Miksi, oi miksi taloaan kauppaavat ihmiset eivät vaivaudu siistimään paikkoja?! sis. linkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=11997315985130&list_id=11997316010220&itemcmd=move1&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.905429

Kaikki eivät katso asunnossa olevaa irtaimistoa - eihän ostaja sitä irtaimistoa ostakaan - vaan asuntoa. Ei ne seinät ja ovet siitä miksikään muutu, vaikka lattia olisi täynnä tavaraa.

Mä odotin jotain kaaosta, mutta ei tuolla nyt NIIIN sekaista ollut! :o Pahvilaatikot varmaankin muuttoa varten, mutta oishan ne voinut pinota vaikka seinän vierustalle kuvauksen ajaksi... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kaikki eivät katso asunnossa olevaa irtaimistoa - eihän ostaja sitä irtaimistoa ostakaan - vaan asuntoa. Ei ne seinät ja ovet siitä miksikään muutu, vaikka lattia olisi täynnä tavaraa.

Mutta mua ainakin epäilyttäis se, että miten sellaista taloa on huollettu ja hoidettu muuten, jos sisällä näyttää tuolta. Tuskin kovin viitseliästä ja huolellista sakkia moisessa murjussa asuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Mä odotin jotain kaaosta, mutta ei tuolla nyt NIIIN sekaista ollut! :o Pahvilaatikot varmaankin muuttoa varten, mutta oishan ne voinut pinota vaikka seinän vierustalle kuvauksen ajaksi... :whistle:

Just. Peittämään ne seinät, joista se mahdollinen ostaja maksaa :headwall: Muutamia olisi kai helppo höynäyttää talokaupoissa, komia sisustus (siis huonekalut) lahoon mökkiin ja nämä olis, että "wau ku ihana!"

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mutta mua ainakin epäilyttäis se, että miten sellaista taloa on huollettu ja hoidettu muuten, jos sisällä näyttää tuolta. Tuskin kovin viitseliästä ja huolellista sakkia moisessa murjussa asuu...
No jos teillä on kesken muuton siisitä, niin hyvä juttu. Mä en kuitenkaan maksaisi senttiäkään enempää, vaikka muuttolaatikot olisi piilotettu kuvasta.

Haloo? Muuttolaatikoita! Mites sä muuttaisit, kama kerrallaan autoon, ei laatikoita..?

No jos teillä on kesken muuton siisitä, niin hyvä juttu. Mä en kuitenkaan maksaisi senttiäkään enempää, vaikka muuttolaatikot olisi piilotettu kuvasta.

Ei varmasti ole kesken muuton siistiä - paitsi jos otettais kuvia kyseistä tarkoitusta varten.

Yhteistyössä