Miksi on niin vaikia käsittää, että kaikki ylipainoiset ihmiset eivät ole...

Se mitä seksiin tulee, itse en koskisi tikullakaan läskiin, mulla menisi yksinkertaisesti halut. En sano ilkeästi, mutta minä en siihen pysytyisi, anteeksi vaan.

[/quote]

Jos TÄMÄ ei ollut ilkeästi sanottu, niin enpä haluaisi tuntea sinua IRL ja kuulla sinun puhuvan omasta mielestäsi ilkeästi. Tunnen monta tasapainoista ja onnellista todella lihavaa ihmistä, joista monen teikäläisen tulisi ottaa oppia elämäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja kuunnelkaasasiantuntijaa:
En puhu nyt yksilötasolla:

- kaikki läskit ei todellakaan mahdu lentokoneen penkkiin, jos mahtuu, osa laardeista on naapurin puolella
- ihottuman syy ei aina todella ole ylipaino, mutta kun ylimääräinen ihokerros ei saa hengitettyä ja se hikoaa, ihoon tulee solutason muutoksia, jotka aiheuttavat pahoina jopa avohaavoja.

=D

Mikä tässä on D-kirjaimen arvoista? Itse olen ko. seikkoihin ainakin törmännyt useasti. Kysymyksessä siis sairaalloisesti ylipainoiset henkilöt.

Minä olen painanut yli 120 kg, ei mitään avohaavoja tms, mahduin lentokoneeseen ja jaksoin kävellä ja harrastaa seksiä etc. Nyt normaalipainoinen, terveyden takia toki laihdutin.

Pituuttasi en tiedä, mutta olit ylipainoinen. Mutta nämä iho-oireet, joista oli puhetta, tulevat nimenomaan SAIRAALLOISESTI ylipainoiselle, jonka on itse vaikea peseytyä ja iho "kesii", kun se ei hengitä. Katsokaa joskus vaikka näitä Nelosen dokumentteja, jos ette muuten asiasta tiedä.

Se mitä seksiin tulee, itse en koskisi tikullakaan läskiin, mulla menisi yksinkertaisesti halut. En sano ilkeästi, mutta minä en siihen pysytyisi, anteeksi vaan.

Missä sanoin, etten ollut ylipainoinen? Ja puhut ilkeästi. Itse ollut aina kaunis jne vaikka lihava. Oletko itse hoikkuudestasi huolimatta kaunis ja hyvämuotoinen ja tiukka jne. Vaikka on hoikka, voi silti olla todella epäseksikäs(ruma, väljä, lauta jne)

Ja tosiaan laihdutin, koska RR kohosi liikaa. Nyt normaalipainoinen. Silti, lihavanakin oli elinkelpoinen, jaksoin liikkua, olla ja elää. Maailmankuvasi on melkoisen suppea.

- kaikki läskit ei todellakaan mahdu lentokoneen penkkiin, jos mahtuu, osa laardeista on naapurin puolella

Mä en mahtunut finnairin penkkehin kovin hyvin ja vyökin oli jotenkin puristava kun lensin Roomaan vuonna 2001. Niihin aikoihin olin 159 cm pitkä ja painoin 62 kg. Enkä mielestäni ollut mitenkään persevä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuunnelkaasasiantuntijaa:

- ihottuman syy ei aina todella ole ylipaino, mutta kun ylimääräinen ihokerros ei saa hengitettyä ja se hikoaa, ihoon tulee solutason muutoksia, jotka aiheuttavat pahoina jopa avohaavoja.

=D

Mikä tässä on D-kirjaimen arvoista? Itse olen ko. seikkoihin ainakin törmännyt useasti. Kysymyksessä siis sairaalloisesti ylipainoiset henkilöt.

Minä olen painanut yli 120 kg, ei mitään avohaavoja tms, mahduin lentokoneeseen ja jaksoin kävellä ja harrastaa seksiä etc. Nyt normaalipainoinen, terveyden takia toki laihdutin.

