Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:miä oon oikeen happy ku meidän pikkunen herää pääsääntösesti kerran tai kaks yöllä syömään.kaverilla herättiin kahen tunnin välein...
Alkuperäinen kirjoittaja peikkopojan äiti:Ei.. meillä herätään vähintään 2 keraa syömään... Olen niin kade kaikille tutuilleni joilla 2-6kk ikäiset vauvat nukkuvat heräämättä yönsä. Nukkuupa yhden 1,5kk vanha tyttökin heräämättä. Kaikki ihmettelevät miten voin olla niin väsynyt, kun eivät he vain ole..... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja peikkopojan äiti:Ei.. meillä herätään vähintään 2 keraa syömään... Olen niin kade kaikille tutuilleni joilla 2-6kk ikäiset vauvat nukkuvat heräämättä yönsä. Nukkuupa yhden 1,5kk vanha tyttökin heräämättä. Kaikki ihmettelevät miten voin olla niin väsynyt, kun eivät he vain ole..... :headwall:
meillä herää 4 kk ikäinen 2 kertaa ja sit se herää 5-6 aikaan aamulla eikä rupee enään kun vasta 1h-2h päästä uudelleen nukkumaan. mut ei auta ite nukkua kun on muitakin lapsia 4v ja 5v ja ne ei enään nuku päikkyjä. meillä eka nukkua törryytti 2vkon iästä asti heräämättä, n. 12h yöunia ja on muutenkin ollut toosi hyvä nukkuja. mut nyt sit näin tän vauvan kaa. kyllä ne joskus nukkuu, usko pois![]()