R
Raskauskilot poskissa
Vieras
Hoikka tyttö en ollut ennen raskauttakaan (lievä ylipaino), mutta nyt olen ihan kamalan näköinen...
Tuskin tunnistan itseäni peilistä, inhottaa, kuvottaa, posket pulleana ja läskit tursuaa joka paikassa.
En edes mielestäni syö mitenkään ratkaisevasti enempää kuin ennen raskautta, mutta läskiä sen kuin kertyy ja paino nousee. Tiedän kyllä, että niin kuuluukin, mutta en voi mitään sille, että olen aivan sanoinkuvaamattoman kateellinen kaikille kauniisti raskaana oleville. Mitkään vaatteet ei näytä kivalta, hädin tuskin siedettäviltä, eikä meikkikään auta enää peittämään turvonnutta naamaa
. Vatsa näyttää sellaiselta raskausvatsalta, mitä lihavilla ihmisillä on, siis kaikkea muuta kuin kaunis. Pakkanen ja pakolliset toppaukset ei nekään yhtään auta asiaa, lähinnä näytän joltain ylilihavalta lylleröltä, enkä edes raskaana olevalta. Miksi kaikki muut ovat olleet kauniita raskaana ollessaan ja kehittäneet vain soman, kaunismuotoisen vatsakummun, eikä suinkaan mitään pulloposkia...
Nyt vaan masentaa ja inhottaa, en minä ole tämä kuvottava möykky ja kun katson peiliin, tajuan, että ei helvetti sehän minä juuri olen!!! Anteeksi vuodatus, mutta on vaan pakko purkautua jonnekin, kun ahdistaa...
En edes mielestäni syö mitenkään ratkaisevasti enempää kuin ennen raskautta, mutta läskiä sen kuin kertyy ja paino nousee. Tiedän kyllä, että niin kuuluukin, mutta en voi mitään sille, että olen aivan sanoinkuvaamattoman kateellinen kaikille kauniisti raskaana oleville. Mitkään vaatteet ei näytä kivalta, hädin tuskin siedettäviltä, eikä meikkikään auta enää peittämään turvonnutta naamaa
Nyt vaan masentaa ja inhottaa, en minä ole tämä kuvottava möykky ja kun katson peiliin, tajuan, että ei helvetti sehän minä juuri olen!!! Anteeksi vuodatus, mutta on vaan pakko purkautua jonnekin, kun ahdistaa...