Pituuttasi en tiedä, mutta olit ylipainoinen. Mutta nämä iho-oireet, joista oli puhetta, tulevat nimenomaan SAIRAALLOISESTI ylipainoiselle, jonka on itse vaikea peseytyä ja iho "kesii", kun se ei hengitä. Katsokaa joskus vaikka näitä Nelosen dokumentteja, jos ette muuten asiasta tiedä.

Joku voi sinusta ajatella samoin, ettei värähdäkään, kun sinuun katsoo. Ei kaikki ole painosta kiinni. Tunnen monta turn off- hoikkaa/normaalipainoista, jotka fyysisesti tosi hmm....epäviehättäviä

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Niinpä.
Kyllä mä myönnän että jo 8kilon saaminen pois tuntui vaatteissa ja olossa.
Ei mun elämä kuitenkaan ole surkeaa ja ilotonta vaikka bmi huitelee yli 4kympissä.
Teen ihan samoja juttuja kuin normaalipainoisetkin.
Mä en vähättele kilojani ja myönnän että liikaa on ja reilusti.
Profiiliin sopii kurkata (kasvokuva ) ja sanoa rehellisesti että näytänkö mä näillä kiloilla aivan tajuttoman lihavalta ja sellaiseltä että hyvä kun pääsen edes kävelemään niin kuin joku toisessa ketjussa kirjoitti että pääseekö bmi 36 saavuttanut edes kävelemään.

Eihän pään perusteella voi sanoa pääsetkö kävelemään... oon nähnyt todellisia tankkereita ja jos pelkkää päätä katsoo, vois luulla normaalipainoiseks.. ja sit taas toisinpäin. Kasvot olleet tosi leveät ja iso kaksoisleuka ja muu kroppa ihan pieni. Mut kai sä vielä ton kuvan perusteella mahdut täällä maailmassa asioita tekemään. Jos olisit ihan superlihava niin susta ei ois näkyny kuin ehkä silmä ja iso poski tossa kuvassa. Mut kokovartalokuva ois kertonu enemmän :)

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
bmi itellä 21: Kiitos vaan kohteliaisuudesta. En ehkä ole kanssasi täysin samaa mieltä, mutta kyllä vaan kehut silti lämmittää mieltä :) :hug:

What? Ei varmasti ole :) tai sitten olet noin 2metriä 20 senttiä pitkä :o

MUN bmi on jotain 33 kaiketi ellei enemmänkin. Mutta tuommoinen nimimerkki (siis "bmi itellä 21") kirjoitti mulle viestin johon vastasin.

bmi itellä 21: Kiitos vaan kohteliaisuudesta. En ehkä ole kanssasi täysin samaa mieltä, mutta kyllä vaan kehut silti lämmittää mieltä :) :hug:

Nikin nimi oli bmi itellä 21 kuka kommentoi.... missä järki... halloo

Menikö vähän yli :)

Kröh, sulla taisi mennä vähän ohi. :whistle:

MUN bmi on jotain 33 kaiketi ellei enemmänkin. Mutta tuommoinen nimimerkki (siis "bmi itellä 21") kirjoitti mulle viestin johon vastasin.

Heh, en lukenu nimimerkkiä :D Ja luulin, että sulla oli tullut näppäilyvirhe :)

Nikin nimi oli bmi itellä 21 kuka kommentoi.... missä järki... halloo

Niin, järkeä on enemmän kuin tällä palstalla keskimäärin, en vain lukenut nimimerkkiä. Tottahan tiedän, että Turkilmas ei ole huisin pitkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
no mutta jos läskiä ei ole kuin vatsanseudulla ja silti painon mukaan on muka ylipainoinen?? niinkuin mun tapauksessa :ashamed:

Mutta onko sitä massaa siinä vatsanseudulla sitten niin paljon että se todella voi vaikuttaa noihin lukemiin tuolla tasolla ?
Mulla on ollut aina suht rehevät reidet ja lantio...eli vaikka olen välillä ollut bmin mukaan lukemissa jotka eivät ole terveydelle hyväksi niin en siltikään ole saanut jalkaani mahtumaan jotain tod pieniä farkkuja tai muita housuja.

