Miksi naiset kannattavat maahanmuuttoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Monet naiset kannattavat maahanmuuttoa jotta heidänoma asemansa parisuhdemarkkinoilla paranisi, mutta eivät ikinä suostuisi myöntämään tätä, ja jos miehet valittavat että syntyy demograafinen vinouma, on se säälittävää, ja rasismia.

Naiset haluavat, kuten nisäkäsnaaraat luonnossa, laittaa urokset kilpailemaan keskenään ja valitsevat sitten vahvemman itselleen.

Mutta vielä sairaampaa on se että jotkin naiset aivan oikeasti fantasioivat raiskatuksi tulemisesta (exä oli tämmöinen) ja alitajuisesti pyrkivät luomaan tilanteen jossa tämä tapahtuisi todennäköisemmin.

Naisten fetissi ruskeita miehiä kohtaan johtuu siitä että kaikki ovat todellisuudessa rasisteja sisimmässään vaikkeivat välillä myönnä tätä edes itselleen ja jotkin naiset vaan kiihottuvat siitä että eläimelliset ja voimakkaat miehet alistavat heitä. Olen tavannut tosin vain yhden naisen joka tiedostaa tämän ihan kunnolla ja myöntää asian.

Äitivaisto. Kaikki humaanit sosiaaliliberaalit ihanteet ovat naisten parissa huomattavasti suositumpia kuin miesten parissa. Varmaan pohjimmiltaan kyse on kilpailuvietistä. Miehet ovat testosteronin johdosta kilpailuhenkisempiä ja aggressiivisempia. Heille maailma on paljon epätasa-arvoisempi paikka ja he sietävät ja hyväksyvät sen naisia paremmin.

• Tykkää
Reactions: Echo
"Mä tunsin kerran naisen, joka oli ..." Siis kaikki naiset on....
:ROFLMAO::ROFLMAO:
Ja sitten tällä palstalla ihmetellään, et paljon pitää nostaa lainaa, et sais seksiä ulkomailta, kun kotimaiset ei anna.
:ROFLMAO::ROFLMAO:

Mä en kannata maahanmuuttoa mutta mun mielestä niille joiden henki on omassa maassaan vaarassa, pitää antaa turvapaikka.

Samoin työhön tulevat ovat kovin hyvä juttu silloin (nyt!) ku ei suomalaisia raskas duuni kiinnosta.

Ja parisuhdemarkkinat? Miten vitussa noi siihen vaikuttaisivat? Mä en ainakaan ikinäkuunakullanvalkeana tuu huolimaan kuin suomalaismiehen.

Mä en kannata maahanmuuttoa mutta mun mielestä niille joiden henki on omassa maassaan vaarassa, pitää antaa turvapaikka.

Samoin työhön tulevat ovat kovin hyvä juttu silloin (nyt!) ku ei suomalaisia raskas duuni kiinnosta.

Ja parisuhdemarkkinat? Miten vitussa noi siihen vaikuttaisivat? Mä en ainakaan ikinäkuunakullanvalkeana tuu huolimaan kuin suomalaismiehen.
Musta tuntuu, että palstan sovakit on täällä ainoastaan siksi, että ne voi nostaa omaa "älykkyyttään" hyökkäämällä sitä ainoaa maailmassa olevaa "heikompaa ryhmää" vastaan.
Heikompi ryhmä on "palstamammat" jotka ovat vähän "tyhmiä" ja niille pitää selittää asioita. (Se ei tietenkään ole totta.) Näin peliteoriaa lainatakseni.

Oli kokeilu, jossa heikosti pelissä päärjäävät miehet haukkuivat naisoletettuja näiden pelaamisesta. Puolestaan Alfoilla ei ollut mitään syytä erotella ketään sukupuolen mukaan.

• Tykkää
Reactions: r0s
Montako miljoonaa hengenvaarassa olevaa olisit valmis ottamaan?

