tuulipukunaiset ovat ilkeitä heille ja mulkoilevat pahalla silmällä. Sen jälkeen juttu jatkuu sillä, missä ja minkälaista huomiota ovat saaneet kaikenlaisilta miehiltä ja kuinka osan kumppanit ovat olleet vihreinä kateudesta vieressä...että joo, jos tuollaisia piirteitä huomaa omassa käytöksessään, niin voisi ihan ajatuksella kurkata itsekin sinne peiliin. Mulla tulee tuollaisesta käytöksestä mieleen hyvin omahyväinen, huomionhakuinen ja itsekäs ihminen, jonka kanssa en juuri välitä olla tekemisissä.

Mutta takaisin tuohon "ihan oikea kaunotar" -ystävääni. Hän ei koskaan ole joutunut kärsimään kauneudestaan, etua siitä varmasti on hänelle ollut monessakin kohtaa. Hän herättää ihastusta kokonaisuutena, missä ikinä kulkeekaan. Olen kuullut kehuttavan hänen kauneuttaan, luonnettaan yms. Noihin kehuihin on helppo yhtyä. Jos kirjallisuuden fiktiivisiin hahmoihin mennään, niin tulee vähän mieleen Jane Austenin Ylpeyden ja ennakkoluulon Jane Bennet. :D

Kyllä mä väitän tosissani, että kaunottarien omalla käytöksellä on vaikutusta siihen, miten heitä yleisesti ottaen kohdellaan. Myönsivätpä sitä tai eivät.

• Tykkää
Reactions: mamacita_
[QUOTE="heh";25215970]Onkohan meillä sama kaveri? :D Kuulostaa niin älyttömän tutulta.

Mulla on myös toinen kaveri, joka on mielestäni ihan oikea kaunotar. Hän ei koskaan korosta tätä puolta itsessään tuollaisilla yllä mainituilla jutuilla ja yritä tehdä itsestään numeroa joka paikassa. On nimittäin olemassa paljonkin "kaunottaria", joiden ainoa tehtävä julkisilla paikoilla liikkuessaan tuntuu olevan edellä mainittu ja sen lisäksi sitten muiden ihmisten reaktioiden seuraaminen. Se on oikeastaan aika huvittavaa ja ainakin itse huomaan tuollaisen käytöksen ns. kilometrin päähän. En mä silloinkaan kyllä mulkoile, vaan yritän pitää pokkani, etten ala nauramaan. Tällaisten ihmisten kanssa juttelu on samaa tasoa kuin tässä ketjussa, eli joutuu kuuntelemaan jatkuvaa valitusta lukuisine yksityiskohtineen siitä, miten rumat ja lihavat tuulipukunaiset ovat ilkeitä heille ja mulkoilevat pahalla silmällä. Sen jälkeen juttu jatkuu sillä, missä ja minkälaista huomiota ovat saaneet kaikenlaisilta miehiltä ja kuinka osan kumppanit ovat olleet vihreinä kateudesta vieressä...että joo, jos tuollaisia piirteitä huomaa omassa käytöksessään, niin voisi ihan ajatuksella kurkata itsekin sinne peiliin. Mulla tulee tuollaisesta käytöksestä mieleen hyvin omahyväinen, huomionhakuinen ja itsekäs ihminen, jonka kanssa en juuri välitä olla tekemisissä.

Mutta takaisin tuohon "ihan oikea kaunotar" -ystävääni. Hän ei koskaan ole joutunut kärsimään kauneudestaan, etua siitä varmasti on hänelle ollut monessakin kohtaa. Hän herättää ihastusta kokonaisuutena, missä ikinä kulkeekaan. Olen kuullut kehuttavan hänen kauneuttaan, luonnettaan yms. Noihin kehuihin on helppo yhtyä. Jos kirjallisuuden fiktiivisiin hahmoihin mennään, niin tulee vähän mieleen Jane Austenin Ylpeyden ja ennakkoluulon Jane Bennet. :D

Kyllä mä väitän tosissani, että kaunottarien omalla käytöksellä on vaikutusta siihen, miten heitä yleisesti ottaen kohdellaan. Myönsivätpä sitä tai eivät.[/QUOTE]

You pretty much nailed it on the head! :flower:

Yllä olevat esimerkit "ystävällisyydestä" niin joo, kyllä nuo menee yli että esitellään kainaloita ja istuskellaan syleihin..

