Miksi niin monet miehet telkkarissa on niin täynnä omaa itseään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuh

Vieras
tänään tuli ohjelma jossa lola ja joku teuvo ja joku kolmas sisustivat. Se teuvo.Voi luoja että voi ihminen olla narsistinen, itsekäs. Pitää koko ajan itse olla äänessä ja keskipisteenä.

Jos lola ois jäänyt siihen sängylle nukkumaan tai pomppinut siinä sängyllä, niin ois ollut kiva katsoa sen äijän ilmettä. Siis jos lola ois yrittänyt olla samanlainen, keskipisteenä ja määrätä.

ja sitten on se musiikkiohjelma tampereelta. apua mikä sen nimi on. jossa se kalju äijä odottaa koko ajan että itse pääsee laulamaan lopussa, se on täynnä itseään mutta ei niin paha kuin tuo teuvo oli.

No sitten on nämä idols-ohjelmat ja muut, aina joku mies on siellä sellainen narsisti, joka yksin päättää. Alkaisi varmasti kiusaaminen jos joku nainen yrittäisi sanoa jotain tai päättää jostain.

Kuka tuota paskaa kasvattaa? Millä tavalla tuota kasvatetaan? Että ei anna toisille vuoroa tai mahdollisuutta?

[QUOTE="vieras";25965865]Onko huumori sinulle vieras asia?[/QUOTE]

No kyllä minä huomasin, että se yritti MUKA että tekee sen kaiken vitsinä ja huumorilla. Mutta ei se oikeasti tee. Kyllä se vetäisi pultit jos lola olisikin se joka haluaisi pomppia sängyllä.

Kun se uusi sänky oli siellä, lola keksi ensin että alkaa nukkua sinä, mutta joutui nousta pois, kun se teuvo alkoi selittää miten ottaa tirsat.

Enpä tekisi tästä sukupuolisidonnaista. Lähtökohtaisesti ajattelen, että ihminen joka haluaa töllöön ja tuo itseään esille mediassa omaa narisistisia piirteitä. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän.

Älämölö, öliseminen, öyhöäminen on nykyään muotia. Tässä huomiotaloudessa harvoin sellaiset ihmiset saavat huomiota jotka eivät huuda kurkku suorana ja lauo suustaan mitä typerämpiä idioottimaisuuksia. Rauhalliset, fiksut järki-ihmiset jäävät taka-alalle.

Kyse on ajasta missä elämme. Julkisuuteen pääsee kun revittää torttua lehdessä tai hommaa zilikonit, nykyään ei tarvitse osata tai tietää mitään, niin sinusta voi tulla julkkis.

[QUOTE="a p";25965875]No kyllä minä huomasin, että se yritti MUKA että tekee sen kaiken vitsinä ja huumorilla. Mutta ei se oikeasti tee. Kyllä se vetäisi pultit jos lola olisikin se joka haluaisi pomppia sängyllä.

Kun se uusi sänky oli siellä, lola keksi ensin että alkaa nukkua sinä, mutta joutui nousta pois, kun se teuvo alkoi selittää miten ottaa tirsat.[/QUOTE]
Teetkö ihmisistä oikeasti päätelmiä huumorisisustusohjelmien perusteella?

Yhteistyössä