ja miksi se ottaakin niin hermoon..... |O ..... Mä en oikeesti ymmärrä välillä ja ei muutes mun siskokaan meidän mamii.... se heittäytyy kuin pieneksi kakaraksi ja sitten kun asiasta mainitsee puhelu loppuu lyhyeen hänen osaltaan.... taas meni niin hermo ja kuminauha meinas katketa että..... Veli on eronnu ja häl uus avokki ja nyt vaavikin tulossa :heart: häl exään tosi huonot välit.. heidän suhde loppu siihen kun exäl oli suhde toisen miehen kaa heil yhteinen poika ja sen takii joutuvat olee tekemisissä no meidän äitipäs juonii ties mitä aina veljen selän takana tän exän kaa.... kun veli ei voi sietää sitä et ex käytttää äitiä hyväksi kun on viemässä poikaa joka viikko sille yö kylään sun muuta ja kun äiti sen tietää niin valehtelee veljelle just et ei ole poika tääl jne..... no nyt tuli juttuu äsken kun äiti sano mulle et elä kerro veljelle et hää ottaa viikonlopuksi pojan niin mä sanoin et jos kysyy en ala valehtelee ja samalla sanoin oman kantani tuhon selän takana juonitteluun niin tiettyhän se otti nokkiin..... ja nyt mul taasen niin kiehuu kun aina mut sekottaa omiin sotkuihin.....