Miksi nykyään häissä (siis siinä vihkimisessä) pitää olla kaikkea niin erikoista, että pitää ruveta valehtelemaan,

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häävieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häävieras

Vieras
että sais tahtonsa läpi??? Olen tänä kesänä ollut häissä joissa ollutta laulua ei kanttori hyväksynyt, niin olivat valehdelleet sille, ja lopulta vedettiin toinen biisi. Toisissa häissä ei olisi saanut kirkonportailla nauttia skumppaa (pappi kielsi), mutta lopulta vedettiin ilman lupaa ja pappi kiehui. Eilen kuulin kaverilta yhdestä ihan hullusta hääpuvusta, siis todella paljastavasta...miksi? Olenko ainut jota tällaset ihmetyttää?
 
Miksi kirkonportailla ei saa yhtä skumppalasillista nauttia? Missä seurakunnassa tuollaista?

Melko kaksinaismoralistista ottaen huomioon, että kirkkoviinissäkin on alkoholia!
 
Hääpukujen osalta voisi olla hyväksi käyttää jotakuta tyylitajuista ihmistä makutuomarina, ettei mee ihan yli.

funny-wedding-photos-02.jpg
 
Mä en oikein ymmärrä, miksi on pakko järjestää häät kirkossa, jos omat mieltymykset on hirveän ristiriidassa sen kanssa, mitä kirkossa yleisesti pidetään hyväksyttävänä. Kirkkoon hengellisenä tilana nyt liittyy tiettyjä käyttäytymis- tai pukeutumisnormeja varmasti kaikissa uskonnoissa. Suomessa kuitenkin on täysin mahdollista myös hankkia siviilivihkijä haluamaansa paikkaan, joten pelkistä komeista puitteista tämä ei voi olla kiinni.
 
No kiva jos en kaikkien mielestä ole outo. Nämä tilanteet on olleet tunnelmaltaan hiukan kökköjä, kun ollaan valehdeltu, ja kaikki huomio on mennyt minusta "vääriin" asioihin..no, onneks on omat häät jo juhlittu.
 

Yhteistyössä