H
huoh
Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=11997315985130&list_id=11997316010220&itemcmd=move1&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.905429
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kaikki eivät katso asunnossa olevaa irtaimistoa - eihän ostaja sitä irtaimistoa ostakaan - vaan asuntoa. Ei ne seinät ja ovet siitä miksikään muutu, vaikka lattia olisi täynnä tavaraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Mä odotin jotain kaaosta, mutta ei tuolla nyt NIIIN sekaista ollut!Pahvilaatikot varmaankin muuttoa varten, mutta oishan ne voinut pinota vaikka seinän vierustalle kuvauksen ajaksi...
![]()
No jos teillä on kesken muuton siisitä, niin hyvä juttu. Mä en kuitenkaan maksaisi senttiäkään enempää, vaikka muuttolaatikot olisi piilotettu kuvasta.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mutta mua ainakin epäilyttäis se, että miten sellaista taloa on huollettu ja hoidettu muuten, jos sisällä näyttää tuolta. Tuskin kovin viitseliästä ja huolellista sakkia moisessa murjussa asuu...
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kaikki eivät katso asunnossa olevaa irtaimistoa - eihän ostaja sitä irtaimistoa ostakaan - vaan asuntoa. Ei ne seinät ja ovet siitä miksikään muutu, vaikka lattia olisi täynnä tavaraa.
Mutta mua ainakin epäilyttäis se, että miten sellaista taloa on huollettu ja hoidettu muuten, jos sisällä näyttää tuolta. Tuskin kovin viitseliästä ja huolellista sakkia moisessa murjussa asuu...
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:Muutto siellä näytti käynnissä olevan. Hui kamala!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No jos teillä on kesken muuton siisitä, niin hyvä juttu. Mä en kuitenkaan maksaisi senttiäkään enempää, vaikka muuttolaatikot olisi piilotettu kuvasta.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mutta mua ainakin epäilyttäis se, että miten sellaista taloa on huollettu ja hoidettu muuten, jos sisällä näyttää tuolta. Tuskin kovin viitseliästä ja huolellista sakkia moisessa murjussa asuu...