Vaikka kaikki. Tilapäisesti toki. Mutta en mä nille antaisi nykyisenlaisia mukavuuksia. Koska jos oot hengenvaarassa niin tokihan olet valmis tuinkimään omasta mukavuudestasi jotta mahdollisimman moni vaarassa oleva saa apua.

Ois tyyliä peti, pesupaikka ja jotain mistä laittaa ruokaa. Lääkeitä ja lääkäri tarvittaessa.

Oma asunto heltiäisi vasta kun on turvapaikan saanut ja löytänyt itselleen työtä millä asunto kustantaa.

Sehän ei oikeuta turvapaikkaan tälläkään hetkellä, siis hengenvaara. Pitää olla kyse henkilökohtaisesta vainosta. Ja tälle on erittäin hyvä perustelu ja se on matematiikka. Kun elää Padasjoella elämänsä, niin se oma maailma siinä ympärillä on aika pieni. Maailma on valtava paikka, jossa on äärettömän paljon pahaa. Sitä on niin paljon, että se ylittää padasjokelaisen ymmärryksen rajat. Turvallisia lintukotoja on Pohjois-Amerikan manner, Australia ja osa Euroopasta. Muualla tuolla on enemmän tai vähemmän sotaa, sortoa, diktatuureja ja terrorismia. Ei heitä ole yksinkertaisesti mahdollista ottaa Suomeen.

Ja ongelmat sotineen eivät johdu maantieteellisestä alueesta. Ei sota ole Syyriassa siksi, että Syyria on tuossa kohdalla maapalloa. Se johtuu niistä ihmisistä siellä. Tuomalla ne ihmiset tänne, tuomme sen sodan tänne.

Eikä tänne voi tuoda ihmisiä tekemään töitäkään. Ei meillä työvoimaa puutu, vaan työhalukkuutta. Ja vaikka se afrikkalainen olisikin työhalukas tulohetkellään, niin miksei hän menettäisi työhalujaan vaikkapa vuodessa? Vai olisiko täällä siis eri sosiaaliturva paikallisille ja maahanmuuttaneille? Koska sehän olisi ainoa keino.

• Tykkää
Reactions: m1es ja Echo
Sehän ei oikeuta turvapaikkaan tälläkään hetkellä, siis hengenvaara. Pitää olla kyse henkilökohtaisesta vainosta. Ja tälle on erittäin hyvä perustelu ja se on matematiikka. Kun elää Padasjoella elämänsä, niin se oma maailma siinä ympärillä on aika pieni. Maailma on valtava paikka, jossa on äärettömän paljon pahaa. Sitä on niin paljon, että se ylittää padasjokelaisen ymmärryksen rajat. Turvallisia lintukotoja on Pohjois-Amerikan manner, Australia ja osa Euroopasta. Muualla tuolla on enemmän tai vähemmän sotaa, sortoa, diktatuureja ja terrorismia. Ei heitä ole yksinkertaisesti mahdollista ottaa Suomeen.

Ja ongelmat sotineen eivät johdu maantieteellisestä alueesta. Ei sota ole Syyriassa siksi, että Syyria on tuossa kohdalla maapalloa. Se johtuu niistä ihmisistä siellä. Tuomalla ne ihmiset tänne, tuomme sen sodan tänne.

Eikä tänne voi tuoda ihmisiä tekemään töitäkään. Ei meillä työvoimaa puutu, vaan työhalukkuutta. Ja vaikka se afrikkalainen olisikin työhalukas tulohetkellään, niin miksei hän menettäisi työhalujaan vaikkapa vuodessa? Vai olisiko täällä siis eri sosiaaliturva paikallisille ja maahanmuuttaneille? Koska sehän olisi ainoa keino.

Itseasiassa "arfikkalaiset" menettävät työhalunsa suunnilleen kahdessa viikossa. Jotkut jopa parissa päivässä. Nopsin mielenmuutos taisi tulla ensimmäisestä rakosta alle kolmessa tunnissa.

