M
memmu
Vieras
Voi että osaa oma äiti ottaa joskus niin pahasti kupoliin. Meillä on tuo kuopus ollut hankala tapaus. Valvottaa välillä vieläkin öitä vaikka ikää kohta vuoden. Yö tissiä söi kahden tunnin välein tonne 10kk ikään asti ja sitä ennen oli vielä jaksoja kun huuti yöt läpeensä. Joten vaikea vuosi meillä takana. Noh.. sitten kun tuo kuopus on vielä päivisin ollut vaativa. On pitänyt pitää sylissä ja kun vasta tuossa 10kk iässä lähti konttaamaan niin piti aina joka paikkaan kiikuttaa ja kun tahtoi sitten aina kitistä lattialla. Ja aina kun minä olen paikalla niin pitäis vaan saada olla sylissä muuten kuulun kaameaa karjumista ja kitinää. Niin...sitten kun ei aina jaksa kuunnella kovin kauaa sitä kitinää ja karjumista niin otan sitten kuopuksen syliin ja teen sitten samalla hommia tai keksin kuopukselle jotain kivaa tekemistä että kitinä loppuu tai anna jokun kivan lelun käteen. Niin äitini tuo ah niin enkelimäinen ja erehtymätön maailman napa KEHTAA VIELÄ SANOA kun kitinä alkaa että "kitise vaan, kyllä se äiti kohta taas heittää kärrynpyörää että loppuu kitinä" ja "ette te (siis veljeni ja minä) koskaan lapsena tuollalailla kitisseet" ja "anna joskus huutaa niin oppii ettei sillä huudolla saa periksi"!!!! Ja minä oon ihan raivonpartaalla (varsinkin sillon jos on valvottuja öitä takana ) Kun jotenki en ihan usko ettei KOSKAAN oltais lapsena kitisty ja kun ei viittis aina 24/7 kuunnella sitä kauheeta huutoo niin mieluummin sitten keksii lapselle jotain kivaa kun antaa huutaa.
Sanoin sitten tänään äiteelleni suoraan, että hermot menee sen kanssa ja ottaa sitten vaan nuo lapset ittelleen hoitoon kun on kerta niin erinomainen kasvattaja itte. Ja totesin vielä että hänkään ole ilman virheitä meitä taatusti kasvattanut. Että mua rupes jurppiin.
Niin kysynkin että olenkos minä nyt niin kauhean huono kasvattaja kun en anna lapseni huutaa?
Sanoin sitten tänään äiteelleni suoraan, että hermot menee sen kanssa ja ottaa sitten vaan nuo lapset ittelleen hoitoon kun on kerta niin erinomainen kasvattaja itte. Ja totesin vielä että hänkään ole ilman virheitä meitä taatusti kasvattanut. Että mua rupes jurppiin.
Niin kysynkin että olenkos minä nyt niin kauhean huono kasvattaja kun en anna lapseni huutaa?