Miksi noista malleista on meikattu noin rumia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö tuossa ole kasarimuodin paluu ja tuohan on kasarimeikki. Heti ensimmäisen kuvan nähdessä tuli mieleen Heli Nevakare kasariaikaan :):) Meikki ja hiukset oli tuota tyyliä.

Eihän tuo ole edes mistään pahimmasta päästä näytösmeikkiä. Sillä meikillähän pyritään korostamaan asua johonkin tapaan. Onhan noita joskus esitelty pussi päässäkin :ROFLMAO:

Hoikkuus voi olla tavoiteltua, mutta vakava alipaino ei ole hoikkuutta. Normaalin ihmisen olisi syytä tavoitella normaalipainoa (BMI 19–25).
Ja tämä "pukeudun vain itseäni varten"-retoriikka on uskottavaa jos nainen pukeutuu haalareihin tehdäkseen puutarhatöitä, mutta ei silloin, kun nainen pukeutuu juhlaan näyttääkseen seksiin heti valmiilta 25-vuotiaalta. Toki nainen voi kuvitella pukeutuvansa itseään varten, mutta se tupla-x pakottaa hänen näyttämään sopivalta parittelukumppanilta miehille ja menestyksekkäältä miesten huomiosta kilpailijalta muille naisille.

Onko uskottavaa kuvauttaa itsensä näin ja lausua:
"pukeudun vain ja ainoastaan itseäni varten" ("Kolmossivun tyttö" Janni stayupeissa)
janni_torstai_2.jpg

BMI on ihan bullshittiä.
Sitä ei kannata käyttää esimerkkinä missään.

Eihän tossa olekaan tarkoitus, että naiset samaistuisivat näihin malleihin. Tuollaista muotia ei tehdä suurelle yleisölle. Noita vaatteita ei pistetä myyntiin Stockalle, vaan kyseessä on muotinäytös eli taidetta. Joku rikas julkkis tai muotifani niitä sitten ostelee (ja tarvittaessa vaatteita saatetaan muokata ostajalle sopiviksi), mutta tarkoituksena ei ole tehdä käytännöllisiä vaatteita tavalliselle mammalle. Ne on sitten erikseen. Näin on ainakin mun käsityksen mukaan.

Mitä noihin rumiin ylilyönteihin ja tuimiin meikkeihin tulee, niin kuten taiteessa yleensäkin, kaiken ei tarvitse olla kaunista ja sopusuhtaista. Taiteessa on tarkoitus shokeerata ja liioitella. Muotinäytökset ovat kärjistettyjä.

Noi Chanelin vaatteet on muuten aivan ihania (kuten aina). Ne ei vain osaa tehdä rumaa.

on taas kivaa tekstiä.. mä olin justiinsa noin laiha 26-vuotiaaksi asti ja sain kyllä kuulla siitä. tosin vain ja ainoastaan naisilta se palaute oli negatiivista. enkä ollut syömishäiriöinen, sairas tai narkkari.
nyt sitten nälvitään pullan syönnistä ja on udeltu että oonko raskaana kun olen vihdoin lihonut. liikaa ilmeisesti. :cry:

Ja tämä "pukeudun vain itseäni varten"-retoriikka on uskottavaa jos nainen pukeutuu haalareihin tehdäkseen puutarhatöitä, mutta ei silloin, kun nainen pukeutuu juhlaan näyttääkseen seksiin heti valmiilta 25-vuotiaalta. Toki nainen voi kuvitella pukeutuvansa itseään varten, mutta se tupla-x pakottaa hänen näyttämään sopivalta parittelukumppanilta miehille ja menestyksekkäältä miesten huomiosta kilpailijalta muille naisille.

Ciervo kirjoitti, ettei häntä kiinnosta, mitä miehet hänestä ajattelevat. Voisin itse kirjoittaa samoin - minua ei pääsääntöisesti kiinnosta ollenkaan, mitä miehet ajattelevat ulkonäöstäni. Ei täällä kukaan kai väittänytkään pukeutuvansa "vain itseään varten". Itse en uskokaan kenenkään niin tekevän paitsi juuri kotona, pihatöissä, lenkillä, tms ollessa, jolloin vaatteilla on käytännöllinen merkitys. Mutta normaalisti toki vaatetukseen liittyy paljon muutakin, mikä taas liittyy sosiaaliseen puoleen. Mutta se, että naiset pukeutuisivat miehiä miellyttääkseen ja kilpaillakseen muiden naisten kanssa, on harhainen yleistys. Eivät suinkaan kaikki niin tee. Tässä ketjussa on nyt kaksi naista ilmoittanut, etteivät pukeudu miellyttääkseen miehiä. Itse olen näistä siis se toinen. En myöskään suhtaudu muihin naisiin kilpailijoina enkä vertaile itseäni muihin naisiin. Vaatetuksella voi katsos olla muitakin funktioita kuin huomion hakeminen miehiltä tai kilpailu naisten kanssa.

joo kendallin asu mätsäs kaikkein parhaiten . eip ne muut sanonu oikeen mitään itelle tällä kertaa noh en olekkaan kasari fani niin ehkä sekin sitten vaikuttaa mielipiteeseeni.

harmi nyt en löydä kuvaa mut yhelle amerikkalais äitille mä kävin kommaamassa about 40v sillä oli meikki kuva ja ilman meikkiä.niin sanoin sille elä helvetissä enään koskaan käytä meikkiä. ku se näytti meikeissä teineille ja sit ilman meikkiä tosi upeelle. en ymmärtäny miks se siis meikkaa ja noin överisti kun luonnolisena oli oikeesti tosi kaunis.
eli siis taisin arvostella kuiteski mut se nyt oli vaan nii nettä ilman meikkiä näytti paremmalle .

tosta vaatetuksesta tuli juttu mieleen. istuskelin kerran puiston penkillä vieressä istui vanha alan mies . rupateltiin kun kertoi kuinka maalla voi olla kotonaan ja ulkona alasti mä sanoin voihan kaupungissakin olla alasti . se tokas siihen aivan mutta kun lähdet ulos niin jos olet alasti niin kato kuinka kauan menee ennenkuin valkotakkiset tulee hakemaan sinua.
tässä kuva

kim-zolciak.png

sitten ilman kuva.

1440712757_kim-zolciak-zoom.jpg

Ei kyllä paljoo älynlahjoja vaadi, että tietää mallien meikkaavaan yliampuvasti, koska ne meikataan muotinäytöksiin siten, koska ne on ''vaateripsustimia''. Lisäksi tuo, että se on taiteenlaji tavallaan.

Kendall Jenner ei muuten ole todella alipainoinen, koska hänen bmi on 18,5-19!

Yhteistyössä