Ja todella! Eri sosiaaliturva suomalaisille!

• Tykkää

Jos oma henki on vaarassa jossain päiväntasaajalla, ei tarvitse kaikkien pyrkiä sinne, missä joulupukki asuu. Lähempääkin löytyy turvallisia maita, joissa kulttuuri sekä suojaväri kohtaavat.

Suomeen ei ole tullut työperäistä maahanmuuttoa, kuin ehkä 0.1% muslimimaista. Raskaan työn tekijöitä löytyy, jos palkkaa ei poljettaisi itäblokista tulevien työntekijöiden toimesta.

Ap:n "yksi" huono kokemus kertoo hyvin, kuinka herkkäsieluisia voimme olla. Jos tulee siipeen, kannattaisi sulkea some, jalkautua harrastusten pariin ja kohdata oikeita ihmisiä. Ei kaikki tai edes puoletkaan naisista vastaa ap:n mielikuvaa.

Ja todella! Eri sosiaaliturva suomalaisille!

Raju ehdotus, että täällä meillä elelisi erikseen herraskansa ja muualta tuodut tummahipiäiset "palvelijat" hanttihommia tekemään.

Mutta sekin, rajuudestaan huolimatta, ratkaisisi vain yhden kysymyksen. Afrikkalaisellehan on lottovoitto päästä Eurooppaan. Edes sosiaaliturva ei ole se juttu, se on lähinnä bonus. Kun ylipäänsä pääsee köyhyydestä länsimaihin, se tarjoaa mahdollisuuksia vaikka mihin. Sanotaanko nyt vaikka näin, että täällä on enemmän mitä varastaa ja viedä. Se elintasokuilu on niin jumalattoman valtava, ettei sitä oikein edes käsitä. Se arfikkalainen tulisi tänne oikein mielellään, vaikka meillä tervetulorituaaliin kuuluisi sata ruoskan iskua. Se tietäisi, että aina sitä sitten jotenkin siellä länsimaissa pärjäisi. Sitä "jotenkin" vain me suomalaiset emme halua nähdä.

• Tykkää
Ap:n kysymykseen, eivät kaikki naiset ole suvakkeja itse esim vastustan henkeen ja vereen tätä massa maahanmuuttoa.

Mutta kyllä, olen huomannut että moni suvakki on nainen (tai homo) ja ihmetellyt asiaa itsekin.

Luulen että asiaan on monta tekijää, mutta tässä muutamia omia pohdintojani:

- Jotkut tosiaankin haluavat ne isommat parisuhdemarkkinat (moni suvakki ON meinaan kyllä nainutkin ns partalapsen)

- Vieraat asiat (esim) islam kiehtovat ja jotkut sitten hurahtavat pelottavankin täysillä (esim isis-sanna)

- Hoivavietti, hyvänä esimerkkinä mainittakoon ne mummot jotka kutovat sukkia jne kaikille "hädänalaisille" varoituksista huolimatta.

- Jonkinlainen kyvyttömyys osalla ihmisistä nähdä/ymmärtää isompia kuvioita. On tätä miehilläkin, mutta vaikka olen itse nainen olen huomannut että naissuvakeilla tätä on enemmän.

Eli ei kysytä/ei mietitä miksi tätä ajetaan läpi koko euroopan/miksi maahanmuuttoa kannatetaan lehdissä jne niin täysillä (propagandaa)/miksi asiallinenkin keskustelu maahanmuutosta tyrmätään täysin..

Ja silloin kun jokin asia on sellainen, ettei siitä saa julkisesti keskustella pitäisi hälytyskellojen soida...

• Tykkää
Reactions: m1es
Olen nainen enkä todellakaan kannata maahamuuttoa. En kannattaisi sitä silloinkaan jos olisin sinkku. Raiskareita vihaan, pitäisi vehkeet poistaa sellaisilta. On se raiskari sitten minkämaalainen tahansa.

Uusimmat

Yhteistyössä