Miksi olet niin tyly...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NYTAPUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jaa-a itse ehdotin vain yksityiselle menoa, jolloin ei tarvitse jonotella ja odotella, mutta jos se on mielestäsi tylyä niin ei voi mitään...toisaalta saanen kysyä miksi itse haukut esim. maahanmuuttajia? Olikos se yhtään tyly kommentti???

Eka kerta. Pistin hakusanaksi: turhautuminen. hoh-hoijaa.

Asiahan lähti, hyvät rouvat näin: "oletko sitä muuallakin kuin netissä. Jos ystäväsi kysyy sinulta neuvoa jossain asiassa nii oletko hänelle yhtä tyly kuin ihmisille täällä netissä?" juttu jatkui: " ..Miksi naiset ovat niiin ilkeitä.."

Toivon suhteellisuudentajua maailmankansalaisilta.

ei saakeli tää alotus oli kyllä huippu :laugh: hauskaks sen tekee että siellä on oikeesti istunu joku nutturapää kynnet sauhuten ja ollu tosissaan...

oltas pian kaikki raastuvassa :)

Kyllä mullekin on tullut paljon paskaa niskaan, mutta en mä sen takia ala mitään syytteitä nostelemaan. Mulla kun on oikeakin elämä tämän palstan ulkopuolella...

Kyllähän aluksi sieppas enemmän loukkaukset täällä, mutta vähitellen oon tottunut niihin ja monta kertaa lähinnä naurattaa muiden lässytykset :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
turhautuminen omaan elämään, täällä voi illusioida sitten jotain sisältöä siihen ja päteä kasvottomana. Todellisuudessa siis joku kaivelee ja kyrsii, ollaan kateellisia ja ollaan tyytymättömiä. :/ Oikeestaan täällä kukin itse voi testata oman luonteensa ja sivistystasonsa. Kun siitä ei joudu tilille, niin monen sisältä tuleekin se moukka possu ja käytöstavat tipo tiessään!

Sinäkös se ootkin jonka takia myöhästyin Kikka-nimestä, olen se ikäni ollut!
Mutta ei haittaa ihan hyvä mielipide sulla!

Vastaan kysymykseen eka.. En edes ole tyly. Ja jos olen niin siihen on varmaan syynsäkkin.

Kukaan ei voi odottaa täällä keltään palstalaiselta että aina kohdeltas hyvin, kivasti ja ymmärtävästi. Me kaikki olemme ihmisiä, kaikilla on tunteet, mutta tämä on vain se kuuluisa virtuaalimaailma virtuaalipersoonanineen. En ole lukenut aloitustasi, mistä olet nyt niin loukkaantunut ja vihastunut, mutta voin sanoa se ettei ole mitään järkeä tulla ketään ns. uhkailemaan poliisi miehillä :xmas: ja muulla vastaavalla. Sori nyt vaan :/ mutta hei! rauhotutaan/rauhoittukaa, ei se ole muuta kuin napista painaa jos käy liikaa hermoille :D

voiko jonkun maailma olla niin pieni, että jaksaa loukkaantua mistään "henkilökohtaisista loukkauksista" mitä täällä kirjoitellaan?
kuvittele kirjoittelevasi vattuilevien robottien kanssa, jos se helpottaa, vähän suhteellisuudentajua kehiin, eihän tänne ole pakko kirjoittaa sanaakaan, jos ei kestä sitä, että kaikki ei ole samaa mieltä. ei oo pakko avata koko sivua, kai netissä nyt jotain muutakin katteltavaa löytyy?