Heh ja mä ajattelin, et no äkkiä se Turkilmas sitten laihduttikin :D

Mä en mahtunut finnairin penkkehin kovin hyvin ja vyökin oli jotenkin puristava kun lensin Roomaan vuonna 2001. Niihin aikoihin olin 159 cm pitkä ja painoin 62 kg. Enkä mielestäni ollut mitenkään persevä.

tämä on aivan paskapuhetta, siis tää tyyppi vaan provoaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Niinpä.
Kyllä mä myönnän että jo 8kilon saaminen pois tuntui vaatteissa ja olossa.
Ei mun elämä kuitenkaan ole surkeaa ja ilotonta vaikka bmi huitelee yli 4kympissä.
Teen ihan samoja juttuja kuin normaalipainoisetkin.
Mä en vähättele kilojani ja myönnän että liikaa on ja reilusti.
Profiiliin sopii kurkata (kasvokuva ) ja sanoa rehellisesti että näytänkö mä näillä kiloilla aivan tajuttoman lihavalta ja sellaiseltä että hyvä kun pääsen edes kävelemään niin kuin joku toisessa ketjussa kirjoitti että pääseekö bmi 36 saavuttanut edes kävelemään.

Eihän pään perusteella voi sanoa pääsetkö kävelemään... oon nähnyt todellisia tankkereita ja jos pelkkää päätä katsoo, vois luulla normaalipainoiseks.. ja sit taas toisinpäin. Kasvot olleet tosi leveät ja iso kaksoisleuka ja muu kroppa ihan pieni. Mut kai sä vielä ton kuvan perusteella mahdut täällä maailmassa asioita tekemään. Jos olisit ihan superlihava niin susta ei ois näkyny kuin ehkä silmä ja iso poski tossa kuvassa. Mut kokovartalokuva ois kertonu enemmän :)

Profiilissa toinen kuva (töissä otettu :D ), näkyy pää ja hartiat, oon 170cm ja vaatekoko 50. Tuo kuva on vanhempi kuin se edellinen. :D

Voi apua. Kiitos vaan kivoista kehuista. Musta vaan tuntuu aina niin kovin vaikeilta nuo kommentit. Ihan kuin kerjäisin kehuja ja se ei oo tarkoitukseni laisinkaan.

Fakta on, että sen verran narsisti kai olen, että oon laittanut näytille semmoisia kuvia joissa olen edukseni. Jostain syystä poseerauskuvat musta onnistuu usein suht hyvin. Kuitenkin monen käsitys muuttuisi musta täysin jos näkis mut livenä. Tai näkis semmoisen ei-poseerauskuvan.

Sillä tosiasia on, että mä olen sangen tavis. Laittautuneena siedettävän näköinen ja ilman tällinkiä sangen rupsahtanut ja elähtänyt kotiäidin irvikuva. Åboriginal ja Umbrella on nähnyt mut livenä, jälkimmäinen ilman meikkiä. He vois todistaa mun puhuvan totta :D.

Joten siksi tunnen oloni vaikeaksi, kun tiedän että kehut ei silleen oo totta. Kun ne tosiaan on muodostunut ihan vaan niistä pose-kuvista joita oon esitellyt. Ja se en kuitenkaan oo se elähtänyt minä, joka katsoo peilistäni.

Oletkos itse katsonut noita ohjelmia? Mun mielestä niissä on niillä painoa aina yli 200kg!
Ja joo, olen todella läskis (bmi yli 50) ja saan kyllä pestyä itseni, eikä ole ihottumaa tai avohaavoja läskipoimuissa!

Yhteistyössä