V
vieras
Vieras
No joo, ei vois kieltää etteikö siistimpi olisi myyvempi (ainakin omalla kohdalla )... vaikka niitä tavaroita ei oli ostamassakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Innis:Kannattaisi kyllä asunnon myyjän siistiä paikkoja ennen valokuvailua/näyttöä. Vaikuttaa aika varmasti asunnon hintaan... Pienellä pintaremontilla (tai ihan vaan pelkällä siivouksella, siistimisellä ja tavaroiden uudelleen järjestelyllä) saadaan luotua mahdolliselle ostajalle huomattavasti positiivisempi kuva asunnosta.
Itse kun kierreltiin asuntoesittelyissä, sotkuiset ja tavaraa pursuavat asunnot eivät kyllä herättäneet mielenkiintoa läheskään niin paljoa kuin siistit! Tämä, joka ostettiin lopulta oli hyvällä maulla sisustettu ja ennen kaikkea siistiMyyjät myös saivat meiltä pyytämänsä hinnan asunnosta...
Ettehän te niitä tavaroita oo ostamassa....
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:toi MissPiggyn näyttämä kohde oli jotain ihan jätkyttävää. Asuuko joku tuollaisessa ihan oikeesti?
mä en varmaan menis esittelyssä sisälle sen kummemmin jos tuollainen näky odottais. Puistattavaa![]()
Paitsi että se pintaremontti voi olla ihan turha, koska ostaja joutuu tekemään uuden remontin, koska myyjä on stailannut kämpän ostajan mielestä järkyttävällä tavalla. Olen pari kertaa katsonut telkkarista niitä asuntojen stailausjuttuja ja todennut vain, että oh my god :xAlkuperäinen kirjoittaja Innis:Pienellä pintaremontilla (tai ihan vaan pelkällä siivouksella, siistimisellä ja tavaroiden uudelleen järjestelyllä) saadaan luotua mahdolliselle ostajalle huomattavasti positiivisempi kuva asunnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:http://www.etuovi.com/kohde/164704
Ei tääkään kovinkaan edustava... :x
Alkuperäinen kirjoittaja -k-:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:http://www.etuovi.com/kohde/164704
Ei tääkään kovinkaan edustava... :x
Tylsääää!!! Mulla ei vaan näy mitään kuvia? Eikä kukaan viitti kertoo miksi ei!! *kiukuttelee* :/![]()