Korostan taas, että en pidä itseäni erityisen kauniina, vaan minusta on pikemminkin huvittavaa, miten ulkonäkö vaikuttaa ihmisten reaktioihin ja miten on itseään laittanut. Eräs kaverini on sanonut kadehtivansa vartaloani ja hänen kanssa kesällä kaupungilla käveltyämme hän naureskeli, kun hänen mielestään kaikki kääntyivät minua katsomaan. Huomaan sen joskus itsekin, tosin en sanoisi että sentään kaikki, mutta monet - jos olen siis laittautunut ja pukeutunut siten, että vartaloni malli näkyy (ei mitään tyrkkyä, mutta ei mitään tunikaakaan)

Mutta ilman että olen esitellyt kainaloitani tai istunut kenenkään syliin, vaan ihan tavallisesti jutellut jollekin miehelle (samassa seurueessa) niin joskus hänen naisystävänsä on tullut huomauttamaan, että mies on sitten varattu :D

[QUOTE="heh";25215970]Onkohan meillä sama kaveri? :D Kuulostaa niin älyttömän tutulta.

Kyllä mä väitän tosissani, että kaunottarien omalla käytöksellä on vaikutusta siihen, miten heitä yleisesti ottaen kohdellaan. Myönsivätpä sitä tai eivät.[/QUOTE]

Peesi minultakin. Todella hyvin tiivistetty.

Toki on niin, että jos otetaan kaksi luonteeltaan yhtä lailla esim. nirppanokkaista ja ylimielistä ihmistä, niin se kauniimpi nirppanokka pistää silmään enemmän kuin se tavis-nirppanokka. Ja kauniimman nirppanokan tapauksessa tulee herkemmin ajatelleeksi, että nirppanokkaisuus johtuu nimen omaan siitä kauneudesta. Sillä tavalla reaktiosta tulee tavallaan ulkonäkökeskeinen, vaikka se tavis-nirppanokka ärsyttääkin käytöksellään yhtä paljon.

Mutta kauneus ei tee kenestäkään ylimielistä nirppanokkaa, ja tuolla kateuskortilla selitetään paljon ihan normaaleja luonteesta johtuvia reaktioita. Minulla on sukulainen, joka oli nuorena TODELLA kaunis. Olisi pärjännyt vaikka aikansa huippumallina. Hän on valitettavasti aina ollut myös äärimmäisen vaikea ihminen - hankala, oikukas, kauneudestaan huolimatta surkea itsetunnoltaan, deittaili varattuja miehiä, aggressiivinen ja kännissä jopa väkivaltainen, hirveä selän takan juoruilija, jne.

Arvatkaapa, mikä on hänen teoriansa sille, miksi hän ei tule ihmisten kanssa toimeen? Kateuspa tietenkin.

[QUOTE="Toinen";25215782]En ole ap, mutta omaan apn kokemuksia. Tosin en väitä, että KAIKKI kadehtisivat tai tuijottelisivat minua. Ja kuljenhan itsekin joskus arkisemmissa vetimissä, eikä silloin yleensä kukaan kiinnitä niin paljoa huomiota. Joten tosiaan, se vaikuttaa että on meikattu ja hiukset laittanut.

Moni on sanonut ihan suoraan kadehtivansa joko vartaloa, hiuksia, muotojani tms, mutta he ovat sen verran hyväitsetuntoisia ihmisiä, etteivät silti suhtaudu minuun pahansuopaisesti. Joku kadehtii sitä, kun voin syödä miettimättä kaloreita, joka johtuu yksinkertaisesti siitä, että syön pääosin terveellisesti enkä yli kulutukseni. Jotkut pyöreäthän kuittaavat sen niin, että me hoikat emme muka syö kunnolla.

Onhan se ymmärrettävää, jos joku ei itse ole kokenut kateutta tai ei kadehdi muita, niin hänestä tällainen voi kuulostaa absurdilta.[/QUOTE]

Joo en ole kokenut kateutta enkä kadehdi, joten en ymmärrä asiaa ollenkaan.

Ja mitä laihuuteen yms tulee. Itse olen kyllä kuullut vuosien varrella hyvinkin usein omasta timmistä vartalosta kehuja, vaikka omasta mielestäni se on aina ollut kaikkea muuta kuin "kaunis". Mua ei ainakaan toisten kehut suuremmin liikuta, toiset ihmiset kehuvat paljonkin kanssasisariaan, se vain kuuluu heidän tapoihinsa.

Olisiko se sitä kuuluisaa kateutta, tai ehkä kaunis nainen koetaan jollain tapaa uhaksi?

