Miksi olet jo/vielä hereillä?

Yo nyt viela on :D

4-vuotias taalla on itkenyt jalkojaan koko yon, varmaan jotain kasvukipuja. Odottelen vaan vauvan ruokahetkea ja painun sitten pehkuihin.

Missa hommissa herataan nain aikaisin?

Sun nikki on muuten jotenkin harhaanjohtava.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Apua, pitaako sun lahtea jo viidelta toihin? Mita sa teet siella kaupassa nain aikaisin?

Puoli kuudelta alkaa työt. Pitää laskea eilisen kassat, ja tehdä pohjat tälle päivälle jne jne. Ja aukeehan se kauppakin seitsemältä.

Yksi asiakas sanoi viimeviikolla just, että hän ei voi arvatakkaan kunika paljon hommaa on ennen, ennenkun kauppa aukastaan. Paljon siinä on.

Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:
Apua, pitaako sun lahtea jo viidelta toihin? Mita sa teet siella kaupassa nain aikaisin?

Puoli kuudelta alkaa työt. Pitää laskea eilisen kassat, ja tehdä pohjat tälle päivälle jne jne. Ja aukeehan se kauppakin seitsemältä.

Yksi asiakas sanoi viimeviikolla just, että hän ei voi arvatakkaan kunika paljon hommaa on ennen, ennenkun kauppa aukastaan. Paljon siinä on.

Hyvaa tyopaivaa sulle sitten vaan. :)

Moneltako paaset toista, kun menet noin aikaisin?

no esim. lomittaja (minä, mut nyt äitiyslomalla) joutuu heräämään klo4 kun navettatyöt alkaa 5-5.30 ja rekkakuski (miekkonen, mut myös lomalla nyt) herää aamuyöstä kun pitää ruuat saaha kauppoihin aamuks.et on niitä sellasia töitä..

Herätys klo 6.00, aamupuuroa + kahvia, eilen unohtui pari laskua laittamatta maksuun joten ne kävin maksassa, kurkkaus tänne ja kohta meikkaus. Ja auto kohti kuopuksen inttipaikkaa; kotiväkipäivä! Kiva nähdä poika pitkästä aikaa <3

Juuri tulin koirien kanssa aamulenkiltä ja laitoin pesukoneen pyörimään. Muut vielä nukkuvat ja itsekin meinasin kirjan kanssa käpertyä tuonne miehen viereen. Ei hyvää viikonloppua voi käyttää nukkumiseen.

Hyvää työpäivää teille, joilla se on tänään edessä. :wave:

meillä muut nukkuu ja mä oon ollu tunteroisen jo hereillä. aina valitan, et ku ikinä ei saa nukkua aamuisin ja sit ku mies sanoo, et voi herätä likan kans, niin tietenki meikäläinen herää ennen sianpieremää ja pikkulikka vetää hirsiä pitkään :whistle:
no, pyykit on pyörimässä, kaffia nokan eessä ja nyt hetki omaa aikaa =)

Mie olen kade(ainakin melkein :saint: ) teille,jotka jaksavat vapaaehtoisesti herätä aamulla aikaisin ja lähteä vieläpä lenkille.
Itsellä tosiii vaikeata nousta ylös..Useana iltana oon varannut valmiiksi lenkkivaatteet jotta lähden heti lenkille aamusta ennenkuin ukko lähtee töihin..
Mutta en vaan pääse liikkeelle :/ No loma loppuu kohta niin sit on PAKKO nousta aikaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:

Hyvaa tyopaivaa sulle sitten vaan. :)

Moneltako paaset toista, kun menet noin aikaisin?

Pääsin kahdelta.

Yhteistyössä