MIKSI naiset ilkkuu toisia "rupsahtaneesta" kropasta? Uskomatonta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teteee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teteee

Vieras
Jos on itse päässyt vähemmällä ja kroppa hyvässä kunnossa, niin mistä lähtee tarve haukkua muita?

Itse olin ennen lapsia todella hoikka ja timmi, mutta raskauksien ja imetysten myötä rinnat riippuu pahasti ja vatsanahka roikkuu. Ja sille ei voi mitään! Geenit vaikuttaa paljon ja kudostyyppi siihen, millaiset jäljet jää.

Todella ikävää lukea tällaisia juttuja.

Niin, en tiedä. Halutaan jotenkin korottaa omaa itseään?

Ehkä jotkut kokevat, että ovat jääneet paitsi jostakin tai heistä tuntuu, että heitä on kohdeltu jotenkin huonosti jollakin elämän osa-alueella. Sitten halutaan jotenkin "kostaa" oma epäonnistuminen, turhautuminen, pettymykset jne.

Tai sitten ollaan vaan ilkeitä, minkä uskon itsessäänkin johtuvan pettymyksistä ym. elämässä.

Viimeksi muokattu:
Jos on itse päässyt vähemmällä ja kroppa hyvässä kunnossa, niin mistä lähtee tarve haukkua muita?

Itse olin ennen lapsia todella hoikka ja timmi, mutta raskauksien ja imetysten myötä rinnat riippuu pahasti ja vatsanahka roikkuu. Ja sille ei voi mitään! Geenit vaikuttaa paljon ja kudostyyppi siihen, millaiset jäljet jää.

Todella ikävää lukea tällaisia juttuja.

Jotenkin vaan ärsyttää sellaset jotka vaan on että "voivoi, nyt no vähän päässy läskytymään raskauden myötä, yhyy kun oon ruma" eikä edes yritä kiinteytyä ja senkun antaa painon nousta! Se on tietty ookoo jos se ei itseä häiritse, mut sit nää samat vielä vonkuu et voi kun oon ruma ja läski! Ainahan voi olla että jää arpia ja löysää nahkaa, mut se ei puolusta sitä 10 kilon ylipainoa ja muutenkin lösähtänyttä olemusta ja siiderin kittausta! Aina voi parantaa ruokavaliota, kuntoilla ym ja se näkyy päällepäin.

Jos et oo tyytyväinen itseesi, niin TEE JOTAIN, älä vain valita!

Luulen ettei monikaan - varsinkaan nainen - oikeasti ole sinut itsensä kanssa, eikä omaa vapaata suhtautumista omaan vartaloonsa ja sen takia ei osata olla hyväksyviä toisillekaan.

Mä en välitä vaan hyväksyn itseni juuri selaisena kuin olen ;)
Rupsahtaminen on luonnollista ja itse olen asian kanssa sinut, joten muiden mielipiteillä ei ole merkitystä!

Koska ne on aivopesty ajattelemaan että hyvä kroppa --> parempi ihminen, koska hyvä kroppa --> enemmän huomiota miehiltä. Ja elämän tarkoitus on näyttää mahdollisimman hyvältä ja saada mahdollisimman paljon miehiltä kehuja.

en tiedä. mutta koska olen niin ällöttävän ruma että siitä pitää ruveta supattamaan jopa punttisalin suihkussa, olen jättänyt salilla käymisen enkä käynyt kyllä rannallakaan viime kesänä.

Luulen ettei monikaan - varsinkaan nainen - oikeasti ole sinut itsensä kanssa, eikä omaa vapaata suhtautumista omaan vartaloonsa ja sen takia ei osata olla hyväksyviä toisillekaan.

Tästä lienee kysymys. Itse en koskaan ivailisi vaatimattomamman näköisiä sisariani mutta olen usein törmännyt vastaavaan ilkkumiseen kuunnellessani naisten juttuja. Tämä palstahan on täynnä ilkkumista!

Oletteko koskaan kuulleet että miehet tekisivät samaa?

Mua ei kiinnosta toisten kropat vaikka uimahallissa. Olkoot kuinka rupsahtaneita tahansa. En edes vaivaudu katsomaan. 7
Mutta jos ihminen on niin tyhmä että menee omasta tahdostaan BB-taloon näyttämään rumaa kroppaansa, niin saa sitä jo vähän haukkuakin.

[QUOTE="noh";24692044]
Mutta jos ihminen on niin tyhmä että menee omasta tahdostaan BB-taloon näyttämään rumaa kroppaansa, niin saa sitä jo vähän haukkuakin.[/QUOTE]

vain hyväkroppaisilla on oikeus näyttää kroppaansa?