En oikein tiedä, sillä mua itseäni ei ärsytä kenenkään ulkonäkö. Eikös kauniita asioita katsele mielellään? :D Jokaisessa ihmisessä on mielestäni jotakin kaunista (hiukset, silmät, hymy) niin ulkoisesti kuin sisäisestikin, mutta jälkimmäinen vaatii hieman enemmän aikaa tullakseen esille. :)

Ehkä se on biologista.

Todennäköisesti. Ainakin ex-puoliso teki tätä ihan aidosti huomaamattaan ja tiedostamattaan. Se oli välillä aika huvittavaa.

Mutta biologisessa mielessä asian pitäisi olla juuri päin vastoin, eli miesten pitäisi hylkiä komistuksia ja naisten olla hyviä kavereita kaunottarien kanssa. Yleensähän nisäkkäillä naaraat haluavat vahvimman uroksen geenit jälkeläisilleen, eikä niitä yhtään haittaa se, että moni muu naaras saa ne samat. Leijonalauman uros vetelee kaikkia naaraita vuorotellen, ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Joskus himpun päälle parikymppisenä sain saman syytöksen osakseni. Koska olet sen ja sen näköinen, kukaan ei tykkää sinusta.

Ai miten kiva kuulla, kiitti. Sanottiin myös, että olen liian kiltti ja ystävällinen, ihmiset (miehet) luulee liikaa. Kerran yksi kaverin poikaystävä lähenteli illan päätteeksi, ja tunsin itseni silloin todella... likaiseksi. Aloin miettiä tarkkaan, miten käyttäydyn miesten seurassa. En ainakaan kovin lämpimästi :D

Joskus mietin, minkä näköinen on se ihminen joka sanoo, ettei häntä kukaan koskaan kohtele tympeästi ja että aina ollaan ystävällisiä. Itse yritän aina kiittää ja hymyillä kun joku vaikka vaunujen kanssa ollessani auttaa ym. Silti tänäänkin sain pahan, pahan mulkaisun, ihan vain kaupan kassalla, toiselta naiselta.

[QUOTE="Toinen";25215877]Tuo on yhtä sama, kuin väittäisivät ettei kukaan kadehdi rikkaita. Itse en ole rikas, joten omaa siitä kokemusta, mutta olen kuullut monet kerrat miten ihmiset manailevat varakkaita ihmisiä, vaikka he olisivat kuinka mukavia tahansa. Lähipiiriini kuuluu miljonäärin tasoistakin porukkaa ja ovat mitä ihanampia ihmisiä, mutta todella moni puhuu heistä ikävään sävyyn vain rahojensa vuoksi (eivätkä edes tuo omaisuutta suuremmin ilmi, itsellenikin selvisi vasta vuosien ystävyyden jälkeen että sitä on, muissa asiayhteyksissä. Tiesin sitä ennen vain niistä pahansuopaisista puheista, että heitä pidetään varakkaina)[/QUOTE]

Mun mielestä kauneutta ja varakkuutta ei voi verrata keskenään, koska kauneus on katsojan silmissä, kun taas varakkuus näkyy pankkitilillä.

Joskus mietin, minkä näköinen on se ihminen joka sanoo, ettei häntä kukaan koskaan kohtele tympeästi ja että aina ollaan ystävällisiä. Itse yritän aina kiittää ja hymyillä kun joku vaikka vaunujen kanssa ollessani auttaa ym. Silti tänäänkin sain pahan, pahan mulkaisun, ihan vain kaupan kassalla, toiselta naiselta.

Miksi sen pitäisi ulkonäöstä johtua? Ihmiset voivat mulkoilla toisiaan ja olla vittumaisia ihan mistä syystä tahansa. Sinä taidat lähinnä itse luulla, että kaikki johtuu siitä kun olet niin kaunis.

Kyllä meitä rumiakin mulkoillaan ilman syytä :D

[QUOTE="...";25216751]Miksi sen pitäisi ulkonäöstä johtua? Ihmiset voivat mulkoilla toisiaan ja olla vittumaisia ihan mistä syystä tahansa. Sinä taidat lähinnä itse luulla, että kaikki johtuu siitä kun olet niin kaunis.

Kyllä meitä rumiakin mulkoillaan ilman syytä :D[/QUOTE]

Ja sinä olet yksi niistä mulkoilijoista varmaan, kun keksit vääntää tuon noin. Kiitos! Tarkoitin, että miltä täytyy näyttää, miten mennikäismäiseltä tai keijukaismaiselta tai tavalliselta, että ei ärsytä ketään.

Yhteistyössä