Miksi naisilla on aamusin aina miesten kauluspaita päällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
elokuvissa, jos ne on jääneet yöksi jonkun miehen luo???
Ovat siis jynssänneet toisiaan yön, ja aamulla nainen aina liitelee miehen paita liehuen päällään.. Mihin sen omat vaatteet joutuu, miksei se pue omaa paitaa päälleen??

Siis aina toi sama klisee joka elokuvassa jos nainen on miehen kanssa yön.

Vai onkos joku oikeesti vetänyt jonkun ukkelin paidan aamulla niskaan, kun herää oudossa paikassa?

c024.gif

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
kun ikinä koskaan milloinkaan en oo vieraasta paikasta heränny.

(ei yhtään yhden illan suhdetta ja YLPEÄ siitä)

No kuljetkos aamusin ukkos kauluspaidassa, jos ootte yöllä maanneet toisenne?
Veikkaan että et? B)

Empä oo koskaan vieraasta paikasta noussu etten tiiä, ja joo tosiaan, ne hepeneet on aika minimaalisia mut kyl mä mieluummin vedän "juttujen"jälkeen omalta vaatekaapilta vaatteet niskaan. Kun, että menisin miehen kaappia tonkiin.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
mut eiks t-paita olis mukavampi ja kätevämpi? kuka ukko haluu että nainen kurttaa sen vastasilitetyn kauluspaidan :D

Niinpä.
Mutta elokuvissa ne miekkoset yleensä nukkuu, kun nainen (joka yleensä uppoaa sinne paitaan koska on muka niin paljon ukkoa pienempi) hymy huulilla liitelee paidan kanssa kahvikuppi kädessä takasin sänkyyn. Ja paita on yleensä valkonen. B)

Alkuperäinen kirjoittaja onego:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
kun ikinä koskaan milloinkaan en oo vieraasta paikasta heränny.

(ei yhtään yhden illan suhdetta ja YLPEÄ siitä)

No kuljetkos aamusin ukkos kauluspaidassa, jos ootte yöllä maanneet toisenne?
Veikkaan että et? B)

joskus,se on sexy B)

Ahaa, oot varmaan ottanut alitajusesti esimerkkiä elokuvista. =)

No mä en kyllä isännän kauluspaitoja vetäis päälle, vaikka ne on kuin seksyjä :o Vois olla parempi ostaa oma seksinjälkeisaamupaita, ukko kun on mua pienempi... :whistle: Semmonen 15kg kevyempi ja 4cm lyhyempi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
No mä en kyllä isännän kauluspaitoja vetäis päälle, vaikka ne on kuin seksyjä :o Vois olla parempi ostaa oma seksinjälkeisaamupaita, ukko kun on mua pienempi... :whistle: Semmonen 15kg kevyempi ja 4cm lyhyempi :ashamed:

:laugh: Ei kun laitat sen paidan vaikka väkisin, vaikka kuulus pientä ritinää saumoista. Olisit ainakin romantiikan ja sexin aallonharjalla! :D

:laugh: Ei kun laitat sen paidan vaikka väkisin, vaikka kuulus pientä ritinää saumoista. Olisit ainakin romantiikan ja sexin aallonharjalla! :D

Joo, riipputissit mahtuu kyytiin kun jättää vaikka välistä yhden napin auki...voi olla huippuseksikäs näky kun sieltä vielä vähän vilahtaa :whistle:
Eikä peittäis helmakaan mitään, mutta voi olla että sen näyn jälkeen saattais olla taas jonkun aikaa hiljasempaa makkarin puolella...

Mä en ole liidellyt silloisen poikaystäväni, nykyisen aviomieheni (tai siis ne oli ekat treffit) asunnossa aamusella kauluspaidalla vaan sen merivoimien t-paidassa.. en tiedä miks mulla välähti yöllä pyytää paitaa lainaksi, mutta muistan pyytäneeni, oliskohan ollut biletoppi hikinen ja tupakantunkkainen, oli varmaan mukavampi heräillä sunnuntaiaamuun mieheltä tuoksuvassa t-paidassa ;) :whistle:

Joo, riipputissit mahtuu kyytiin kun jättää vaikka välistä yhden napin auki...voi olla huippuseksikäs näky kun sieltä vielä vähän vilahtaa :whistle:
Eikä peittäis helmakaan mitään, mutta voi olla että sen näyn jälkeen saattais olla taas jonkun aikaa hiljasempaa makkarin puolella...

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: RÄJÄHDIN NAURUUN.. ai että.. :laugh:

Yhteistyössä