Minäkin harkitsen vastaiskuna tälle pinnallisuudelle rueta kulkemaan vähän huonommissa kamppeissa.
En ymmärrä miksi ketään haittaa millään lailla toisten ihmisten ulkonäkö, kilot, pukeutuminen tms.
Ei mua ainakaan haittaa vaikka kaikki vastaantulijat ois 200kilosia.

Minulla oli 'ystävä' joka aina välillä osoitteli esim kasvoissa olevia juonteita ja tarkasteli hiuksia harmaiden hiusten varalta, kommentoi muutenkin minun ulkonäköäni laihuutta/lihavuutta, takapuolen kokoa jne jne. Aina sillein ohimennen keskustelun lomassa, minusta se oli loukkaavaa kertakaikkiaan.:snotty:

Mä en ole lihava ja ylipainoa ei ole. Mutta raskauden myötä iho vatsassa venyi ja jäi rypyille. Myös rinnat rupsahtivat olemattomaksi. Tästä syystä en kehtaa edes lasten kanssa kulkea uimahallissa ym. Niin paljon saa lukea ja kuulla kuinka ihmisten ulkonäköä haukutaan, joten en kehtaa todellakaan lähteä edes naisporukalla saunomaan. En edes omien siskojeni...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24692061:
Minulla oli 'ystävä' joka aina välillä osoitteli esim kasvoissa olevia juonteita ja tarkasteli hiuksia harmaiden hiusten varalta, kommentoi muutenkin minun ulkonäköäni laihuutta/lihavuutta, takapuolen kokoa jne jne. Aina sillein ohimennen keskustelun lomassa, minusta se oli loukkaavaa kertakaikkiaan.:snotty:

Yksi mun "ystävä" teki samaa. Ja muisti aina mainita, kuinka itselle menee koon 36 vaatteet. "Mut sun kannattaa varmaan ottaa tota kokoa 42" ja säälivä katse päälle.

Itseäni ei nämä muutamat ylikilot häiritse, mutta ilmeisesti häntä häiritsi. No, nyt hän on itse lihonut kymmenisen kiloa, eikä enää huomauttele entiseen malliin. Tekisi mieli joskus antaa takaisin, mutta en suostu vajoamaan niin alas. Mutta kokisipa ainakin, kuinka loukkaantunut olin hänen kommenteistaan.

[QUOTE="vieras";24692059]vain hyväkroppaisilla on oikeus näyttää kroppaansa?[/QUOTE]

tottakai saa näyttää kroppaansa muutkin mut sit kannattaa varmaan olla valmis ottamaan myös kritiikkiä vastaan

[QUOTE="vieras";24692149]Yksi mun "ystävä" teki samaa. Ja muisti aina mainita, kuinka itselle menee koon 36 vaatteet. "Mut sun kannattaa varmaan ottaa tota kokoa 42" ja säälivä katse päälle.

Itseäni ei nämä muutamat ylikilot häiritse, mutta ilmeisesti häntä häiritsi. No, nyt hän on itse lihonut kymmenisen kiloa, eikä enää huomauttele entiseen malliin. Tekisi mieli joskus antaa takaisin, mutta en suostu vajoamaan niin alas. Mutta kokisipa ainakin, kuinka loukkaantunut olin hänen kommenteistaan.[/QUOTE]

koko 36 lol enpä menis kehumaan, ihan keskivertokoko... jos ois 32 tai edes 34 niin ehkä sit

[QUOTE="noh";24692044]Mua ei kiinnosta toisten kropat vaikka uimahallissa. Olkoot kuinka rupsahtaneita tahansa. En edes vaivaudu katsomaan. 7
Mutta jos ihminen on niin tyhmä että menee omasta tahdostaan BB-taloon näyttämään rumaa kroppaansa, niin saa sitä jo vähän haukkuakin.[/QUOTE]

Miks ketään pitäisi haukkua tuommoisesta asiasta.
Itse olet ruma sielultasi jos haukut toisten ulkonäköä.

Tällä palstalla ilkutaan ihan kaikesta. Jopa siitä, jos olet nuori, hoikka, hyväkroppainen, kaunis jne. Joten palstan kirjoituksia ei mun mielestäni kannata ottaa kovin vakavasti.

Mä olen ollut niin onnekas, että korviini ei ole kantautunut koskaan huomautuksa rupsahtaneisuudestani. Sitäpaitsi kauan sitten lapseni sanoi mulle sormellaan vatsaani tökättyään: "äiti, musta on kivaa, kun sä olet vähän plösö". Miksi mun siis pitäisi lakata olemasta plösö? :D

[QUOTE="vieras";24692040]Oletteko koskaan kuulleet että miehet tekisivät samaa?[/QUOTE]
Enpä taida olla kuullut, mutta luulen, etten mitenkään ilman salakuuntelulaitteita pääse osalliseksi miesporukan autenttisista keskusteluista. Aika varma olen kuitenkin, että miehetkin toisiaan arvostelee, mutta mistä...?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä